06/01/2008 Westrozebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
gconk
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 10 jan 2007 17:38
Rijdt met: rockrider

Bericht door gconk »

Deze morgen reeds een deel uitgepijld . Voorlopig ligt alles redelijk hard en berijdbaar . Maar volgens de weerberichten gaat het niet meer vriezen , het kan dus nog veel veranderen , maar zwaar word het toch met al die molhopen in de omgeving die verscheidene keren beklommen worden . Morgen de rest uitpijlen en hopen dat het niet zo koud is .
Gebruikersavatar
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Berichten: 915
Lid geworden op: za 13 okt 2007 10:31
Rijdt met: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Contacteer:

Bericht door Emperor of the Mud »

sergo schreef:
emperor of the mud schreef:zeg, waar moeten we eigenlijk zijn voor de inschrijving??
De inschrijving is te Westrozebeke in sporthal "de Boskant" dat is net naast de Pinguin.
Als je van Westrozebeke komt richting Sleihage net buiten de dorpskom, uit de andere richting juist ervoor(logisch)
De pijlen zullen jullie wel wijzen

Tot zondag, sergo
thx!!
Gebruikersavatar
Dizze
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 10:55
Rijdt met: MTB Wilier Triestina

Bericht door Dizze »

'k probeer vroeg te komen ..kort toertje want 'k moet naar een receptie tegen de middag .
Gebruikersavatar
TARGET
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: za 09 dec 2006 23:08
Rijdt met: Giant XTC/Decathlon Rockrider 9.2

Bericht door TARGET »

Deze namiddag pijlen tegengekomen... :roll: Stukje doorheen de Keuneleute is zeker te doen =D> =D> ...Toch alvast voor de eerste 10 #-o #-o #-o :wink: Zal zwaar tochtje worden :-? :lol: :-?
Gebruikersavatar
virtrix
Mountainbiker
Berichten: 432
Lid geworden op: zo 11 nov 2007 20:47
Rijdt met: Specialized Epic HT

Bericht door virtrix »

't Zal schoon weer zijn zondag, dus iedereen daarheen!
Gebruikersavatar
sergo
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: ma 03 dec 2007 21:47
Rijdt met: Batavus AM 400

Bericht door sergo »

Vandaag nog een deel uitgepijld, buiten enkele stukken,heel goed te doen.
Alleen richt ik mij nog eens tot de deelnemers van Moorslede" Mensen,willen jullie aub de busjes (fruitsap) en blikjes meedoen en in de vuilnisbak werpen ipv overal langs de weg.
De organisatoren doen er alles aan om een mooie tocht samen te steken
maar door een hoop afval langs de weg krijgen we op veel privéplaatsen een doorgangverbod.
Dus als je nog veel mooie tochten wil rijden hou het aub proper.
Gebruikersavatar
sergo
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: ma 03 dec 2007 21:47
Rijdt met: Batavus AM 400

Bericht door sergo »

Vandaag nog een deel uitgepijld, buiten enkele stukken,heel goed te doen.
Alleen richt ik mij nog eens tot de deelnemers van Moorslede" Mensen,willen jullie aub de busjes (fruitsap) en blikjes meedoen en in de vuilnisbak werpen ipv overal langs de weg.
De organisatoren doen er alles aan om een mooie tocht samen te steken
maar door een hoop afval langs de weg krijgen we op veel privéplaatsen een doorgangverbod.
Dus als je nog veel mooie tochten wil rijden hou het aub proper.
gconk
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 10 jan 2007 17:38
Rijdt met: rockrider

Bericht door gconk »

We kwamen tijdens het uitpijlen vandaag reeds een biker tegen die eens keek hoe het was met het : berijdbaar , maar niet voor dutsen . Het word een zware tocht , maar we hebben dan ook gezorgd voor een meer dan degelijke bevoorrading . één op de basislus , en een op de lus naar Hooglede toe . Koekjes , chocolade, fruit, zoetekoek , wafels en natuurlijk sportdrank met dank aan onze sponsors. Achteraf natuurlijk de gratis boterham niet te vergeten . Den après is ook aan democratische prijzen en der staat zelfs een hamburgerkraam . Zo te zien zal het weer ook redelijk meevallen , dus allen naar de Boskant te Westrozebeke
Gebruikersavatar
sergo
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: ma 03 dec 2007 21:47
Rijdt met: Batavus AM 400

Bericht door sergo »

TARGET schreef:Deze namiddag pijlen tegengekomen... :roll: Stukje doorheen de Keuneleute is zeker te doen =D> =D> ...Toch alvast voor de eerste 10 #-o #-o #-o :wink: Zal zwaar tochtje worden :-? :lol: :-?
Hopelijk mogen we u ontmoeten op onze tocht, en ivm met de keuneleute ofwel ben je bij de eerste tien ofwel haal je een goed tempo dan vlieg je erover.
Geef toe, het is een te mooi stukje bos om het niet te rijden, als kind heb ik er mijn hart verloren.
Gebruikersavatar
Sibrecht
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 31 jan 2007 22:50
Rijdt met: is er me eentje

Bericht door Sibrecht »

vanmiddag op een tochje dikwijls pijltjes tegengekomen.

Wel wat verwarring aan het rondpunt van Sleihage. 'k heb wel een bordje tegengekomen met gevaarlijk kruispunt, maar voor de rest niets.
Foutje?
Plaats reactie