9/12/07 HAM

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
lucky7
Freelance medewerker
Berichten: 769
Lid geworden op: wo 06 nov 2002 20:43
Rijdt met: Moozes
Contacteer:

9/12/07 HAM

Bericht door lucky7 »

We zijn weer bijna zover op 9dec. organiseren wij WTC Blijf Jong Genebos onze jaarlijkse mtb-tocht.
Vertrek is zoals gewoonlijk aan de sporthal in Oostham en men heeft de keuze uit 3 afstanden nl. 23-33 en 43km de 2 laatste passeren ook over Kepkensberg. #-o #-o
Op de bevoorrading is er AAdrink,fruit,koek en soep voorzien.Het parkoers is heel afwisselend met voor elk wat wils snellere stroken wat klimwerk wat single trails en redelijk wat off-road.Op de gevaarlijke oversteekplaatsen hebben we mensen van de Civiele Bescherming staan.
Op het eind van de tocht is er voor iedereen ook nog een extra AAdrink voorzien.
Gebruikersavatar
lucky7
Freelance medewerker
Berichten: 769
Lid geworden op: wo 06 nov 2002 20:43
Rijdt met: Moozes
Contacteer:

Bericht door lucky7 »

Voor meer info en verslagen van de vorige jaren kan je terecht op de bijgevoegde link.
hier dus.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Ik ben van de partij..
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Voor de zoveelste keer op rij ben ik er niet bij :( . Zit wederom een weekendje te kerstmarkten in Duitsland :drunk: :drunk:
Gebruikersavatar
NCO
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 05 dec 2003 16:40
Rijdt met: Klein Attitude 2002, kleur blauw/groen

Bericht door NCO »

Ik zal er ook zijn, zelfs al op zaterdag ... om af te pijlen :lol:
Gebruikersavatar
lucky7
Freelance medewerker
Berichten: 769
Lid geworden op: wo 06 nov 2002 20:43
Rijdt met: Moozes
Contacteer:

Bericht door lucky7 »

Gf biker schreef:Voor de zoveelste keer op rij ben ik er niet bij :( . Zit wederom een weekendje te kerstmarkten in Duitsland :drunk: :drunk:
Allez :drunk: amuseer u daar maar,wij zullen dat hier ook wel doen. :wink:
stoffel-olmen
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: do 22 nov 2007 12:14
Rijdt met: Cube LTD COMP 2008

Kepkensberg

Bericht door stoffel-olmen »

Hey,
kan er mij iemand wat meer informatie geven over de kepkensberg. Ik heb mijn mountainbike nog niet zo heel lang en weet niet of ik de langste afstand moet gaan of de middelste (ik heb wel dit jaar al 6000 km op de weg gereden waaronder Luik bastenaken Luik). Alles hangt af over eventueel meer info want anders rijd ik in Mol de langste afstand en in Ham de middelste of de kleinste.
Alvast bedankt
Gebruikersavatar
lucky7
Freelance medewerker
Berichten: 769
Lid geworden op: wo 06 nov 2002 20:43
Rijdt met: Moozes
Contacteer:

Bericht door lucky7 »

Kepkensberg is een prachtig stuk om met de mtb te verkennen,allemaal bos met wat afdalingskes en wat klimmekes erin. :wink: Voor iemand die in de zomer LBL gereden heeft mag dit geen probleem zijn.
Het is niet alleen Kepkensberg wat de tocht zo mooi maakt maar ook hetgeen ge ervoor en erna onder de wielen geschoven krijgt mag er zijn. =D>
Bijkomend is er de prima :-D organisatie die wij aanbieden aan de bikers waardoor het aantal deelnemers steeds de hoogte ingaat.
Gebruikersavatar
Stalley
Mountainbiker
Berichten: 119
Lid geworden op: vr 02 nov 2007 16:17
Rijdt met: SCOTT TEAM ISSUE

Bericht door Stalley »

Hallo, t'is niet omdat ge in de zomer LBL hebt gereden, ook nog in december over de nodige konditie beschikt om een TT af te werken op een aanvaardbare (lees:gezonde) manier.GRT en veel bike plezier.
fietsiepiets
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 25 aug 2006 11:18
Rijdt met: TREK 6500 Hard tail ALpha Aluminium

Bericht door fietsiepiets »

Kan er ook iets gedaan worden aan het file rijden,verleden jaar was het constant file rijden voor de splitsing,misschien iets vroeger,want het zou spijtig zijn dat zulke mooie tocht aan een teveel van dit stuk gaat.Ik wil mountaainbiken niet wandelen,zonder daarom ieders kwaliteiten en beperkingen te minimaliseren.
Plaats reactie