30/12/07 westmalle

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
mt-biker
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 02 nov 2007 23:18
Rijdt met: zandstra ATB handmade deore XT/ bianchi via nirone 7 alu/carb ult-105 mix compact

Bericht door mt-biker »

idd. alleen veel weg
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

Pff,het vet was snel van de soep bij mij.
Bedankt aan Twin Power om een leuke bende mee te brengen.
Sorry nogmaals dat we zijn door gereden maar het mocht ni veel later worden.
Ik vond het positief dat er nog tot 11u gestart kon worden,goed voor de slaapkoppen.
Alleen dan wel erg bummer dat de bevoorrading gedaan was en er moesten toch nog een pak mensen af komen.
Alé morgen waarschijnlijk de laatste tocht in Retie en hopelijk wordt het niet te snel.
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

Hopla, dat zit er weeral op. Twas goe, hier en daar lekker vettig.

Op naar de volgende :wink:
Gebruikersavatar
X-fire
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 25 nov 2007 12:48
Rijdt met: Ridley X-fire(cyclocross)
Contacteer:

Bericht door X-fire »

Schoon toerke, wel paar zware stukken int begin... maar nadien veel veldwegen en asfaltwegen.

42 km gereden in 21.6 gemiddeld. Spijtig da er zoveel volk was in drieboomkesberg :s, daar moest veel te traag gerederen worden :s

Maja schonen toer :d
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Bericht door aresius »

spijtig van de brokken onderweg, maar we hebben ons toch goed geamuseerd. Door al de problemen hebben we een verkorte versie gedaan. Spijtig maar had wel zin in de singletrackjes van 3BB. Maar het van thuis vertrekken maakte dat goed (behalve dat het saaie asfalt was). Uiteindelijk toch 72km in de benen.

merci aan allen die meereden, zo leer je eens wat nieuwe mensen kennen

Peter zie maar dat uw veloke terug ok is voor Herentals!! :wink:
Slome speedy
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: zo 10 dec 2006 21:07
Rijdt met: Specialized 29'er Expert

Bericht door Slome speedy »

Had niet te veel van deze toer verwacht en de verwachtingen werden ingewilligd. Veel asfalt en enkele modderveldwegen. Een stuk singletrack waar traag moest gereden worden door de drukte :-?
Wel een goede organisatie, goed afgepijld en goede bevoorrading; proficiat :-D :-D
Met fietske naar daar en terug, goed voor 84 km, k'zal weer goe slapen deze nacht. :drunk: :drunk:
opeensbe
Mountainbiker
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 10 nov 2002 19:28

Bericht door opeensbe »

ook gereden en toch genoten: vettig maar prettig. Wat een verschil met Beerse gisteren. Er moet afgelopen nacht veel regen gevallen zijn. Ik ben benieuwd voor morgen in Retie. (Had mijn semi-slicks van gisteren erop gelaten maar ik denk dat vandaag geen enkele band grip had op de zware modderstroken. Maar ik had in ieder geval verkeerde "sloefen")
BTW: onderweg zijn foto's genomen. Weet iemand de "sitenaam" van KWB Westmalle ?
polle gazon
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: di 25 dec 2007 12:20
Rijdt met: spec

Bericht door polle gazon »

Goede toer (hoe vettiger hoe prettiger). Een schoonheidsfoutje: een maat heeft rond 12h30 2x de depannage gebeld maar geen reactie gehad. Al aan de trappist ?
Voor de rest: fijne organisatie ! :-)
Gebruikersavatar
mallybiky
Mountainbiker
Berichten: 174
Lid geworden op: vr 06 jan 2006 13:55
Rijdt met: Specialized Epic 2007 & Ridley CrossWind

Bericht door mallybiky »

polle gazon schreef:Goede toer (hoe vettiger hoe prettiger). Een schoonheidsfoutje: een maat heeft rond 12h30 2x de depannage gebeld maar geen reactie gehad. Al aan de trappist ?
Voor de rest: fijne organisatie ! :-)
Ik ben blij te horen dat positief bent tov onze organisatie.
De pechdienst was zeker om 12u30 nog niet gedaan. Ik heb geen idee waarom je geen reactie kreeg. Onze depanneur heeft toch 8 mensen kunnen helpen.
Laatst gewijzigd door mallybiky op ma 31 dec 2007 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
stresskip
Mountainbiker
Berichten: 373
Lid geworden op: do 04 nov 2004 00:06
Rijdt met: naamloos knalgeel met xt zonder vering dus keihard

Bericht door stresskip »

Dat was nog eens een vettige , prettige veldtoertocht. Zo heb ik ze graag in de kempen. Stoempen ,trekken en sleuren .Bijna sterven en dan weer voelen dat het beter gaat. Soms hoor ik ze hier klagen over slijk of te veel asfalt maar als je echt hard doorgaat maakt dat niet veel uit .Ik en mijne maat (Allebei 51 jaar) hebben nog eens goed aangezet en hadden een leuk gemiddelde van 23,5/ u.
Proficiat voor de organisatoren
Plaats reactie