24/11/2007 Koekelare WBV

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
bqn
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 09 apr 2007 20:20

Bericht door bqn »

Scoort bij mij nog niet eens de helft.

Veranderde startlocatie, zonder echt te melden op bvb dit forum.
Pijlen waren in een niet goed zichtbaar kleur, en waren niet echt talrijk opgehangen.

Ook zouden ze er beter aan doen om op lange rechte stukken wat meer pijlen te hangen. Bijvoorbeeld: stuk tss Keiberg en De Reiger of langs de baan van Eernegem.

Slechtste van de ganse toer was dat er op de eerste bevoorrading geen enkel drankje te bespeuren viel, enkel zoetekoek.

Het enige die de tocht wat mooier maakte was het parcours zelf (zeker niet de bepijling).

Aan de organisatie, werk aan de bovenvermelde punten en jullie TT zal zeker veel mooier worden, en zal veel meer tevreden bikers hebben.
Gebruikersavatar
Pompierke
Kerstman
Berichten: 485
Lid geworden op: wo 16 feb 2005 21:21
Rijdt met: Cube

Bericht door Pompierke »

Corra Revo WC van Mora schreef:Scoort bij mij nog niet eens de helft.

Veranderde startlocatie, zonder echt te melden op bvb dit forum.
Pijlen waren in een niet goed zichtbaar kleur, en waren niet echt talrijk opgehangen.

Ook zouden ze er beter aan doen om op lange rechte stukken wat meer pijlen te hangen. Bijvoorbeeld: stuk tss Keiberg en De Reiger of langs de baan van Eernegem.

Slechtste van de ganse toer was dat er op de eerste bevoorrading geen enkel drankje te bespeuren viel, enkel zoetekoek.

Het enige die de tocht wat mooier maakte was het parcours zelf (zeker niet de bepijling).

Aan de organisatie, werk aan de bovenvermelde punten en jullie TT zal zeker veel mooier worden, en zal veel meer tevreden bikers hebben.
Op de eerste bevoorrading was echte cola en ice-tea te verkrijgen
Gebruikersavatar
Signer
Mountainbiker
Berichten: 309
Lid geworden op: zo 14 jan 2007 00:25
Rijdt met: 29er Bitchbike

Bericht door Signer »

Baan,baaan,baaaan,baaaaaaaaaan,bloso,blooso,baaaan,baaaan,baaan,baaan,
bloso,............................ :oops: :oops: :oops: :oops:
Parcours in 2 woorden samengevat.
Slechts 2 spuitslangen,bevoorrading 1 :roll: met sigaretje in de mond en de as 1,5cm ver boven de bekertjes met cola.
Wijselijk uit mijn eigen camelbag gedronken.
Cola en Ice thea geen enkel niet koolzuurhoudend drankje voorzien.
Hierboven reeds aangehaald,bepijling kon beter,verplaatste startplaats met moet maar raden héééé #-o #-o
Der moet hier wel nog het eeeeeen en ander veranderen voor ze mij terugzien.
Kleine pluspuntjes :bounce: Leffe 2€,en een boterham bij aankomst en best da'k van thuis vertrokken ben zo toch aan 80km geraakt. :^o :^o
Gebruikersavatar
bqn
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 09 apr 2007 20:20

Bericht door bqn »

Pompierke schreef:
Corra Revo WC van Mora schreef:Scoort bij mij nog niet eens de helft.

Veranderde startlocatie, zonder echt te melden op bvb dit forum.
Pijlen waren in een niet goed zichtbaar kleur, en waren niet echt talrijk opgehangen.

Ook zouden ze er beter aan doen om op lange rechte stukken wat meer pijlen te hangen. Bijvoorbeeld: stuk tss Keiberg en De Reiger of langs de baan van Eernegem.

Slechtste van de ganse toer was dat er op de eerste bevoorrading geen enkel drankje te bespeuren viel, enkel zoetekoek.

Het enige die de tocht wat mooier maakte was het parcours zelf (zeker niet de bepijling).

