6/01/2008 Axel (NL)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Bulls-Eye
Mountainbiker
Berichten: 299
Lid geworden op: zo 07 mei 2006 11:09
Rijdt met: Merida Matts Lite

Bericht door Bulls-Eye »

Inderdaad een leuke gevarieerde tocht met het beste van Stekene en De Klinge van het aantal kilometers heb ik geen weet maar dacht dat het wel iets minder was, begon bijna te denken dat ik zo goed reed #-o
Bevoorrading was wel pover, geen fruit enkel peperkoek, meuslireep soep en frisdrank. op de 50km.2* maar dat is maar een detail.

Alhoewel het voor mij in mineur startte, bij het binnen rijden van Axel moest ik van fietspad wisselen en ging onderuit op een ijsplek, gevolg wintex geschaafd en nu nen duim die dik is en alle kleuren heeft en als toetje op het einde van de rit op de St.Nikolaas-dijk mijn derrie bijna in mij achterwiel, staat scheef maar toch nog thuis geraakt dus weeral kosten #-o en misschien volgende week niet rijden.
imre
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 18:12
Rijdt met: canyon nerve al 29

Bericht door imre »

musli repen van de kraker zulje bedoelen achteraf naar de tandarts om de gebroken tanden te reparen, :-? zo hard die dingen.
De rest dik voor elkaar lekker tochtje tot volgend jaar
Imre =D> :lol:
Gebruikersavatar
Bulls-Eye
Mountainbiker
Berichten: 299
Lid geworden op: zo 07 mei 2006 11:09
Rijdt met: Merida Matts Lite

Bericht door Bulls-Eye »

imre schreef:musli repen van de kraker zulje bedoelen achteraf naar de tandarts om de gebroken tanden te reparen, :-? zo hard die dingen.
De rest dik voor elkaar lekker tochtje tot volgend jaar
Imre =D> :lol:
Ja, die dingen waren steen hard dacht eerst dat ze uit de vriezer kwamen #-o
Plaats reactie