06/01/2008 - Roubaix (Fr.)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
kadeetje
Mountainbiker
Berichten: 479
Lid geworden op: di 21 nov 2006 22:14
Rijdt met: cube

Bericht door kadeetje »

ok tot morgen
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

lok 36000 schreef:Lokske zal ter plaatse zijn rond 8 uur, kan ik dan misschien nog een keertje mee fietsen met de leuke bende die de steenbakkers toch zijn. t'Is trouwens door omstandigheden allerhande al lan geleden en dan kan ik hen uit de doeken doen waarom ik dan toch niet naar hun TT ben kunnen afzakken.
Ik heb zo stilaan het gevoel dat er veel Nederlands zal gesproken worden morgen in de hel van het noorden.
ge zijt meer dan welkom mate!
Zal eens deugd doen om nog ne keer met de machinist op stap te gaan!
Gebruikersavatar
steven99
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: vr 02 nov 2007 19:22
Rijdt met: één vo te duwen

Bericht door steven99 »

net terug uit de Hel!ik moet zeggen ze lag er bij zoals in de Hel!!enorm mooie tocht gereden met mooie stroken kaseien!mooie bevooraading!laatste van de rit voelde ik me boonen met aankomst op de velodrome.tot volgend jaar roubaix?en Danny hoe zijn de beentjes? =D> =D>
Gebruikersavatar
Safety biker (jerommeke)
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: di 18 dec 2007 21:53
Rijdt met: SCOTT SCALE LTD - SPECIALIZED EPIC S-WORKS - BMC RACEMASTER - RIDLEY EXCALIBUR
Contacteer:

Bericht door Safety biker (jerommeke) »

Idd, het is gewoon prachtig om over de legendarrische kasseistroken te fietsen en aan te komen op de piste!
Hier de link naar een verslag op ons ledenforum.
http://www.safetyjoggerclub.be/v1/forum ... ?recent=73
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

mooie tocht met hier en daar toch een vettige strook, weliswaar heel wat minder vettig dan vorig jaar...

Stuk voor de eerste bevoorrading was schitterend! Viel mij wel op dat velen hier direct de remmen dichtknepen en dan uiteraard een aantal stukken niet meer konden doen... Ook iemand gezien de jammergenoeg zijnen derailleur in zijn wiel had doen draaien en er een single speed van aan het maken was... Hopelijk lukte het...

De kasseien lijken echt mijn ding niet (meer) te zijn... Ik zat aan carrefour de l'arbre effen erdoor... Kan gebeuren hé...

Kadeetje, aangename kennismaking... Lokske, content om je nog ne keer terug te zien en veel beterschap aan mevrouw :wink:

binnenkort verslagsken op www.valcke-vanraes.be :wink:
Gebruikersavatar
cyclist
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: vr 03 nov 2006 16:21
Rijdt met: Rockrider (Decathlon)

Bericht door cyclist »

De benen zijn nog behoorlijk goed hoor na deze prachtige tocht. Het was hemels in de Hel. Van de kasseien had ik niet echt last moet ik zeggen, ik denk dat dit het gevoel van een superdag was:bounce:. Verleden week in Moorslede ging het minder goed vond ik !
Maar hoe zijn jouw benen Steven ?
Gebruikersavatar
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Berichten: 2896
Lid geworden op: di 02 jan 2007 18:19
Rijdt met: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Contacteer:

Bericht door Steven vd Eynde »

Vond het goed, ondanks 2 lekke banden. Ook veel Nederlands gehoord vandaag.

Voilà straight to the point... :-D
Gebruikersavatar
kadeetje
Mountainbiker
Berichten: 479
Lid geworden op: di 21 nov 2006 22:14
Rijdt met: cube

Bericht door kadeetje »

Eerst en vooral bedankt steenbakkers =D> , da ik samen met jullie door de hel van het noorden mocht rijden . En op laatste was mijn pijpke af ,manneke met de hamer he #-o #-o .En van de tocht zelf een woord he wauuuuuuuuuw , das nu eens mountainbiken =D> =D> . Zeker geen spijt da ik gegaan ben [-X [-X . En steenbakkers als hier eens in brakel een mooi tochtje is, nodig ik jullie eens uit ok. :bounce: :bounce: dikke groetjes kadeetje =D> =D> Kheb mij vandaag een flandrien gevoeld #-o #-o :bounce:
Gebruikersavatar
steven99
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: vr 02 nov 2007 19:22
Rijdt met: één vo te duwen

Bericht door steven99 »

cyclist schreef:De benen zijn nog behoorlijk goed hoor na deze prachtige tocht. Het was hemels in de Hel. Van de kasseien had ik niet echt last moet ik zeggen, ik denk dat dit het gevoel van een superdag was:bounce:. Verleden week in Moorslede ging het minder goed vond ik !
Maar hoe zijn jouw benen Steven ?
de benen voelen nog goed aan voor het moment. Ik moet zeggen ik had nog wat last van mijn vollinge maar dat mag geen uitvlucht zijn he!!Ik zal moeten toegeven dat je sterker was!Wacht ma tot min vollinge over is we!groetjes tot dinsdag we =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
long fellow
Junior redactielid
Berichten: 604
Lid geworden op: wo 31 mei 2006 22:34
Rijdt met: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Bericht door long fellow »

Toffe tocht in mooi weerke, maar nog nooit zo'n beslijkt fietske gehad. #-o
Plezant om eens in die "tempel" te vertoeven.
De bebouwing en de omgeving ernaast waren een soort cultuurchock.
Zo'n verwaarloosd gebeuren met triestige "arme" huisjes en teleurgegane industrie. :(
Je kon ook zonder probleem de plaatselijke rijders er zo uithalen. In het beste geval reden ze met een goedkoopste model van Decathlon, en dan nog een occasie. :-?
Daar in tegen hadden ze wel die Franse vriendelijkheid en warmte. :-D
Zal me nu maar klaarstomen voor Parijs/Roubaix in juni. :bounce:
Plaats reactie