06/01/08 Londerzeel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
lukke
Mountainbiker
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 17 nov 2004 14:56
Rijdt met: CUBE Reaction
Contacteer:

Bericht door lukke »

Ben op tijd vertrokken, het parcour lag er nog goed bij. Wel was er iemand zijn bouwafval op het parour aan't storten [-X dacht waarschijnlijk dat er op zondag ochtend niemand oor het veld zou rijden.
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Bericht door dirty »

Modder,Blubber,brikaljon,singletracks,bergop,bergaf,'t zat er allemaal in, weer een loodzware editie op de palmvelden te londerzeel.

Een goede ruime bevoorrading,een ruime afspuitstand(14 spuiten) maakte veel goed =D>

Goed afgepijld en goed aangegeven splitsingen !

Hopelijk krijgen jullie in de toekomst eens wat meer succes met de weersomstandigheden .

Proficiat aan de organiserende club voor een goed georganiseerde tocht =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
blade
Mountainbiker
Berichten: 566
Lid geworden op: zo 04 nov 2007 18:58
Rijdt met: Dendermonde

Bericht door blade »

1 bevoorrading voor de 49km :cry: dat moesten er 2 geweest zijn ,allee dat vind ik he [-o<
Gebruikersavatar
morriske
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: do 05 apr 2007 19:40
Rijdt met: granville pulse

Bericht door morriske »

dan moet je om de 15 km stoppen aan de bevoorrading, vanaf 60 vind ik dat er 2 mogen zijn, wel vond ik dat ze bij de grote toer iets vroeger mocht zijn, vanaf de bevoorrading was het enkel nog tot londerzeel bollen. Ik vond het toch een toffe dag, t vrouwke iets minder :lol:
Gebruikersavatar
crashbikerstef
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: di 15 aug 2006 12:37
Rijdt met: scott scale 20

Bericht door crashbikerstef »

hallo allemaa,
wil een kleine reactie plaatsen en ja ikweet het....ben er redelijk laat mee.
beter laat dan nooit he! :lol:
dit was me nog is een ttke naar mijn hart se.alles was aanwezig:modder,droge stukken,harde ondergrond,singletracks,een paar serieze klimmen en de daarbij horende leuke afdalingen.de bevoorrading was ok...ale....alles super.wil bij deze dan ook een dikke proficiat wensen aan de organisatie met de geleverde prestaties! =D> mannen en vrouwen van de palmvelden:doe zo verder!!!
ivanrat
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: di 08 jan 2008 22:13
Rijdt met: Rockrider 8.1

Bericht door ivanrat »

yep bij mij ook, na zes km gevallen op asfalt, toch doorgebeten en de 30 km gedaan. ben toch zeer tevreden van deze tocht ondanks mijn blessure. Nog zeker een week ertussen uit, maar dan terug paraat. [-o< [-o<
Plaats reactie