18/11/2007 Torhout (bij daglicht)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

18/11/2007 Torhout (bij daglicht)

Bericht door Lichterveldenaere »

Geen nacht zonder dag. Dus biedt de Torhoutse Outdoor Fun (TOF) naast een nachttocht ook een tocht bij klaarder daglicht.

Wilt u weten waar u vrijdagnacht juist gereden hebt. :-k Of kan u er vrijdag gewoonweg niet bijzijn? #-o Of ziet u er gewoon weg tegen op om in 't donker te rijden? 8) Geen probleem, zondagmorgen 18/11 bent u opnieuw welkom voor onze 17de Veldtoertocht. :-D

Het parcours is gelijkaardig aan dat van de nachttocht, maar wellicht met enkele kleine verschillen. Naast de geraamde afstanden 27 en 35 bieden we ook een 48km-rit aan die ook Wijnendale aandoet. Meer info volgt nog wel.

Plaats van afspraak is eveneens de voetbaltribune Velodroom, Bruggestraat 29b in Torhout.
U kan inschrijven en vertrekken tussen 8.30 en 10.30.
Prijs: €1,75 voor aangeslotenen en €3,00 voor niet-leden.
Na de rit is er voor iedereen de klassiek boterham.
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

De kans is niet onbestaande dat ik de zondag nog eens kom nagenieten.
Want het belooft een prachtig MTB-weekend te worden!!!!!

Vrijdag de nachttocht van Torhout.
Zaterdag Sint-Andries en zondag..... :-? :-? een vervolg!!??

Desalniettemin een hele leuke tt en met alle respect voor alle tt's in Torhout,maar deze is voor mij toch de beste.(Moet wel bijzeggen dat ik er nog maar een 5-tal van de 8(?) gereden heb.)

Prima organisatie,met alles erop en eraan,die heel veel moeite doet om nieuwe stukken in hun parcours op te nemen en die steeds een hele mooie tocht uitpijld met de nodige en mooie stukken off-road.

Dus hier kan ik Lichterveldenaere allen maar bijtreden : wie er niet kan bijzijn de vrijdag of liever in het daglicht rijdt,.......ewel...
ge weet bij deze waar naartoe de zondag!!!!
Gebruikersavatar
tobi
Mountainbiker
Berichten: 285
Lid geworden op: wo 10 jan 2007 22:41
Rijdt met: granville

Bericht door tobi »

swiepe :-D
Den toertocht van lichterveldeneare, magk nie missen :-D
Ik ben er zeker ook bij !!!
Nog nooit torhout gereden ... Voor alles een eerste keer :-)

Gegroet, den Tobi :-D
Gebruikersavatar
AMG
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 19:56
Rijdt met: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Bericht door AMG »

tobi schreef:swiepe :-D
Den toertocht van lichterveldeneare, magk nie missen :-D
Ik ben er zeker ook bij !!!
Nog nooit torhout gereden ... Voor alles een eerste keer :-)

Gegroet, den Tobi :-D
Ik ga deze ook rijden, maar kweet wel nog nie of ik hem zondag nog es zal rijden maar in ieder geval, vrijdag avond rij ik hem int donker.
Gaat ge nie mee Tobi?
Gebruikersavatar
tobi
Mountainbiker
Berichten: 285
Lid geworden op: wo 10 jan 2007 22:41
Rijdt met: granville

Bericht door tobi »

Ja, tis goew ;-)
Alsk mag van mijn papa tenminste, kgaan proberen te overtuigen :-D
Ma de n8tocht is wel het andere forum ;-) zie de vrijdag :-)

Gegroet, Tobi -)
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

Net zoals voor de nachttocht ook al wat informatie over deze tocht. Op zondag bieden we drie afstanden aan: 27, 37 en 51 (dus iets meer dan de beoogde 48, u bent dus gewaarschuwd).

De vrijdag beschikken we niet meer over het domein d'Aertrycke, maar de zondag is er het wel opnieuw bij en dit voor alle afstanden. Ook de Warande en Groenhove zijn er voor iedereen. Het Plaisirbos is er de zondag niet bij daar er net een aanplanting van een geboortebos gaande is. #-o Wijnendalebos zit enkel in de grote tocht.

Zoals in de topic over de nachttocht vermeld, heeft elke afstand ook een nieuwe strook die naar ons weten nog nooit in een andere tocht gezeten heeft. De zondag is er ook nog een kort mooi stukje dat wellicht ook nog nooit gebruikt is, maar dat we op vrijdag om veiligheidsredenen niet kunnen gebruiken. Ook op deze tocht zijn er in de 37-47 twee mooie dreven na lange afwezigheid terug bij. Op de 47 hebben we ook een totaal nieuwe en wellicht zware strook van meer dan 900m op de Voshoek. 100% zeker dat ze nog nooit gedaan is.

De grote tocht heeft 33 offroadstroken, de 37 heeft er 24, de kleinste tocht 17. (een offroadstrook is steeds langer dan 100m)
Gebruikersavatar
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Berichten: 594
Lid geworden op: do 05 okt 2006 12:56
Rijdt met: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Contacteer:

Bericht door Knurrebikers lady »

Gezien ik de vrijdagavond de nachtrit niet kan rijden, is de kans groot dat ik Katrien20, Lichterveldenaere en ... hun toch eens kom verkennen.

Waarschijnlijk tot dan !
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Bericht door dark dingo »

wij komen ook afgezakt met enkele clubleden van de steenbakkers!!ik ben er alvast ook bij!! :bounce: :bounce: see you...
dingo 8)
Gebruikersavatar
geertje
Kerstman
Berichten: 697
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 18:24
Rijdt met: Flanders accent

Bericht door geertje »

Voor zondag zijn we ons aan het groeperen om met een bende St-Ritatrappers af te zakken naar Torhout. Op dit ogenblik reeds 4 geinteresseerde en er komen er gegarandeerd nog wat bij.
We komen tegen omstreeks 8h :bounce:
Nachtrit is jammer genoeg niets voor mij, toch veel succes vrijdagavond.

Groeten
geertje :wink:
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Bericht door dark dingo »

geertje schreef:Voor zondag zijn we ons aan het groeperen om met een bende St-Ritatrappers af te zakken naar Torhout. Op dit ogenblik reeds 4 geinteresseerde en er komen er gegarandeerd nog wat bij.
We komen tegen omstreeks 8h :bounce:
Nachtrit is jammer genoeg niets voor mij, toch veel succes vrijdagavond.

Groeten
geertje :wink:
hallo geert...idem hier...heb op klaarlichten dag al enkele keren serieus op mijn "muile" gerold,laat staan dat ik dan nog ne keer in den donkeren zou rijden!! #-o [-X succes aan de avondrijders en "have fun" laat daar nog wa leffe over voor de zondag,hé!! :wink:
Plaats reactie