06/01/2008 Westrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
sergo
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: ma 03 dec 2007 21:47
Rijdt met: Batavus AM 400

Bericht door sergo »

De lus Staden lag inderdaad veel te vroeg, we hebben dan iemand bij de splitsing geplaatst, de bevoorrading lag wat raar, maar we gingen van de veronderstelling uit dat de doorwinterde biker Staden ging rijden en dan was je er na een kleine 20 km, volgend jaar wordt daar aan gewerkt.
We zijn ook van plan de lussen korter te maken 6à7 km en er meerdere te plaatsen.
De startplaats voor volgend jaar staat nog niet vast moeten daar nog eens over nadenken, maar het zal eerst 2 weken rust worden, zo'n organisatie kruipt wel in de kleren ze
Gebruikersavatar
Cube med e Volbeat up
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 06 jan 2008 18:00
Rijdt met: Cube

Bericht door Cube med e Volbeat up »

't Is dat, volgend jaar de bepijling iets duidelijker (los van het crapuul dat ze wegnam, vaneigens) en we zullen indelijks content zijn.

Ik weet niet of de lussen echt korter moeten? Zeker die van de Zilverberg zou ik toch niet meer inkorten. :lol:

Uiteindelijk valt er altijd wel iets te zeggen. 't Is te nat in Rôzebeke, 't is te plat in Renieng, 't klemt te vele in Rinnegest, 't woait te vele in Middelkerke, 't zyn te vele wêen in Beirnem... 't Is altijd wel iets, maar zulke zaken kun je eigenlijk wel vooraf weten en als je er dan bent, maak er gewoon het beste van, met zo'n prachtig voorjaarszonnetje als gisteren, machtig toch?

Soit, ik denk van volgend jaar terug te komen en hem eens helemaal te rijden, zonder materiaalpech.
Gebruikersavatar
R1ALAIN
Mountainbiker
Berichten: 941
Lid geworden op: do 23 aug 2007 21:07
Rijdt met: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Bericht door R1ALAIN »

Gisteren deze tour ook gereden. Begonnen met de lus staden en dan de basislus. We hadden iets van een 44 km. Slechts na 32 km kwamen we en bevoorrading tegen :(
Inderdaad op sommige plaatsen lag het heel zwaar. Bovendien heb ik 80% van het traject mogen op de grote plateau rijden. Constant had ik last van chainsuck. Echt geen lachertje. Dat probleem moet opgelost worden tegen KEMMEL op 13 Jan 08 !!!!
WAAROM TELT DE LIDKAART VAN DE WBV NIET OP DERGELIJKE TOCHTEN ??? DE KWB STAAT PRECIES VOOR TAL VAN AFKORTINGEN. DIT IS HEEL MISLEIDEND. TELT DE LIDKAART VAN DE CM OOK NIET ???
de modderfuckers(michael)
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 24 dec 2007 00:11
Rijdt met: b'twin 8.1/suzuki rm 250

Bericht door de modderfuckers(michael) »

twee modderfuckers waren aanwezig
goeie rit,allen een klein minpuntje zoals er velen hier zeggen de pijltjes,en in het begin die eerste lus,zoals velen ook direkt rechts afgeslaan.
voor de rest alles kunnen rijden(of toch bijna :wink: )
mooi ritje maar zwaar #-o 18avs
tot de volgende!
Gebruikersavatar
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Berichten: 915
Lid geworden op: za 13 okt 2007 10:31
Rijdt met: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Contacteer:

Bericht door Emperor of the Mud »

Tubeken schreef:Deze morgen was k ook aanwezig, niet met de bike, maar kstond aan de bevoorrading van de basislus (oranje muts :bounce: )
Heb eigenlijk niets te maken met de organisatie van de TT, maar werd gevraagd door een ex-collega van schoonbroer.

