05/01/08 Dudzele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Rodenbach
Mountainbiker
Berichten: 481
Lid geworden op: di 31 okt 2006 16:22
Rijdt met: Granville Evo-R

Bericht door Rodenbach »

Lichterveldenaere schreef:Was dit een zware tocht? Ik vond hem zeer goed meevallen. Enkel een zware strook in de haven en op het laatste wat zwaardere stroken.
chapeau, als ge die zo vlot zijt doorgekomen =D>

door het zware parcours was het inderdaad een "andere" editie dan vorig jaar, maar ik heb toch genoten... en afgezien !

met z'n zessen vertrokken rond 9u15, redelijk rustig inrijden langs herdersbrug en "schelpjespassage" :lol: eerste technische stukje in de duinen ging vlot, zware modderstrook (met die afvoergeultjes die je telkens weer uit je ritme haalden :oops: ) plaatste de meesten al te voet, zelf moest ik door chainsuck (een onvermijdelijk euvel op m'n nieuwe bike blijkbaar :evil: ) gaan schakelen en pats, voetjes in het slijk... goeie benen tot de bevoorrading, daar afscheid genomen van 3 kompanen (25 km) en zelf voor de 35 gegaan... lekker op en neer langs de stinker & blinker, vol goeie moed (na even verkeerd te zijn gereden bij het binnenkomen van kasteeldomein 'ten berge', die eerste pijl hing daar nogal verwarrend) de technische lus in het domein gedaan, 2 keer zelfs, maar dan voor die moordende baggerstrook komen te staan #-o toch 2 keer voet aan grond moeten zetten om uit te blazen en materiaal wat te kuisen... op "karakter" nog die 2 singletracks door de velden aangevat (oa met die gigantische waterplas) en de afsluitende weidedoorsteek aan 8 km/u doorsparteld... precies 40 km op de teller (gemiddelde van 18 km/u, zegt genoeg :drunk: ) en behoorlijk afgemat, zelfs geen courage om aan de bikewash aan te schuiven... enkele blondines om op krachten te komen en dan - "moe maar voldaan" zoals men zegt :wink: - terug naar huis

toch een proficiat aan de organisatie, ik kom hier graag terug (maar méér modder hoeft echt niet [-o< )
Gebruikersavatar
ronny59
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: di 06 nov 2007 19:44
Rijdt met: Trek 6500

Bericht door ronny59 »

Aan dat kasteel zijn wij ook verkeerd gereden, die mensen van die boerderij stonden daar al te zwaaien dat we terug moesten keren :lol:
Plaats reactie