14/10/07 Sleidinge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Fre C
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: di 02 jan 2007 14:03
Rijdt met: Wilier Triestina 101 XN / Wilier Triestina Zero 7

14/10/07 Sleidinge

Bericht door Fre C »

Zondag 14 oktober 2007 - Sleidinge - 3de VTT Buddybikers

Start: 8u30 tot 12u
Inschrijving: 'tKlokhuis Schoolstraat 7  B-9940 Sleidinge
Vertrek: speelplaats Bijenkorf (Vrije Basisschool naast de kerk)
Afstanden
:
- Kids: 20km vertrek om 10u. 
- 30km, 40km en 55km
Parcours: 65% veld en bos en 35% asfalt.
Bevoorrading: 2 bevoorradingen 15km en 30km 
Prijs: Niet leden € 3,5 / Leden van VWB en WBV en BBR €2,5
Inbegrepen: Dagverzekering - 2 bevoorrading - fietsreiniging – technische bijstand onderweg -douches - kleedkamers - geschenk voor iedereen bij aankomst!
Gratis bewaakte fietsenstalling - seingevers op gevaarlijke plaatsen, verschillende parkings voorzien.

Info: http://mountainbike.in.evergem.be, buddybikers@telenet.be
Spanhove Philip, Sleidingedorp 131 B-9940 Sleidinge
Tel:09/3573535 - 0475/537186

Mountainbikes te huur: Bike Stock: Luc De Bleecker Weststraat 47 Sleidinge GSM:0475/537186

Vorig jaar 900 deelnemers
Beoordeling vorig jaar: ****


Be There!!
Laatst gewijzigd door Fre C op do 04 okt 2007 21:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Fre C
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: di 02 jan 2007 14:03
Rijdt met: Wilier Triestina 101 XN / Wilier Triestina Zero 7

Bericht door Fre C »

Meer info over het parcours vind je op deze link: http://mountainbike.in.evergem.be/Slein ... px?_vs=0_N

Overzichtskaart met verschillende afstanden, bevoorradingen en moeilijkheidsgraden.
Laatst gewijzigd door Fre C op di 09 okt 2007 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Herder Scubaluc
Kerstman
Berichten: 825
Lid geworden op: za 06 aug 2005 13:42
Rijdt met: Iene mee twie wiele + Cannondale Rush Carbon 2
Contacteer:

Bericht door Herder Scubaluc »

En hier staat de topic van vorig jaar =D>
zwiebertje
Mountainbiker
Berichten: 898
Lid geworden op: za 21 jan 2006 18:05
Rijdt met: Ne rappen no name,'t is de man die telt

Bericht door zwiebertje »

Vorig jaar en van de betere in de streek waar ik terecht lovende commentaar op gegeven heb!
Als ik het parcours bekijk op voorhand vraag ik me wel af waar ze aan die 75 %off-road geraken??
Maar heb er alle vertrouwen in dat het terug"af" zal zijn;het is trouwens een"echte" mtb-club die inricht!
Gebruikersavatar
Fre C
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: di 02 jan 2007 14:03
Rijdt met: Wilier Triestina 101 XN / Wilier Triestina Zero 7

Bericht door Fre C »

zwiebertje schreef:Vorig jaar en van de betere in de streek waar ik terecht lovende commentaar op gegeven heb!
Als ik het parcours bekijk op voorhand vraag ik me wel af waar ze aan die 75 %off-road geraken??
Maar heb er alle vertrouwen in dat het terug"af" zal zijn;het is trouwens een"echte" mtb-club die inricht!
Had nog een mailtje gestuurd naar één van de parcourbouwers en hij bevestigd inderdaad dat de langere afstanden 65% veld en bos en 35% asfalt is. Kortere tocht is verhouding 70-30. Heb dit ook aangepast in eerste bericht. Sjust is sjust!
Gebruikersavatar
papa
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: do 29 sep 2005 21:30

Bericht door papa »

Buddybikers,

Ik was er al tweemaal bij en vind deze VTT één van de beste uit de streek. Is er terug gratis fietsenbewaking en een geschenk bij aankomst?
Tot de 14 oktober we zullen er zijn.

The mountainbikers
Gebruikersavatar
fasboy
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 28 mei 2006 13:11
Rijdt met: cannondale rusch sram

Bericht door fasboy »

hoi binnnekort onze rit en we hebben er echt alles aan gedaan om er terug een geslaagde rit van te maken :-D
we hebben terug onze douches groter gemaakt voor zowel de mannen en de vrouwen en de afspuitstand zal men niet moeten aan wachten want is wslk de grootste van de omstreek #-o
grts
Gebruikersavatar
Fre C
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: di 02 jan 2007 14:03
Rijdt met: Wilier Triestina 101 XN / Wilier Triestina Zero 7

Bericht door Fre C »

papa schreef:Buddybikers,

Ik was er al tweemaal bij en vind deze VTT één van de beste uit de streek. Is er terug gratis fietsenbewaking en een geschenk bij aankomst?
Tot de 14 oktober we zullen er zijn.

The mountainbikers
Yep, de gratis fietsenbewaking is opnieuw van de partij en zal nog GROTER zijn...vorig jaar in de smaak gevallen na de rit bij een natje en een droogje. En een geschenk is inderdaad voorzien bij de aankomst. Staat ook te lezen in ganse uitleg (zie eerste bericht in cursief), maar we zullen het wat zichtbaarder maken. :-D
mtbkris
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: wo 18 okt 2006 07:35
Rijdt met: cannondale

Bericht door mtbkris »

Fre C schreef:Meer info over het parcours vind je op deze link: http://mountainbike.in.evergem.be/Slein ... px?_vs=0_N

Overzichtskaart met verschillende afstanden en moeilijkheidsgraden.
Knap gedaan zeg dat kaartje. =D>
Een voorbeeld v andere organisaties.
Zal eens komen checken of de sterretjes v aard parcours kloppen :wink:
Gebruikersavatar
Fre C
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: di 02 jan 2007 14:03
Rijdt met: Wilier Triestina 101 XN / Wilier Triestina Zero 7

Bericht door Fre C »

mtbkris schreef:
Fre C schreef:Meer info over het parcours vind je op deze link: http://mountainbike.in.evergem.be/Slein ... px?_vs=0_N

Overzichtskaart met verschillende afstanden en moeilijkheidsgraden.
Knap gedaan zeg dat kaartje. =D>
Een voorbeeld v andere organisaties.
Zal eens komen checken of de sterretjes v aard parcours kloppen :wink:
Geen probleem! Met de kaart in de hand, kom je door het hele land! :P
Gisteren met een twaalftal Buddybikers parcours nog eens gereden vooraleer uit te pijlen en door de regenval dachten we dat er veel slechte stroken gingen liggen...niets daarvan! Nu zijn er nog een drietal stroken waar er wat modder en water terug te vinden is. Is dus echt wel te verwaarlozen op 55km. Deze week ziet het weer er goed uit, uitgezonderd van dinsdagnacht. Naar het einde van deze week zullen we nog even een overzicht geven van het parcours. En ook is de tocht voorzien van een aantal technische stukjes en een bevoorrading na ongeveer 19 en 36km.
Plaats reactie