Agressie

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
TS biker
Mountainbiker
Berichten: 351
Lid geworden op: di 25 okt 2005 17:15
Rijdt met: BMC TE01 29 - Sram x.0 2x10 - BOR/Tune hubs + XMD333 29" - DT XRR 470

Bericht door TS biker »

@ Nico,

trek het U niet aan, er zijn nu eenmaal altijd mensen met hoogheidswaanzin (dat dan nog niet terecht is ook).
Ik zou zeggen : geniet van uw hobby en laat ze, indien ze roepen of dergelijke maar zeuren (ik zou dan zelfs nog wat meer in de weg gaan rijden :wink: )
Om wedstrijdje te doen moeten ze ergens anders zijn, niet op een TT [-X
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Bericht door lowie »

Wat is de relaxte sfeer op de Ardense TT's toch zalig, als ik dit hier allemaal lees! Op de 20 jaar dat ik er ga biken nog NOOIT enige vorm van agressie gezien.
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

lowie schreef:Wat is de relaxte sfeer op de Ardense TT's toch zalig, als ik dit hier allemaal lees! Op de 20 jaar dat ik er ga biken nog NOOIT enige vorm van agressie gezien.
Da's waar lowie , ik zou zelf niks liever willen dan elke week in de Ardennen te kunnen biken.Spijtig genoeg slorpt dat een hele zondag op...'t is niet aan iedereen gegeven om daar te kunnen biken.
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

@ triple powered: lees mn volgende reactie eens ;)
Ik stel in een eerste reactie de zaken vaak minder genuanceerd voor dan ik er zelf eigenlijk over denk.
pvandebe
Mountainbiker
Berichten: 2400
Lid geworden op: wo 17 mei 2006 21:18
Rijdt met: Vanalles

Bericht door pvandebe »

@Triple Powered : ik zit in dezelfde gezins- en blessuresituatie en ben dan nog zelfstandig ook. De roep van "opzij, opzij" komt meestal van die gasten die nog geen gezin en verantwoordelijkheid hebben en tja, sport is precies nog altijd voor de "jeugd" alleen, de rest zijn zogezegde irritanterikken.

Maar 'k probeer dan ook meestal te starten op een laat uur, dan gaat het er meestal wat gemoedelijker aan toe ;) èn kan 'k volledig m'n eigen ritme rijden, afdalingen correct nemen zonder opjagers en genieten.
pvandebe
Mountainbiker
Berichten: 2400
Lid geworden op: wo 17 mei 2006 21:18
Rijdt met: Vanalles

Bericht door pvandebe »

@Triple Powered : ik zit in dezelfde gezins- en blessuresituatie en ben dan nog zelfstandig ook. De roep van "opzij, opzij" komt meestal van die gasten die nog geen gezin en verantwoordelijkheid hebben en tja, sport is precies nog altijd voor de "jeugd" alleen, de rest zijn zogezegde irritanterikken.

Maar 'k probeer dan ook meestal te starten op een laat uur, dan gaat het er meestal wat gemoedelijker aan toe ;) èn kan 'k volledig m'n eigen ritme rijden, afdalingen correct nemen zonder opjagers en genieten.
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Hubertje schreef:@ triple powered: lees mn volgende reactie eens ;)
Ik stel in een eerste reactie de zaken vaak minder genuanceerd voor dan ik er zelf eigenlijk over denk.
Hubertje komt met een handleiding :lol: :lol:
Gebruikersavatar
LowieN
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: do 24 mei 2007 16:46
Rijdt met: Cube LTD Race, alias Kermit

Bericht door LowieN »

Ik heb de indruk dat de meeste 'vlammers' redelijk vroeg in de morgen aan een toerrit beginnen. Wij beginnen meestal rond 10u en we hebben de indruk dat het er toch heel gezapig en relax aan toegaat (gisteren nog gemerkt in Ardooie). Wat humor hier en daar, eens vragen of het gaat als er iemand omvalt...
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

P° schreef:
Hubertje schreef:@ triple powered: lees mn volgende reactie eens ;)
Ik stel in een eerste reactie de zaken vaak minder genuanceerd voor dan ik er zelf eigenlijk over denk.
Hubertje komt met een handleiding :lol: :lol:
ik kan niet surplacen...
enfin hubertje: mijn reactie was ook meer algemeen dan persoonlijk bedoeld...
Gebruikersavatar
J.G.
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: di 31 jul 2007 16:21
Rijdt met: Granville pulse
Contacteer:

Bericht door J.G. »

Flip FSR schreef:
Hubertje schreef:Ik gun iedereen zijn hobby en tempo, maar ik kan me eerlijk gezegd ook wel frustreren om de krabbers die afstappen op de stukken waar het net leuk begint te worden (en dan heb ik het niet op de klimmen)
:roll: Tja, kan inderdaad ambetant zijn, maar iedereen moet leren en niet iedereen heeft er even veel aanleg voor.
Daar dien je gewoon rekening mee te houden, als je "files" wil vermijden ga je best niet in grote groep biken.
Veel erger vind ik het als er geen plaats gemaakt wordt voor bikers die wel nog op hun fiets zitten bij stevig klimmen, maar de meesten zijn sportief genoeg op dat vlak.
idd,
Ik ben nu ook niet van de rapsten, maar als het op klimmen aankomt gaat het nogal, deze zondag me ook wel een paar keer druk gemaakt (zonder daar woorden aan vuil te maken hé) om sommigen die in het midden van een leuke klim van hun fiets stappen en in het midden van de klim blijven lopen en dan diegenen hinderen die wel op hun fiets blijven, ik vind dat daar toch ook wat hoffelijkheid op z'n plaats is soms.
Gesloten