Aan de organisatie, werk aan de bovenvermelde punten en jullie TT zal zeker veel mooier worden, en zal veel meer tevreden bikers hebben.
Op de eerste bevoorrading was echte cola en ice-tea te verkrijgen
Toen ik op de eerste bevoorrading kwam om ong. 9u30 was er niets van drank te bespeuren, zelfs geen gewoon water.
Gebruikersavatar
bqn
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 09 apr 2007 20:20

Bericht door bqn »

Signer schreef:Baan,baaan,baaaan,baaaaaaaaaan,bloso,blooso,baaaan,baaaan,baaan,baaan,
bloso,............................ :oops: :oops: :oops: :oops:
Parcours in 2 woorden samengevat.
Slechts 2 spuitslangen,bevoorrading 1 :roll: met sigaretje in de mond en de as 1,5cm ver boven de bekertjes met cola.
Wijselijk uit mijn eigen camelbag gedronken.
Cola en Ice thea geen enkel niet koolzuurhoudend drankje voorzien.
Hierboven reeds aangehaald,bepijling kon beter,verplaatste startplaats met moet maar raden héééé #-o #-o
Der moet hier wel nog het eeeeeen en ander veranderen voor ze mij terugzien.
Kleine pluspuntjes :bounce: Leffe 2€,en een boterham bij aankomst en best da'k van thuis vertrokken ben zo toch aan 80km geraakt. :^o :^o
Volledig mee eens!!
Gebruikersavatar
bouten
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: wo 05 sep 2007 19:06
Rijdt met: ne zwarten

Bericht door bouten »

Men neme de bloso routes van ichtegem en torhout en men heeft een vtt volgens de inrichters.Wel heren,ik ben van torhout en heb deze routes al 40 keer gereden als training.Had ik geweten wat ze mij voor de wielen gingen schuiven dan was ik zeker niet afgekomen. :( En dan de 1e bevoorrading:cola of icetea en wat appelsienen(de bananen waren reeds op) #-o En daarvoor nog moeten betalen.Als je dan ziet wat ze verleden week in Brugge verwezenlijken,éwel chapeau. =D> Nee,in Koekelare voor de vtt zien ze mij niet meer.
Gebruikersavatar
elji
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: vr 30 dec 2005 17:43
Rijdt met: Cube Elite Team

Bericht door elji »

Ik heb ik koekelare nog nooit een toertocht gereden die de moeite was. :(
Vroeger was het eerder richting Bovekerke vladslo.
Wegens tijdsgebrek deze morgen toch maar snel tot ginder geweest. #-o
Aan de eerste bevoorrading een stukje banaan kunnen krijgen , dat ventje :drunk: die daar stond te sukkelen met de cola laten doen en uit eigen bidon gedronken. :evil:
Ik was wat ziekjes dus parcours als deze was voor een keer wenselijk :wink:
trekske8500
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 29 nov 2006 22:50
Rijdt met: trek8500

nog het één en ander bij te sturen

Bericht door trekske8500 »

1/ toiletten bij de start; triestig, ..., onvoldoende, ... , vuil, ...
2/ eerste bevoorrading: rond 10.00 uur geen drank meer;
3/ veel verharde weg; ik ken de streek niet, dus ik weet niet of er opportuniteiten links werden gelaten; misschien iets creatiever omspringen met de bossen waar door werd gereden (cf. vorige week st-andries);
in het algemeen: ik raad de inrichters aan zelf eens mtb-tochten te rijden en de accommodaties i.h.b. goed te observeren;
Gebruikersavatar
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker
Berichten: 234
Lid geworden op: zo 18 feb 2007 11:53
Rijdt met: de "M" - carbon crossfiets

Bericht door Gigi (Tetters Torhout) »

Was 2de BWB-rit die ik reed dit jaar.
Was ook de laatste.
BBR en BEL-tochten + andere groeperingen leggen zichzelf tenminste nog
een beetje normen en waarden op.
Veredelde wegrit.
Geimproviseerde bevoorradingen.
Douches gehuurd in Buchenwald?
Misschien zijn we bij sommige organisaties teveel vewend, maar
ik denk toch dat er andere mogelijkheden zijn in Koekelare.
Kantine was warm, de Leffe lekker, en de bediening vriendelijk.
Misschien is er dus nog hoop.
Ga met jullie ogen stelen bij andere organisaties.
Aan een MTB-inrichting is veel werk. Maar dat werk moet je dan ook willen doen.
Gebruikersavatar
marge
Mountainbiker
Berichten: 324
Lid geworden op: do 13 jan 2005 13:33
Rijdt met: Summerbike: Orbea Oiz Carbon 3 / Mudbike Flanders

Bericht door marge »

Gigi (Tetters Torhout) schreef:Was 2de BWB-rit die ik reed dit jaar.
Was ook de laatste.
Zedelgem, Westouter, Klerken, Snellegem, Kemmel, Beerst, St. Andries, Ieper .....
Allemaal BWB maar wel (meer dan) degelijk. Kwestie van ze niet allemaal over dezelfde kam te scheren.
Plaats reactie