12/10/07 Leopoldsburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
twin
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: vr 17 feb 2006 21:37
Rijdt met: Cube Ltd CC

Bericht door twin »

Vandaag ook eens rondgereden met de fiets op terrein van 't kamp, is eens wat anders dan met ne Leopard of AIFV of te voet :roll:
Was een leuke tocht, heb wel maar 20 gedaan omdat ik met een collega was die zijn allereerste mtb tocht deed, was hem toch ook meegevallen.
Prachtige organisatie, goede bevoorrading( met echt wel goei wafels =P~ ) kortom....ferm =D> =D> =D>
volgend jaar kom ik terug.
Bikerkf
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 09:49
Rijdt met: Trek 8000 XTR - Scatto Helium - Trek 1500 slr
Contacteer:

Bericht door Bikerkf »

Iemand een idee waar de foto's bekeken kunnen worden van de TT te Leopoldsburg?
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Bikerkf schreef:Iemand een idee waar de foto's bekeken kunnen worden van de TT te Leopoldsburg?
Volgend jaar op het scherm in de kantine.... anders zou ik het niet weten.
Dutch Biker Leon
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 03 jan 2005 21:31
Rijdt met: Van Nicholas
Contacteer:

Bericht door Dutch Biker Leon »

Met 4 man zo ongeveer als laatste aan het vertrek. Dat komt mooi uit aangezien er om 14:00 uur een aanwezigheidstombola is. De vroege starters zijn dan meestal al naar huis. Dat verhoogt voor de laatste vertrekkers de kans om er met de hoofdprijs vandoor te gaan :lol:. De start was verplaatst naar een grotere ruimte. Doordat sinds vorig jaar het aantal deelnemers boven 600 is komen te liggen, was dat ook wel noodzaak.

De militairen hadden de zaakjes prima voor elkaar. 624 deelnemers zorgden ervoor dat de minilitairen een mooi bedrag kunnen overschrijven naar goede doelen =D>.
Plaats reactie