12/01/08 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Strikybart
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: wo 19 jul 2006 13:20
Rijdt met: Thompson Razor Blauw/zilver
Contacteer:

Bericht door Strikybart »

bospiraat schreef:BEIREKE, TIS WEL ZANDGROND DAAR. EN HET IS ER BIJNA NOOIT ECHT SUPER VETTIG. MAAR IK ZOU DIE LANGE TRIP NU NIET DOEN. JE KAN BETER EENS AFKOMEN ALS HET DROOG IS, DAN GA JE MEER GENIETEN VAN MOL. DE VELE SINGLETRACKS ZIJN DAN VEEL LEUKER.

GROETEN

PS. IK KOM WEL
Tis fijn da ge da zo wilt benadrukken maar zet mss int vervolg toch uwe caps-lock af ;)
Dan lijkt het iets minder schreeuwend :P

En idd, tis hier zandgrond, da kan veel verdragen maar trop is ook hier teveel.
Als je van ver moet komen is het hier inderdaad wel een pak plezanter als het droog is.
Niettegenstaande zijn de moddertochten hier ook altijd wel dikke pret ;)

Grtz
Gebruikersavatar
bidonhouder1
Mountainbiker
Berichten: 194
Lid geworden op: za 29 sep 2007 18:40
Rijdt met: trek ridley

Bericht door bidonhouder1 »

Ben woensdag al gaan trainen in de buurt, sommige stukken lagen er vettig bij, maar andere vielen goed mee (single-tracks). :wink: Zal zeker daar zijn!!! :bounce:
Gebruikersavatar
Strikybart
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: wo 19 jul 2006 13:20
Rijdt met: Thompson Razor Blauw/zilver
Contacteer:

Bericht door Strikybart »

bidonhouder1 gaat de 3 afstanden rijden denkek ;)

Grtz
Gebruikersavatar
bidonhouder1
Mountainbiker
Berichten: 194
Lid geworden op: za 29 sep 2007 18:40
Rijdt met: trek ridley

Bericht door bidonhouder1 »

goei tochtje :-)
Supernaut
Mountainbiker
Berichten: 840
Lid geworden op: do 21 okt 2004 15:46

Bericht door Supernaut »

bospiraat schreef:BEIREKE, TIS WEL ZANDGROND DAAR. EN HET IS ER BIJNA NOOIT ECHT SUPER VETTIG. MAAR IK ZOU DIE LANGE TRIP NU NIET DOEN. JE KAN BETER EENS AFKOMEN ALS HET DROOG IS, DAN GA JE MEER GENIETEN VAN MOL. DE VELE SINGLETRACKS ZIJN DAN VEEL LEUKER.

GROETEN

PS. IK KOM WEL
En was't er vettig of niet ?

Slechte tocht . En dit had niets te maken met vettige ondergrond,maar vooral met de slechte bepijling . Jongens wat een amateurs .
Gebruikersavatar
bidonhouder1
Mountainbiker
Berichten: 194
Lid geworden op: za 29 sep 2007 18:40
Rijdt met: trek ridley

Bericht door bidonhouder1 »

Slechte bepijling???
bergfietser
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: do 22 sep 2005 08:43
Rijdt met: Yeti

Bericht door bergfietser »

vond het een goede tocht, zoals gewoonlijk in Mol veel singletracks, deftige bevoorrading en voor mij was de bepijling 100%, ben dan ook geen enkele keer verkeerd gereden =D>
Josss
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: za 23 okt 2004 21:57
Rijdt met: Gary Fischer Sugar

Bericht door Josss »

ik vond het een prachtige tocht met fijne singeltracks waarvan er meerdere lekker vettig bijlagen en andere weer kurkdroog : het was goed te rijden tenminste toch op de 23 km ( over de andere afstanden heb ik geen oordeel)
Ik vertrok even voor 12.00u en heb tot aan de bevoorrading absoluut geen problemen gehad met de uitpijling.
De bevoorrading zelf was compleet =D>
Enkele km na de bevoorrading waren enkele pijltjes weg zodat ik de juiste weg kwijt raakte : ik ben dan maar via de verharde weg naar de aankomst gereden ,heb de verantwoordelijke onmiddellijk op de hoogte gebracht waarna deze zelf ter plekke is gegaan om de bepijling te herstellen: hopelijk hebben de latere vertrekkers meer geluk gehad.
Ik heb me toch super goed geamuseerd.
Ghostrider 1
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: do 05 okt 2006 23:28
Rijdt met: Ghost SE 7002

Bericht door Ghostrider 1 »

Wij hebben genoten van jullie tocht 'twas vettig maar goed doenbaar voor ons was alles goed uitgepijld geen problemen gehad,bevoorrading was dik in orde en noch eens een warme douche =D> =D> .
tot volgend jaar .


WTC de wringers
Neeroeteren

TT 17.02.2008 Fietspromo
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

ik heb een duurtaining gedaan langs het kanaal en er stonden daar op een gegeven moment zeker 20 bikers die volgens mij de weg kwijt waren :lol:
Plaats reactie