Agressie

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Mick
Mountainbiker
Berichten: 441
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: Vosselaar
Contacteer:

Agressie

Bericht door Mick »

Gisteren ben ik in Rijkevorsel in elkaar geslagen door een persoon die mij voordien bijna 2 keer van de weg geramd heeft... :evil:
Het begon allemaal toen een groepje crossers (jaja het seizoen is weer begonnen...) mij probeerde voorbij te steken.
Omdat ze niet door de plassen naast mij wilden rijden hebben ze mij bijna van de weg geramd. Hierop heb ik verbaal gereageerd! 5 meter verder kregen ze hun bocht niet gepakt en stonden ze allemaal stil waardoor ze mij weer blokkeerde. (nog eens gereageerd natuurlijk)
2 man is toen achtergebleven en na verloop van tijd staken ze mij weer voorbij. Deze keer hadden ze 8m plaats, maar hij reed met zijn achterwiel tegen mijn voorwiel. Ik kon nog juist rechtblijven en heb hem dan uitgescholden. Hierop gooide hij alles dicht zodat ik tegen hem botste en overkop ben gegaan.
Toen ik op de grond lag is hij afgestapt en heeft mij in de rug getrapt.
Ik ben opgestaan en hij is mij beginnen slaan. Al die tijd heb ik niet terug teruggeslagen want ik wil mij niet verlagen tot deze soort.

Later heb ik nog gezien hoe zij een groepje oudere deelnemers "in de kant reden..."

Natuurlijk wil ik dit zo niet laten en wil dit bij de politie aangeven. Hierbij zou het natuurlijk gemakkelijk zijn dat ik deze persoon kan identificeren.
Heeft er iemand iets hiervan gezien? Deze persoon droeg een blauw truitje met witte letters met daarop het op het opschrift Broossens denk ik. Hij was samen met een groepje crossers maar had zelf een mountainbike bij.
Alle tips zijn welkom.
Laatst gewijzigd door Mick op ma 01 okt 2007 08:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Arez
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: ma 08 jan 2007 10:40
Rijdt met: cannondale F600

Bericht door Arez »

arme, arme wereld toch #-o
Gebruikersavatar
.:Roel:.
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: do 08 apr 2004 08:44
Rijdt met: CUBE LTD1; Specialized Epic 07 (Expert); Commencal VIP Nuts 5

Bericht door .:Roel:. »

Gewoon om mee te wenen zoiets !!!
Ik kan u spijtig genoeg ni helpen, maar ik hoop dat ge die persoon kunt opsporen ...
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Bericht door Swannie »

#-o
man man man, maakt nu zoiets mee... de kans da ge die gasten gaat vinden is wel heeeeeeeeeeel klein (spijtig genoeg), en als ze die pummels toch vinden, en ge hebt ni genoeg getuigen, dan zijde er nog nix mee, want dan ist hun woord tegen dat van u...
Is er eigenlijk niemand u komen helpen???
Gebruikersavatar
WT6
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: do 30 jan 2003 15:28
Rijdt met: 2 wielen, een stuur, ge kent dat..

Bericht door WT6 »

Zoek een op internet rond of je een club vind of personen die gesponsord worden door die broossens. Ga desnoods eens langs bij die Broossens, zij weten wel wie ze sponsoren...
Je moet hiervan iets kunnen terugvinden.

Bovendien, niet terugslagen omdat je je niet wil verlagen tot deze soort ??? Een beetje vreemd vind ik dat. Je mag je toch verdedigen ?

In ieder geval succes met de zoektocht.
Gebruikersavatar
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Berichten: 2896
Lid geworden op: di 02 jan 2007 18:19
Rijdt met: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Contacteer:

Bericht door Steven vd Eynde »

Tinky-Winky schreef:Bovendien, niet terugslagen omdat je je niet wil verlagen tot deze soort ??? Een beetje vreemd vind ik dat. Je mag je toch verdedigen ?
Allez, het winterseizoen is pas bezig en het is al pataat... Sommigen gaan het nooit leren. Het was zo plezant deze zomer... Hopelijk vind je er iets van terug, maar ja, probeer nu nog maar es verhaal te halen. Toch succes!

Chapeau voor je zo te kunnen bedwingen! =D> Wie zich kalm houdt, wordt op die manier wel weer gestraft vind k.
In mijn geval zou het daar proper geweest zijn. 1 trap/stamp had ik nog kunnen incasseren maar dan zou het ping-pong-balleken geweest zijn.
Laatst gewijzigd door Steven vd Eynde op ma 01 okt 2007 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

Je zou deze vraag ook eens moeten stellen op het forum van de koersfietscollega´s.
http://www.wielertoerist.be/forum/
Misschien waren het wielertoeristen die hun MTBseizoen begonnen waren???
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

Schijfrem schreef:Misschien waren het wielertoeristen die hun MTBseizoen begonnen waren???
Da's zoals de processierupsenpest -> Seizoensgebonden :-?
't Is triestig, ik hoop dat er mij nooit ene van de (bos)weg rijdt, want die mag met geplooide wielekes naar huis :evil:
Gebruikersavatar
Max Power
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 00:36
Rijdt met: Orbea Compas /Schwinn Mesa Aluminum

Bericht door Max Power »

Inderdaad, sterk van je om niet te reageren. Ik ben ne zachtaardige mens, maar als iemand voor zo'n dingen op mij zou beginnen slaan dan gaat het door tot ofwel hij of ik in de kliniek ligt, of hij rapper dan mij kan weglopen. Ik had waarschijnlijk mijn klikschoen of helm uitgedaan om hem daarmee te bewerken. Niet schoon van mij, maar de volgende keer dat hij iemand met een blauwe helm op een orbea ziet rijden zou hij wel twee keer denken voor hij opnieuw denkt de stoere uit te hangen...
Gebruikersavatar
elmago
Mountainbiker
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 23 feb 2006 01:21
Rijdt met: Liteville 301
Contacteer:

Bericht door elmago »

Triestig dat zoiets kan gebeuren. [-X Was er dan echt niemand in de buurt die dat zien gebeuren heeft en daarop reageerde?
Ikzelf ben maar een onnozel pluimgewichtje, maar as er da ene bij mij probeert gaat die toch wat meemaken denk ik. :evil: Ik heb indertijd toen ik nog bokste genoeg zwaardere tegenstanders de verrassing van hun leven bezorgt. :evil:
Niet terugmeppen geeft die mannen het idee dat ze zich alles kunnen permiteren.
Het beste zou om zo'n paljassen uit te sluiten van deelname aan toertochten, maar dan moet men ze eerst nog kunnen identificeren natuurlijk. :roll:
Gesloten