14/10/07 Sleidinge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
stelvio
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 15:33
Rijdt met: Giant Fully

Bericht door stelvio »

Jongens,jongens petje af hoor of liever gezegd Helm af! Dit was nu eens een super goed georganisseerde mtb tocht =D> =D> =D> =D> =D>
Met de mogelijkheden die er maar zijn in dit plattelands gedeelte,hebben de Buddybikers een zeer mooie rit uit hun fietsshirt geschut en het mooie weer hebben ze er als bonus bij gekregen 8) .
voor mij was dit genieten!! :bounce:
parcours:10/10
bevooradingen:10/10
afspuitplaats: 10/10
GRATIS bewaakte fietsstalling:10/10
Douches : niet gebruikt wegens heen en terug per fiets.
tot slot een woordje van dank aan de vrijwillige seingevers =D>

bedankt buddybikers en tot een volgende.
Gebruikersavatar
stelvio
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 15:33
Rijdt met: Giant Fully

Bericht door stelvio »

christmtb schreef:Wegens tijdgebrek de 40 gedaan,zo had ik bij thuiskomst er toch ook +/-65 opzitten.Héél mooie tt!!! Eén van de beste,zoniet den besten,uit de streek.De passage door de Lembeekse bossen was prachtig.Wel mijn geschenkje vergeten bij aankomst omdat ik direkt doorgereden heb naar huis #-o
Wa wast?
t'was nochthans een lekker geschenkje zulle Christ :P
Gebruikersavatar
Marcus 2
Mountainbiker
Berichten: 274
Lid geworden op: za 24 sep 2005 21:02
Rijdt met: Cube

Bericht door Marcus 2 »

Bedankt voor jullie deelname allen en vooral voor de complimenten over onze organisatie !
We hebben ons best gedaan en op wat kleine probleempjes na is alles vlot verlopen. Er waren op twee plaatsen pijltjes verdwenen maar de meesten hebben zich toch niet misreden.
In Belzele was het eventjes baggeren maar iedereen was toch dik content van het parcours ondanks de aanpassingen die we moesten aanbrengen door een aantal boswerkzaamheden in Lembeke.

In totaal hadden we 809 deelnemers en daar zijn we dik tevreden mee !
Een aantal onder jullie hebben inderdaad hun presentje vergeten op het einde.
Gebruikersavatar
Fre C
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: di 02 jan 2007 14:03
Rijdt met: Wilier Triestina 101 XN / Wilier Triestina Zero 7

Bericht door Fre C »

christmtb schreef:Wegens tijdgebrek de 40 gedaan,zo had ik bij thuiskomst er toch ook +/-65 opzitten.Héél mooie tt!!! Eén van de beste,zoniet den besten,uit de streek.De passage door de Lembeekse bossen was prachtig.Wel mijn geschenkje vergeten bij aankomst omdat ik direkt doorgereden heb naar huis #-o
Wa wast?
Iets wat je elke week kan gebruiken bij het drinken op de MTB en dan nog iets om op te drinken :lol:
Inderdaad allemaal bedankt voor de deelname. Heb de tocht zelf twee keer gereden (1 keer "in het volk" om te zien als er niets tekort was en om mezelf te amuseren met de andere Buddy's en éénmaal om de bepijling weg te halen). Dan nog eens heen en terug naar Mariakerke...had 125km, een goeie marathontraining. Ondanks het feit dat ik zelf een Buddy ben, geef ik ook een pluim aan de parcourbouwer. In deze streek niet zo superveel mogelijkheden, maar zowel Lembeekse bossen als bos Oosteeklo optimaal benut. Mocht ik een buitenstaander geweest zijn...kzou volgend jaar zeker terugkomen...! :-D En met een twintigtal afspuitstanden, hadden we geen gemor na aankomst...iedereen kon snel een après gaan halen :drunk:
Gebruikersavatar
Fre C
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: di 02 jan 2007 14:03
Rijdt met: Wilier Triestina 101 XN / Wilier Triestina Zero 7

Bericht door Fre C »

papa schreef:Ik hoorde vandaag vertellen dat jullie morgen WC op de bevoorradingen zetten. Nog nooit gezien op een VTT!!!!!! Zeer goed als waar is.
Met dank aan de vrouwelijke Buddybikers, die zich op andere toertochten laten horen tov de mannelijke Buddy's. Wij moeten maar stoppen bij een boom of in een slag....vrouwe daarentegen moeten het meestal een hele rit ophouden. Daarmee is het idee ontstaan...het toilet is zeker gebruikt...door mannen en vrouwen :P
Gebruikersavatar
stoempe
Mountainbiker
Berichten: 247
Lid geworden op: za 22 sep 2007 17:48
Rijdt met: een merida

Bericht door stoempe »

Bij deze zou ik de mensen van de vtt in sleidinge proficiat willen wensen.De bevoorrading, het parcours,de douches HET WAS AF.Tot volgend jaar en nog eens.
Gebruikersavatar
papa
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: do 29 sep 2005 21:30

Bericht door papa »

Beste buddybikers van Sleidinge,

Ik ben persoonlijk bij jullie voorzitter geweest om hem te bedanken voor deze mooie en tot in de perfectie georganiseerde TT. De bevoorrading was weer zeer goed en met een WC. Zo een afspuitstand heb ik nog nergens op een TT gezien. Zeer goede douches en wat ook eens mag gezegt worden de inschrijvingen gaan zeer vlot bij jullie omdat jullie de 3 bonden WBV - BBR en VWB in scand. WBV neem daar maar eens een voorbeeld aan!!!!
Tot volgend jaar :-D
Bevoorrading:10
VTT:9
Douches:10
Afspuitstand:10
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Bericht door dirty »

Proficiat op jullie eerste VWB organisatie =D>

Mss tot binnenkort op Zondag 28 Oktober 2007 te Sint-amands !
Gebruikersavatar
OmaFiets&co
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: di 24 apr 2007 20:43
Rijdt met: Orbea lanza zenith

Bericht door OmaFiets&co »

Inderdaad niets dan lof voor de organisatie, en als bonus dan het schitterende najaarsweertje! Zelden zo genoten. Eindelijk eens een toertocht met aandacht voor de bikende dames!
PS nooit problemen gehad met de uitpijling.
Gebruikersavatar
Ing.Speci
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 02 sep 2007 18:37
Rijdt met: Speci
Contacteer:

Bericht door Ing.Speci »

twas in orde vandaag :) twas inderdaad een schoon parcour, wel de lange kasseistrook in de lembeekse bossen nie gehad, mo wel een klein stukske, ge kunt nie alles hebben é :)
kzat wel kapot van gisteren nog :p
afspuitplaatsen waren in orde, kpijs dak in de massa ben toegekomen, en er stond maar 1 iemand voor mij, das altijd wijs
douches wetek nie, aangezien ik nie ver woon
tot in bredene fre en gunny ;)
Plaats reactie