12/01/08 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
bidonhouder1
Mountainbiker
Berichten: 194
Lid geworden op: za 29 sep 2007 18:40
Rijdt met: trek ridley

Bericht door bidonhouder1 »

das straf, bij mijn weten zijn we nergens in de buurt van het kanaal geweest. Dan zijn die serieus uit de richting geweest.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Enkelen van Ons zijn ook hier gaan rijden en die hadden ook serieus problemen met de bepijling hoor :-? Maar of dit al dan niet bij de organitatie lag laat ik wijselijk in het midden :roll: :wink:
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

Kben hier ook gaan rijden. Normaal ging ik in Sint-Job maar ik heb toch op de laatste moment besloten deze te rijden.

En ik heb het mij op geen moment beklaagd.

Héél veel singletracks, ik vond toch wel dat er veel slijk was maarja tis winter hé. De combinatie van het slijk met het steeds draaien en keren over korte venijnige zandheuveltjes (er stak ook ergens ne grotere gust tussen, met toch wel enkele pittige beklimmingen) maakte het lekker zwaar. Als er dan eens strook onverhard bijstak, stond de wind hier meestal pal op den toeter.

Goed afgezien maar genoten van een lekker zware training op een technisch parcours en slechts één pijltje gemist (maar na terugdraaien relatief snel opnieuw het juiste paadje gevonden).
dieseltje
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 10 okt 2007 11:53
Rijdt met: merida sport

Bericht door dieseltje »

het lag er albij al nog goed bij op de 41km,wij hebben ons geen minuut verveeld,de afwezigen hadden ongelijk deze keer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
met de afpijling was het voor 95% in orde de rest kan ook liggen aan die fanatieke groenen die in het bos rondlopen,gelukkig dit jaar geen nagels tegen gekomen,organisatie doe zo verder.
Plaats reactie