14/10/07 Oostduinkerke,

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
GUUK
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: di 07 dec 2004 14:44
Rijdt met: Cube 29er

Bericht door GUUK »

Ik ben vanuit Westende vertrokken + groten tocht = +/- 71 KM op den teller.
Ik rij zelden een Mtb-tocht aan zee doch deze kon ik toch smaken. Heb ook weinig ervaring in het zand dus daar is het altijd een beetje sukkelen.
Strook langs de zee kon mij ook plezieren. Eerste stuk alleen, nadien met twee, en op het einde ne man of tien.
Pijltjes waren allemaal aanwezig. 1 gemist in Nieuwpoort maar da hing in den boom ..
Bevoorrading vond ik povertjes maar wij zijn in het pajottenland tegenwoordig te veel (lees buffetten) gewoon.

tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
polletje
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: wo 08 feb 2006 20:07
Rijdt met: ne rocky & ne sportivo
Contacteer:

Bericht door polletje »

vanuit de panne vertrokken. 63 km op de teller tegen dak thus was. we hebben ons geamuseerd. het zonnetje en de nodige leffe's hebben gesmaakt op het terras.
Gebruikersavatar
moviestar
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: zo 16 jan 2005 22:29
Rijdt met: Cervelo

Bericht door moviestar »

Een dikke pluim voor de organisatie, deze tocht was top ... mooi parkoer, prima bewegwijzering, bevoorrading dik in orde, bike-was ok en lekker warm water in de douche ... :wink: =D>

Voor volgend jaar ... houden zo =D>

greetzzz
moviestar 8)
Elbee
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 25 okt 2006 22:20
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Expert Carbon

Bericht door Elbee »

Vond het een plezant tochtje, samen met Turbomugge gereden.

1 Bevoorrading na 16km op de 45km vond ik toch wa vreemd.
Ik had het al vroeg in de mot dat er maar 1 ging zijn en spaarde dan maar men suikerwafeltje tot aan de 30km.

Verder ook geen pijltjes gemist, waren wel slecht zichtbaar nadat we van het strand kwamen door de felle zunne. 2 keer een kort stukje misreden.
Plaats reactie