Eerlijk: veel lijken zien binnenkomen ... zeker naar het einde toe ...
Nu, gelukkig hadden we een assortiment aan koeken, sportdrank, fruit, zelf milky ways, mignonetten om jullie energiepeil op te krikken.
Tis wel eens iets anders om zo aan de andere kant van de bevoorradingstafel te staan.

Moet wel zeggen dat het kriebelde om de tocht ook te rijden, nu, we krijgen daar wel nog de kans voor.

@ Emperor: uwen Leffe stond klaar ze ... Jammer dat ge der niet geraakt zijt dude!

kheb 's namiddags de achterstand meer dan goed gemaakt, en nog den tiercé vant BK gewonnen ook!

tof om te zien dat de organisatie de moeite neemt om alle commentaren (zowel positief als negatief) eens door te lezen en in overweging neemt wat er al dan niet beter kan... in Moorslede wast wel anders :-? ... volgend jaar rij ik deze zeker opnieuw... hopelijk valt ie dan niet meer int water en samen met Roubaix...
Gebruikersavatar
sergo
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: ma 03 dec 2007 21:47
Rijdt met: Batavus AM 400

Bericht door sergo »

Cube med e Volbeat up schreef: -bevoorrading op de lus van Hooglede was misschien beter op het basistraject geplaatst.
Ik heb nog nooit 2 bevoorradingen gekregen op 27 km, volgende keer bij de startplaat mss beter aangeven waar de stops zich bevinden.
Steppewolf
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 14 okt 2007 18:00
Rijdt met: Wit produkt

Bericht door Steppewolf »

Mega Mingie schreef:Na de rit nog met iemand van organisatie gepraat. We waren het roerend eens: 't is een strontstreek in zulk weer.
't Was inderdaad baggeren en met momenten gewoon te voet.

Is dat nu de schuld van de organisatie? Bij god niet!
't Heeft gewoon bakken geregend.

Voor de rest was alles goed te pruimen: pijltjes waren goed zichtbaar
en stonden correct opgesteld, bevoorrading ruim voldoende, mooi
zaaltje achteraf, goede douches en goede afspuitplaats.

't Zou inderdaad niet slecht zijn om deze tt wat meer naar 't voorjaar
te schuiven. Als ik 't goed voorheb, dan zijn er in deze regio
weinig organisaties.

Dus gasten: laat de moed niet zakken, jullie werk was zéér ok!

Aan Steppewolf: RESPECT! Na zo'n lange gedwongen afwezigheid
zo uit de hoek komen. Welke pillen zijn dat????
Mega Mingie: Zijn geen pillen, is gewoon elke dag een beetje van die 'nr 1 award winning barbecue sauce'
Gebruikersavatar
Cube med e Volbeat up
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 06 jan 2008 18:00
Rijdt met: Cube

Bericht door Cube med e Volbeat up »

Dat van die 2 bevoorradingen (dat quoten ligt me niet zo): dat klopt inderdaad, maar door de keuzevrijheid in het al dan niet nemen van de 4 lussen, krijg je dit soort problemen. Al heb ik zelf ook altijd nog iets extra's mee van reep of grany, zodat ook dit geen onoverkomelijk probleem is. En water was er zondag ook genoeg, zodus...
Gebruikersavatar
sergo
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: ma 03 dec 2007 21:47
Rijdt met: Batavus AM 400

Bericht door sergo »

Nog twee truien gevonden in onze kleedkamers, waarschijnelijk van de zelfde persoon.
Een wielertrui met lange mouwen en een rode polo met lange mouwen, dat de eigenaar iets laat weten dan bezorgen wij dat wel terug.
gconk
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 10 jan 2007 17:38
Rijdt met: rockrider

Bericht door gconk »

Bedankt voor de vele reacties , we zullen er volgende keer zeker rekening mee houden. Samen met de opmerkingen die we kregen van onze helpers moeten we volgend jaar nog beter kunnen doen . Tot op een of andere tourtocht.
Plaats reactie