06/01/2008 Vossem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
W817
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: vr 28 okt 2005 09:14
Rijdt met: Stevens Haze-ES

Bericht door W817 »

Nog één vraagske ? Ik kom van Tervuren , kan ik daar mijn rugzak met douchegerief en wat proper kleerkes veilig achterlaten...

Tot morgen, en denk aan mijn leuze onderaan met dit vettig weerke... :wink:
Gebruikersavatar
W817
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: vr 28 okt 2005 09:14
Rijdt met: Stevens Haze-ES

Bericht door W817 »

Nog één vraagske ? Ik kom van Tervuren , kan ik daar mijn rugzak met douchegerief en wat proper kleerkes veilig achterlaten...

Tot morgen, en denk aan mijn leuze onderaan met dit vettig weerke... :wink:
pcrispey
Mountainbiker
Berichten: 195
Lid geworden op: vr 28 dec 2007 20:31
Rijdt met: Canyon

Bericht door pcrispey »

Hallo,

Ik ben er morgen ook bij !

Ik lees van minder banden spanning voor morgen ?

2 of 2.5 bar ? Banden: Geax TNT Barro mountain ?
Gebruikersavatar
Voervallei Voske
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 11 nov 2005 15:31
Rijdt met: Thompson Athena

Bericht door Voervallei Voske »

W817 schreef:Nog één vraagske ? Ik kom van Tervuren , kan ik daar mijn rugzak met douchegerief en wat proper kleerkes veilig achterlaten...

Tot morgen, en denk aan mijn leuze onderaan met dit vettig weerke... :wink:
Zeker, in de kantine kan je je rugzak veilig achterlaten bij onze mensen van de inschrijving of van de toog.

Tot morgen
Gebruikersavatar
laagvlieger
Mountainbiker
Berichten: 1073
Lid geworden op: wo 07 feb 2007 23:08
Rijdt met: trek 8000

Bericht door laagvlieger »

steek 2.2bar op michelin at
joeke
Mountainbiker
Berichten: 523
Lid geworden op: vr 27 dec 2002 20:16
Rijdt met: Granville HTi, Orbea Occam 29

Bericht door joeke »

pcrispey schreef:Hallo,

Ik ben er morgen ook bij !

Ik lees van minder banden spanning voor morgen ?

2 of 2.5 bar ? Banden: Geax TNT Barro mountain ?
Hallo,

2 bar zal zeker voldoende zijn.

Groetjes,

Joeke
beireke
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: wo 31 jan 2007 14:31
Rijdt met: Thompson pro team

Bericht door beireke »

laagvlieger schreef:
beireke schreef:Met dit weer zal het zeker schuiven worden maar we zullen zachter vallen als we niet recht kunnen blijven... :lol: Mij houdt het alleszins niet tegen =D>
Mij ook niet, bandenspanning wat zachter zetten hé.Tot morgen,ter plaatse rond half negen
=D>
Ge zijt ne vroege vogel jong. Ik vetrek hier in rond half 9. Hopelijk blijft het morgen over.
Gebruikersavatar
laagvlieger
Mountainbiker
Berichten: 1073
Lid geworden op: wo 07 feb 2007 23:08
Rijdt met: trek 8000

Bericht door laagvlieger »

Vandaag is de wegen rond vossem gaan onveilig maken, begon direct goed, met een modderige klim waar je serieus diep moest gaan om deze al rijdend te doen. De wegen die volgende waren goed bereidbaar wel opletten geblazen met hier en daar moddersporen. De tijd ging snel wat wil zeggen dat het parkours erg gevarieerd was en je je geen moment verveelde, onderweg 2x van de fiets gemoeten, de technische beklimming in het bos een 5tal meter dan een klim met haarspeld met vervolg een schuin paadje en sporen, niets voor mij en iedereen blijkbaar [-X De bevoorading kwam als gegoten en was voldoende niet super maar goed. De klim ernaar was geen spek voor mijn bek, te technisch met sporen,modder e.d de hellingsgraad was geen probleem(klim met de dag beter) de wegen en paadjes erna waren ok,had erger verwacht met de regen van afgelopen dagen tot mijn verbazing reden we vossem binnen had nl maar 43km staan. Misschien ergens misreden,zou niet weten waar. Was een mooie tt met alles erop en eraan.
Superpunten: bewaakte fietsparking, seingevers bij oversteken, afspuitstand en uiteraard parkoers.
Twijfelgeval: 2de bevoorading(toch een zware tocht in de winter)
Minpunt: geen korting voor licentiehouders
Kom zeker terug staat in mijn top 10 van het jaar zenne =D>
p.s: onderweg een club gezien met zeer mooie truitjes oranje met wit en zeer mooie dame ook met full specialized. Van waar zijn jullie soms? Heb gans de rit niet ver achter of voor jullie gereden.Reed met een trek volledig in het zwart
beireke
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: wo 31 jan 2007 14:31
Rijdt met: Thompson pro team

Bericht door beireke »

Pfff het was mijnen dag niet amai. Vooral het eerste uur liep het niet. Daarom voor de 36 gekozen maar ineens liep het wel. Vooral het klimmen ging goed (op de modderklimmen na). Ik vond de bevoorading goed en al die seingevers was echt wel super. Voor het eerst alleen nen TT gereden omdat mijne maat ziek was. Heb het gevoeld want ik kon nooit in ene zen wiel kruipen :-? Nog Twee weken en mijn seizoen zit er op(knieoperatie). Den 20e ga ik naar genk maar voor volgende week heb ik nog geen idee. Iemand suggesties voor ne schonen tocht? Ben van Dendermonde en aangezien het familiefeest is op de middag mag het wel ni te ver zijn ee :wink:
pcrispey
Mountainbiker
Berichten: 195
Lid geworden op: vr 28 dec 2007 20:31
Rijdt met: Canyon

Bericht door pcrispey »

Hallo,

Ik had ook maar 42 km en was vanaf Overijse aan het doseren voor die verschikkelijke klim op het einde !

Ik heb deze klim niet gezien ?

Mijn hoogte profiel kwam nochtans overeen met dat van de website ?

Om 12 jaar geen MTB toch meer gereden te hebben en nu met nieuwe fiets en schoenen gingen die 42 km best wel vlot.

De organistatie was goed maar aan de wasplaats voor de fietsen stond erg veel volk waardoor ik mij maar direct gaan omkleden ben want ik had wat plassen genomen om alles proper te krijgen.
Plaats reactie