06/01/2008 Vossem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

beireke schreef:Met dit weer zal het zeker schuiven worden maar we zullen zachter vallen als we niet recht kunnen blijven... :lol: Mij houdt het alleszins niet tegen =D>
Mij wel :evil:
Morgen een rit op de weg, ben na Boutersem vorige week de modder een beetje moe!
beireke
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: wo 31 jan 2007 14:31
Rijdt met: Thompson pro team

Bericht door beireke »

Schijfrem schreef:
beireke schreef:Met dit weer zal het zeker schuiven worden maar we zullen zachter vallen als we niet recht kunnen blijven... :lol: Mij houdt het alleszins niet tegen =D>
Mij wel :evil:
Morgen een rit op de weg, ben na Boutersem vorige week de modder een beetje moe!
Wij hebben in Sinaai ook "leuke" moddertoestanden gekregen vorige week maar het viel nog goed mee. Als je weet dat ik maar twee weken meer kan fietsen begrijp je wel dat dit mij niet tegen houdt. Ik word de 22e geopereerd aan linkerknie en al alles mee zit kan ik pas in april terug fietsen... :-?
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

beireke schreef:
Schijfrem schreef:
beireke schreef:Met dit weer zal het zeker schuiven worden maar we zullen zachter vallen als we niet recht kunnen blijven... :lol: Mij houdt het alleszins niet tegen =D>
Mij wel :evil:
Morgen een rit op de weg, ben na Boutersem vorige week de modder een beetje moe!
Wij hebben in Sinaai ook "leuke" moddertoestanden gekregen vorige week maar het viel nog goed mee. Als je weet dat ik maar twee weken meer kan fietsen begrijp je wel dat dit mij niet tegen houdt. Ik word de 22e geopereerd aan linkerknie en al alles mee zit kan ik pas in april terug fietsen... :-?
Ik hoop dat ge door de modder morgen nergens met uw knie tegenschuift :-? (zoals ik in het verleden, resultaat hooggradig kraakbeenletsel r-knie #-o )
Ik wens u in ieder geval een prettige rit toe morgen en een spoedig herstel :wink:
Gebruikersavatar
scherpe steven
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: za 10 sep 2005 15:06
Rijdt met: cube reaction race

Bericht door scherpe steven »

kom morgen ook af. ik kan het je zeggen het was verleden week de moeite in boutersem, van mtb-ken was geen sprake.

het was wel gezond voor mijn velleken, nooit zo geen zacht velleke gehad als deze week.

dus heb ook een beetje schrik voor de modder van morgen. kan iemand mij vertellen of er ook mtb passages zijn of alleen zwempassages.

Alléé dit mietje is morgen te herkennen aan zijn oranje zwembandjes !!! [-o< [-o<

grtz SS
Gebruikersavatar
moddercrosser
Mountainbiker
Berichten: 368
Lid geworden op: za 20 aug 2005 11:47
Rijdt met: CUBE e mtb Hd 500

Bericht door moddercrosser »

LuckyIron schreef:
laagvlieger schreef: Nu al pak meer ervaring een dikke 2000km gereden dit jaar =D>
sterk, da's 400km per dag!!!

=D> #-o :bounce:
Ook ni goed in rekenen precies #-o #-o #-o
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2055
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

moddercrosser schreef:
LuckyIron schreef:
laagvlieger schreef: Nu al pak meer ervaring een dikke 2000km gereden dit jaar =D>
sterk, da's 400km per dag!!!

=D> #-o :bounce:
Ook ni goed in rekenen precies #-o #-o #-o
we zijn vandaag 5 januari 2008.

het jaar is 5 dagen ver

400km x 5 dagen = 2000

niet?

:bounce:
Gebruikersavatar
laagvlieger
Mountainbiker
Berichten: 1073
Lid geworden op: wo 07 feb 2007 23:08
Rijdt met: trek 8000

Bericht door laagvlieger »

LuckyIron schreef:
moddercrosser schreef:
LuckyIron schreef: sterk, da's 400km per dag!!!

=D> #-o :bounce:
Ook ni goed in rekenen precies #-o #-o #-o
we zijn vandaag 5 januari 2008.

het jaar is 5 dagen ver

400km x 5 dagen = 2000

niet?

:bounce:
Ter duidelijkheid: Ben beginnen biken mijn 1ste tt:17/12/2006 met oude bike 1ste tt nieuwe bike:31/12/2006 (oude fiets was juist deore en ketting liep er meermaals af in de mud, en de goesting was er en wist dat het een hobby zou blijven) =D>
Gebruikersavatar
laagvlieger
Mountainbiker
Berichten: 1073
Lid geworden op: wo 07 feb 2007 23:08
Rijdt met: trek 8000

Bericht door laagvlieger »

beireke schreef:Met dit weer zal het zeker schuiven worden maar we zullen zachter vallen als we niet recht kunnen blijven... :lol: Mij houdt het alleszins niet tegen =D>
Mij ook niet, bandenspanning wat zachter zetten hé.Tot morgen,ter plaatse rond half negen
=D>
Gebruikersavatar
laagvlieger
Mountainbiker
Berichten: 1073
Lid geworden op: wo 07 feb 2007 23:08
Rijdt met: trek 8000

Bericht door laagvlieger »

@voervallei vosken hoe lag het parkoers erbij overal berijdbaar of toch een brei mud waar je te voet door moet [-X hoop overal bereidbaar [-o<
Gebruikersavatar
Voervallei Voske
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 11 nov 2005 15:31
Rijdt met: Thompson Athena

Bericht door Voervallei Voske »

Het parcours ligt er door de regen van vandaag en afgelopen nacht vettig bij. Voor de ervaren MTBers blijft het echter de volle 100% berijdbaar. We hebben wel een strook moeten schrappen maar dat was gewoon een overgangstuk dus geen technisch stuk.

Tot morgen,

Groeten Voervallei Voske
Plaats reactie