05/01/08 Dudzele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Bericht door i-Mac »

Het was een leuke tocht. Ik stond eventjes te voet in het havengedeelte, omdat iemand voor me plots omviel. Was wel komisch om zien :lol:

De strook om en rond het kasteel was zwaar. Ik heb er twee keer gestopt om alle modder en toebehoren van tussen mijn kader te halen. Ik moest wel na die strook onverichterzake naar mijn wagen langs de grote baan, want ik moest nog eten kklaar maken voor mijn zoon en mezelf, en moest ook nog werken.


Morgen plaats ik een uitgebreid verslag op mijn website.
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

Zoals steeds een leuke tocht met bij aanvang in de haven enkele leuke strookjes. =D> Spijtig dat daar niet meer uitgehaald wordt. Baggerstroken zijn niet echt mijn ding, maar ik blijf wel rijden... :wink: Ik blijf zelfs rijden als anderen (lees cowboy) me te voet voorbijsteken #-o De laatste 5km compleet door de benzinetank en op damp binnen gekomen. :oops: De eerste van het jaar was meteen ook een zware. :evil: En koude douches.... brrrrrr Wel een leuke après, en daarmee is de toon gezet voor 2008 :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Bericht door i-Mac »

Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

vandaag eerste maal dudzele, en wat ik vreesde is bewaarheid: dit is niet bepaald het soort tochten die bij mij hoog aangeschreven staan. Er werd mij gezegd dat het havengebied de moeite was, maar behalve voor dat ene lusje in een soort duin , had ik eigenlijk geen stuur nodig. Stampen dat was het enigste wat hier nodig was. Jammer genoeg is het bij mij zo dat wanneer er geen fun is de benen er meestal ook niet zijn. Wel een leuke passage in een kasteelbos, die eigenlijk rap vergeten was door de eindeloze strook die erachter kwam. Op een bepaald moment reed ik zo traag dat ik besloot om af te stappen, want dat ging rapper. 't moet gezegd een goede afspuitstand, en een dito organisatie.. Wel jammer van de douches. Uiteindelijk wel kontent dat we de benen losgereden hebben, maar volgend jaar zal niet meer voor mij zijn
snellebeentjes
Mountainbiker
Berichten: 1028
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 15:54

Bericht door snellebeentjes »

kenny schreef:
Roadrunner schreef:Leuk tochtje gedaan vandaag, in het begin een strook gehad dat ik moest afstappen omdat het totaal niet berijdbaar was. Op die strook was ik niet alleen bijna iedereen moest die strook stappen en op het einde de fiets afkuisen opdat het slijk zich opgehoopt had. Maar voor de rest een mooie tocht.
Heb de douches links laten liggen na enkele opmerkingen van personen die uit de douches kwamen. (quote: 't was warmer buiten dan in de douches). MAar voor de rest, mooie bevoorrading en zal volgend jaar opnieuw aanwezig zijn.

Alli op naar de volgende en dan binnen enkele weken de strandraces die week na week komen.
Dus niet iedereen, ik geloof niet dat iemand van de forumtrein daar (of ergens anders) problemen gehad heeft
Er is dan ook een groot verschil in parcours in voor - of namiddag hé :wink: Of zit het zo niet?
Roadrunner
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: wo 19 dec 2007 20:50
Rijdt met: Trek 4900

Bericht door Roadrunner »

Inderdaad -> door de velen die al gepasseerd waren -> waren sommige stukken op die strook niet bereidbaar _> en eens je afgestapt hebt -> dan opnieuw terug erop geraken is ietwat moeilijker.
Of misschien ben ik niet zo sterk :oops:
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

snellebeentjes schreef:Er is dan ook een groot verschil in parcours in voor - of namiddag hé :wink: Of zit het zo niet?
klopt, ook s'morgens gingen er daar veel te voet maar zoals gezegt niet iedereen. En dat het een lastige strook was is zeker een feit
Gebruikersavatar
boesten
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 12:31
Rijdt met: nen zwarten

Bericht door boesten »

Na m'n deelname vorig jaar was ik met volle verwachting naar Dudzele vertrokken maar het voldane gevoel heb ik gisteren niet gekregen.Lag het nu aan mij of aan de rit zelf ? Ik weet het nie :-? het lag even zwaar als de vorige editie en de passage door de achterhaven vond ik wel wat teleurstellend buiten die 200m op die bergjes , daar moet toch mits wat aanpassingen toch meer uit te halen zijn indien de vergunningen dit toelaten natuurlijk .

Kwa organisatie heb ik niets op aan te merken =D>
trekske8500
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 29 nov 2006 22:50
Rijdt met: trek8500

goede organisatie

Bericht door trekske8500 »

Eindelijk tijd voor een kort verslag. Goede & vriendelijke organisatie; mensen met verantwoordelijkheid.
Jammer van de nachtelijke regen, maar dit moeten we ondergaan.
Een aangename verkenning van de Brugse polders.
Gebruikersavatar
Wacky Racer Bontempi
Mountainbiker
Berichten: 246
Lid geworden op: za 25 jun 2005 13:20
Rijdt met: Thompson Challenge DEORE

Bericht door Wacky Racer Bontempi »

Verslag van de Wacky Racers kan je hier vinden :-D
Plaats reactie