06/01/08 Snellegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
dhoop
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: di 17 jul 2007 06:32
Rijdt met: http://www.wielertoerist.be/dhoop/;TREK 8500;GIANT defy1

Bericht door dhoop »

twas een supertocht een van de betere die ik heb gereden in de streek :lol: :lol: een heel goeie bevoorrading en veel nieuwe weggetjes juist de bike wash was een beetje minder #-o maar de volgende keer gaat dat wel beter zijn heb ik uit goeie bron gehoord :wink: heel schoon werk van de organisatie =D> =D> =D> =D> =D> tot de volgende editie :lol: :bounce:
Gebruikersavatar
sliekske
Mountainbiker
Berichten: 1981
Lid geworden op: wo 19 apr 2006 16:42
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Bericht door sliekske »

motorbiker schreef: Amaai. Voor twee euro zoveel plezier. Daar kom je bij mij op’t werk niet mee toe.
Ik geef je 2 euro om diene Aston van de werkplaats naar de showroom te rijden :lol:
Gebruikersavatar
marge
Mountainbiker
Berichten: 324
Lid geworden op: do 13 jan 2005 13:33
Rijdt met: Summerbike: Orbea Oiz Carbon 3 / Mudbike Flanders

Bericht door marge »

kilted biker schreef: op mijn kilometriekske tekent de grote toer exact 49.26km.
Ik had er met moeite 44. Waren er zo nog of heb ik ergens onbwust een lusje gemist ?

De bepijling kon hier en daar idd wat beter. Zeker na de splitsing 48/28 (waar ik ook eventjes gestopt bent om het 'draaiboek' door te nemen) mochten er in de Diksmuidse Heirweg meer pijltjes rechtdoor staan om de twijfel weg te nemen.

Aan de weide met de voederbakken heb ik de tip van Kilted Biker gevolgd door uiterst rechts te rijden (tegen de prikkeldraad). De weinige bandensporen die ik daar zag waren ongetijfeld van forumbikers. Ik heb daar zelf moeten teruggeschakelen van de kleine plateau naar de middelste plateau. Laat de anderen maar ploeteren dacht ik bij mezelf, ze moesten maar het topic doorgenomen hebben :wink:

De ijzelplekken zorgen idd ook voor gevaarlijke plaatsen.

Een tocht die zeker voor herhaling vatbaar is.
GARDA
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 30 dec 2007 17:21
Rijdt met: SCOTT SCALE

Bericht door GARDA »

Zeer mooie toertocht met veel afwisseling , voor mij één van de beste in West-Vl. Groot minpunt was wel de Bike wash , hoe kan je in godsnaam met een slang van 1 duim voldoende druk geven aan de instalatie. Volgende keer bij de brandweer te rade gaan.
Gebruikersavatar
Bouwerke Ed
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: di 02 jan 2007 00:43
Rijdt met: Bulls

Bericht door Bouwerke Ed »

Gisteren een prachtige tt gereden samen met zieke Chipo. Na zaterdag in Dudzele mocht het nu een beetje rustiger.
De vier nieuwe stukken waren prachtig! Eindelijk een organisatie die er nog eens werk van maakt. Hopelijk zien we ze terug in de volgende wintereditie.
Bevoorrading was dik in orde en voor mij was alles goed gepijld, maar ik ben dan ook van de streek.
Vorige edities telkens laten weten dat er geen druk op de afspuitistallatie zat. Jammer toch dat er daar niet is aan verholpen, want met die mooie weidedoorsteken konden we die extra druk goed gebruiken voor het gras van onze bike te krijgen.
Kenny, je hulproep heeft zijn vruchten afgeworpen. Tijdens mijn terugkeer per fiets naar huis heb ik geen pijltjes meer gezien.
Nogmaals chapeau voor de parcoursbouwers en aan de rest van de organisatie want ik heb van de rit genoten.
Tot volgende zomereditie. :wink:
Gebruikersavatar
clubboys
Mountainbiker
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 09 sep 2007 11:03
Rijdt met: bulls pro 8.50

Bericht door clubboys »

marge schreef:
kilted biker schreef: op mijn kilometriekske tekent de grote toer exact 49.26km.
Ik had er met moeite 44. Waren er zo nog of heb ik ergens onbwust een lusje gemist ?
Ik had er 46.85
Gebruikersavatar
kilted biker
Mountainbiker
Berichten: 187
Lid geworden op: wo 03 jan 2007 22:25
Rijdt met: bulls

Bericht door kilted biker »

Eerst en vooral een DIKKE DANKUWEL aan alle 1060 deelnemers voor hun deelname. Verder ook nog eens een welgemeende dankuwel aan de collega-medewerkers, nl. bevoorrading, barpersoneel, depannagedienst,...
Als Fré het Forum donderdag bekijkt mag hij ook deze oprechte "bedankt, dikke vriend" in ontvangst nemen voor zijn tomeloze inzet om samen met mij en mijn pa het parcours samen te stellen en aan te leggen. =D> =D> En vooral, en dat zullen bepaalde mensen graag horen, ook om samen de pijltjes terug op te halen. =D>
De probleempjes die reeds vermeld werden zullen grondig herbekeken worden.
De pijlen zijn aan vernieuwing toe. Dus kunnen we het kleur nog kiezen, en evt. de afmetingen ook wat vergroten.
De afspuitinstallatie moet volledig herbekeken worden. Daarvoor zal ik eens mijn licht opsteken bij collega-organisators.
Wat de douches betreft is dit de eerste keer dat er sprake is van te weinig druk. Maar dat zullen we eens aankaarten bij het zaalcomité(=verantwoordelijk voor de infrastructuur) Er is ook sprake dat er nieuwe kleedkamers gebouwd zullen worden, maar dat zijn nog maar geruchten.
Ik had graag nog een randopmerking meegegeven . Wij als organisatie doen ons uiterste best om mooie privé-stukken te bemachtigen. We zijn die eigenaars zeer erkentelijk voor het gebruik ervan. Maar dan is het ook aan jullie om de paden te volgen, en niet dwars door de mensen hun grasplein te rijden AUB. Aan het kasteel was het er maar één die het pad, van ongeveer twee meter breed, niet breed genoeg vond. Maar het waren er zeer veel die bang waren van de grote plas in de kastanjedreef. Ze ploeterden liever doorheen de winterrogge van onze ontevreden landbouwer.
Dit terzijde , ben ik weer een tevreden mens. En kan ik ook terugblikken op een geslaagde winterrit. Daaruit put ik weer de courage om er in april ook weer een prachtrit van te maken.

Thanks, and see you all back in April.
Laatst gewijzigd door kilted biker op ma 07 jan 2008 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bramaldinho
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: do 08 mar 2007 23:11
Rijdt met: Cannondale 29 Flash carbon 2

Bericht door bramaldinho »

khad er ook 44
die laatste weide telde dubbel denk ik :wink:

prachtige tocht !!
Gebruikersavatar
sliekfretter
Mountainbiker
Berichten: 205
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 21:58
Rijdt met: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach
Contacteer:

Bericht door sliekfretter »

Ik heb een 193 tal foto's gevonden van de tocht in Snellegemhttp://picasaweb.google.be/herofotos/Wi ... z2yHlMWj3E klik en geniet nog eens van de rit
Gebruikersavatar
vrij actief
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: di 18 apr 2006 21:39
Rijdt met: Rogiers

Bericht door vrij actief »

alle foto's op www.vrij-actief.be onder winterbosrally 2008
veel kijkplezier
Plaats reactie