06/01/08 Londerzeel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Montieken
Mountainbiker
Berichten: 397
Lid geworden op: za 19 mei 2007 13:14
Rijdt met: Trek 8500

Bericht door Montieken »

vorig jaar was dat ne vettige ploeterboel, allemaal veldwegen en veel water :) woon zelf in kapelle o/d bos, ma ik denk dat ik dit jaar voor een andere tt ga kiezen, pas op de organisatie was dik in orde, en als het echt droog is kan het zijn dat ik naar ginder kom, maar bij vettig weer kies ik liever eentje die wat meer door het bos loopt. @absalon, rij jij soms mee me de mannen van de palm in londerzeel ?
beireke
Mountainbiker
Berichten: 72
Lid geworden op: wo 31 jan 2007 14:31
Rijdt met: Thompson pro team

Bericht door beireke »

kdenk dak ook eens naar daar zal afzakken als het weer niet te slecht geweest is :roll:
Gebruikersavatar
Putteke
Mountainbiker
Berichten: 929
Lid geworden op: do 10 mei 2007 16:51
Rijdt met: MTB: Granville Pulse

Bericht door Putteke »

Ook al moet ik nu normaal op de koersfiets zitten om mij voor te bereiden op het nieuwe wedstrijdseizoen. Zo'n mooie TT in eigen dorp kan je gewoon niet laten gaan.

Ik kom zeker men benen al eens testen, om te zien hoe we er voor staan in het veld.

Mvg Ruben
absalonke
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: za 10 nov 2007 18:59
Rijdt met: merida

Bericht door absalonke »

Aan Montieken


Neen ik rij niet mee met de Palm in Londerzeel ( als je het café bedoelt ).
Ben daar ( in het café ) in het verleden een aantal keer in zwaar comateuze toestand buiten " gesoekeld " #-o #-o ..
Ben ondertussen al wat ouder en tot de jaren van verstand gekomen, alhoewel ... nen echten biker moet zijn vochtspiegel op punt houden :drunk: :drunk:

Ik ben wel lid van MTB Palmvelden en dus medeorganisator van de tourtocht.

Vorig jaar lag het parcours er inderdaad vettig bij ... maar toen hadden de hemelsluizen meerdere dagen na elkaar opengestaan 8) 8) .
Het zal toen overal wel ploeteren geblazen geweest zijn ...

Wij verkennen begin volgende week de tour maar volgens de eerste berichten is het parcours perfect berijdbaar ....

[-o< De weersvoorspellingen zien er bovendien ook goed uit [-o<

Fijn ook als de mensen onderstrepen dat de organisatie dik in orde is ... =D> =D>
Bovendien hebben wij de fietsafspuitstand dit jaar aanzienlijk uitgebreid ( 10-tal bijkomende lansen beschikbaar ) ...
Ook de fietsherstelstand door gediplomeerd fietsenmaker op de bevoorrading en een supersnelle pech ophaaldienst zijn zeker kwaliteitstroeven ....

Wij doen heel hard ons best ...

Absalonke van MTB Palmvelden
Gebruikersavatar
Rocky Rider
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: di 19 sep 2006 13:32
Rijdt met: Rockrider 8.1 (R.I.P), Ridley X-bow

Bericht door Rocky Rider »

Ik denk dat ik ga afzakken naar Londerzeel vandejaar.
Heb net die foto's van vorig jaar bekeken en wat een schoon streek zeg.
Daarbij, nen tocht die langs De Palm loopt kan per definitie eigenlijk niet slecht zijn hé 8)

Vorige keren rond deze periode de tt van Herentals gedaan maar daar komt echt wel veuls te veul volk op af.
Als ik in de file wil staan kan ik op een gewone weekdag ook bij ons op de Antwerpse ring gaan aanschuiven :-)

Ik zie dat de muddybuddies deze tt ook op hun programma hebben staan, misschien dat ik hen vraag of ik nog eens mag meerijden :wink:

Enniewee, nog goe feesten mannekes en tot de zesden dan hé.
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Bericht door dirty »

Na vinderhoute staat nu Londerzeel op het progamma ,de eerste van 2008 en 't zal zeker ni de laatste zijn ,zet de dranken maar koel want 't is nieuwjaarsdrink :drunk:
Gebruikersavatar
morriske
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: do 05 apr 2007 19:40
Rijdt met: granville pulse

Bericht door morriske »

iedereen dat af en toe is in de palmkomt zal er wel al is goe scheef buiten gegaan zijn he, ik heb dat bijna 10 jaar voorgehad in uw clublokaal
Gebruikersavatar
Jeec426
Mountainbiker
Berichten: 224
Lid geworden op: do 28 sep 2006 09:17
Rijdt met: Cannondale FS-I Lefty

Bericht door Jeec426 »

vorig jaar ook dees toerke gedaan. 't was toen ferm koud en 'k heb ni gewacht op de eerste veldbaan om op mijn gezicht te gaan :oops: :oops:

Wou showke doen op de parking met een wheelieke, maar da was zonder de ijzelplekken gerekend dus plat op mij gat #-o #-o

Nu zondag er zeker bij al is't maar om achteraf bij barbara'ke in de palm ene te gaan drinken :drunk:
Gebruikersavatar
morriske
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: do 05 apr 2007 19:40
Rijdt met: granville pulse

Bericht door morriske »

ge waard dan toch direct de ster van den dag he :lol:
Gebruikersavatar
morriske
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: do 05 apr 2007 19:40
Rijdt met: granville pulse

Bericht door morriske »

dat al ma stopt met regenen zelle :lol:
Plaats reactie