14/10/07 tt vosselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
little giant
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: di 19 sep 2006 12:07
Rijdt met: granville

Bericht door little giant »

vond de afpijling minder, vond dat ze precies hele mooie stukken er tussen uit gelaten hadden.

mtb is niet enkel hard door het zand maar ook technisch heb daar op bepaald moment heuvels zien liggen en we moesten daar niet over gewoon er langs
Gebruikersavatar
Mr_Proper
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: za 12 nov 2005 21:55
Rijdt met: Stevens S8
Contacteer:

Bericht door Mr_Proper »

little giant schreef:vond de afpijling minder, vond dat ze precies hele mooie stukken er tussen uit gelaten hadden.

mtb is niet enkel hard door het zand maar ook technisch heb daar op bepaald moment heuvels zien liggen en we moesten daar niet over gewoon er langs
De echte Lilse 'bergskes' daar mag je over wandelen, maar 2-wielers zullen er nooit over mogen, omdat de bergen te beschermen;

Ik vond de tocht al bij al goed, maar de bepijling was idd minder.
Met momenten was het een zoektocht voor pijlen; Ik ben enkele keren verkeerd gereden; Daarom graag volgende jaar meer pijlen en zichtbaarder;
De bevoorrading was genoeg. Op gevaarlkijke oversteekpunten, deden de seingevers goed werk. We hebben ons goed geamuseerd.

De apres-bike was ook heel goed, Guyke, proficiat ! met uwe happy birthday ... ge kont nog goed volgen ... met drinken :-D
Gebruikersavatar
Ken Steen
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 05 okt 2007 19:59
Rijdt met: Cube Elite Blackline

Bericht door Ken Steen »

hier ze nog ene van Beerse, zeg guyke, is da guy smets ?
zo ja, dan heb in na de bevooraading nog tiental kilometers in jullie groepje gereden.
Kagge
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: di 18 apr 2006 22:16
Rijdt met: Merida Team issue 26

Bericht door Kagge »

Toertocht was mijn inziens in orde. Een zaak die ik niet begrijp van de organisatie is dat een deel van het parkoer over de bloso toer in Lille ging maar in tegenovergestelde richting.
Nu vrienden van mij rijden deze elke zondag en deze wisten me nog te zeggen dat dit totaal niet verantwoord was.

Dus kan ik maar één advies geven , vermijd dit in de toekomst om ongelukken te voorkomen.
Gebruikersavatar
Hermans
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: vr 05 okt 2007 21:16
Rijdt met: Cube GTC Reaction SL 29er 2014 - Cube Acid 26er 2006 (wordt SS project)

Bericht door Hermans »

Kagge schreef:Toertocht was mijn inziens in orde. Een zaak die ik niet begrijp van de organisatie is dat een deel van het parkoer over de bloso toer in Lille ging maar in tegenovergestelde richting.
Nu vrienden van mij rijden deze elke zondag en deze wisten me nog te zeggen dat dit totaal niet verantwoord was.

Dus kan ik maar één advies geven , vermijd dit in de toekomst om ongelukken te voorkomen.
deze tocht ook gereden zondag, bepijling kon idd op sommige plekken iets beter of grotere pijlen.
en wat Kagge aanhaalt was mij ook al opgevallen: den bloso tour in tegenovergestelde richting op ne zondag [-X redelijk gevaarlijk ja...

de bevoorrading, tombola en het afspuiten waren toch dik in orde 8)

iemand die trouwens weet welk W-Cup produkt daar gebruikt werd?
Gebruikersavatar
gilbo
Mountainbiker
Berichten: 666
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 18:40

Bericht door gilbo »

Kagge schreef:Toertocht was mijn inziens in orde. Een zaak die ik niet begrijp van de organisatie is dat een deel van het parkoer over de bloso toer in Lille ging maar in tegenovergestelde richting.
Nu vrienden van mij rijden deze elke zondag en deze wisten me nog te zeggen dat dit totaal niet verantwoord was.

Dus kan ik maar één advies geven , vermijd dit in de toekomst om ongelukken te voorkomen.
Wij rijden op onze TT (16/12) ook stukken in tegenovergestelde richting, dit is volkomen wettelijk bovendien. Vorig jaar hebben we dit ook gedaan en naar ieders tevredenheid (allez, die 1500 mensen die er waren vonden het toch een mooie toer), zo krijg je eens een ander zicht op iets dat je al jaren in de zelfde richting doorkruist. Op onze TT is bovendien nog een primeur, iets wat we na drie jaar eindelijk voor elkaar hebben gekregen.........
=P~
Gebruikersavatar
Joe Katsjoe
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: vr 06 apr 2007 20:12
Rijdt met: Specialized EPIC 29er Marathon Carbon 2013

Bericht door Joe Katsjoe »

En maak ons dan eens warm , en licht een tipje van de sluier
over wat je nu wel klaar gekregen hebt
Gebruikersavatar
gilbo
Mountainbiker
Berichten: 666
Lid geworden op: ma 07 feb 2005 18:40

Bericht door gilbo »

Joe Katsjoe schreef:En maak ons dan eens warm , en licht een tipje van de sluier
over wat je nu wel klaar gekregen hebt
een stuk van 6.5km "where no biker has gone before...."
Gebruikersavatar
Mr_Proper
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: za 12 nov 2005 21:55
Rijdt met: Stevens S8
Contacteer:

Bericht door Mr_Proper »

Fast Ketje schreef:hier ze nog ene van Beerse, zeg guyke, is da guy smets ?
zo ja, dan heb in na de bevooraading nog tiental kilometers in jullie groepje gereden.
Ja goed geraden, Guyke was gisteren het feestvarken; Tot een volgende MTB ...

:P
/mtb/
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 14 okt 2007 19:57
Rijdt met: stevens juke team

Bericht door /mtb/ »

Voor de eerste keer jullie toertocht gedaan mooie toer,wat meer pijlen zou beter zijn 2 keer fout gereden.
En nogal wat bekenden gezien en hebben de bokkespurters een web site zo ja wie kan het WWW adres geven.
Voor de rest tot volgend jaar.
Plaats reactie