14/10/07 Zonnebeke-Beselare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
dvdm
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 10 okt 2005 21:35
Rijdt met: Merida HFS1000

Bericht door dvdm »

Nee Tom dit zijn niet onze pijlen. Ook komen wij niet in de omgeving van Moorslede.
d'Onze zijn fluo oranje (zonder tekst)...
Indien u wenst stuur ik jou een kaart door.
Voor alle vragen kan je nog steeds bellen op 0496/69.11.08 tot 22h deze avond.
tombo
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 12 jun 2006 09:18
Rijdt met: granville

Bericht door tombo »

bedankt voor de snelle reactie.
't Wordt dus 45 km en heen-en-terug langs de weg. Geen probleem. Een kaart hoeft niet. Laat het mij een verrassing worden!!!
Tot morgen...
SKT-biker
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 28 dec 2006 16:58
Rijdt met: Trek Madone 6.9

Bericht door SKT-biker »

Kun je mij aub wel nog een kaaartje mailen..
Aangezien ik in boezinge woon zou ik als het mogelijk is ook op een stuk van het parcour starten en dan de nodige centen betalen aan de sporthal.

If possible...
Mijn emailadres Laurens kinget @ gmail . com, wel allemaal aan elkaar

Greetz
Gebruikersavatar
dvdm
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 10 okt 2005 21:35
Rijdt met: Merida HFS1000

Bericht door dvdm »

Laurens

kaartje is via email verstuurd

mvg
daniel
plutoooo
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 02 sep 2007 19:49
Rijdt met: bissie

Bericht door plutoooo »

net terug van de grote toch heel goede toer heel tof allles was prima in orde alleen zag ik da ik mijn bril kwijt ben moest iemand mijn zonnebril tegen gekomen zijn graag een sientje thx
Gebruikersavatar
Ken1984
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: zo 30 sep 2007 15:40
Rijdt met: Grand Canyon AL 29 7.9

Bericht door Ken1984 »

Ook net terug van deze tocht, de 2de tocht van het seizoen voor mij :). Gekozen voor de 45km en ik vond 't werkelijk een prachtige tocht. De stukken weg verveelden mij nooit en leken niet lang, volgens mij een hoog off-road-gehalte...Bevoorrading top, bepijling prima (op 2 punten toch 's getwijfeld :oops: en afspuitinstallatie ook prima en niet druk bevolkt.

Tot volgend jaar =D>
SKT-biker
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 28 dec 2006 16:58
Rijdt met: Trek Madone 6.9

Bericht door SKT-biker »

Hello,

Ook net terug van mijn eerste tocht van de winter, de 45 km.
Het was werkelijk zaaaaaalig. De stukjes asvalt gingen snel voorbij.
Behalve op het laatste vond ik het wat veel asfalt waar dat werd dan goedgemaakt door het zaaalige stuk bij de kortekeere. kheb het zelfs 2 keer gedaan.

Alles perfect: afspuitinstallaties, goede bevoorrading, wel 2x misreden maar dit zal wel aan mij liggen.
1e keer, redelijk in het begin, ik zat op een oprit van een huis, maar je moest rechts meedraaien.
2e keer, bij zillebeke vijver, daar stonden er nog een paar die gemist waren.

Wel een maal plat gevallen, alleja mijn maat. misschien heb je mij zien staan :) twas een beetje voor de 2e bevoorrading.

Greetz!
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

Ook net terug van de TT Beselare. Lang getwijfeld welke tocht ik vandaag zou doen en uiteindelijk voor deze gekozen daar het al een tijdje geleden was in deze streek. Het me absoluut niet beklaagd wat parcours betreft.

Samen met enkele Steenbakkers vertrokken, maar bij de eerste splitsing al maar met twee meer overgeschoten voor de 60. De rest van de tocht samen gereden (bedankt, Steven) Vooral in het begin wat langere asfaltstroken, maar gezien de prachtige zichten en vooral het alles behalve vlakke parcours verveelde dit niet. Ik was vergeten dat deze streek zo glooiend was. Wel een gevarieerd parcours met verschillende soorten offroadstroken. De meeste waren goed berijdbaar. Bepijling en bevoorrading waren zeer goed net als bikewash en douches. Goede organisatie die toch wel meer volk verdiende (zo'n 600 naar ik hoorde) =D>

Enig minpuntje was mijn naar het schijnt spectaculaire val in het domein Palingbeek. Bij een afdaling was er een niveauverschil, wellicht uitgegleden op wat mos en overkop met buiklanding tot gevolg. #-o Knie geschaafd en gezwollen en elke beweging van mijn linkerschouder doet absoluut geen deugd. Gelukkig had ik mijn helm aan en kon ik na wat bekomst verder rijden. Nu, met het nodige oplapwerk mag de TT Oostrozebeke geen probleem zijn.
Gebruikersavatar
*Steve*
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: di 05 jul 2005 17:59
Rijdt met: Cannondale Flash 29

Bericht door *Steve* »

Deze morgen ook gestart met enkele collega steenbakkers en Lichterveldenaere.

De 45 gedaan want de kilometers van gisteren in Heestert zaten nog wa in de benen.
Mooie tocht onder een stralend zonnetje 8).
Leuke offroad die er overal goed bereidbaar bijlag.

Tocht die zeker voor herhaling vatbaar is =D>.

Tot de volgende
:wink:
Van Belle
Mountainbiker
Berichten: 436
Lid geworden op: do 12 jul 2007 13:15
Rijdt met: Wilier 501xn

Bericht door Van Belle »

Ik voelde dat het een toffe toch ging worden en tot aan de 1e bevoorrading van de 45 km was dat ook zo.
toen ik wou vertrekken zag ik da mijne band plat was en khad geen materiaal bij me. ben dan maar te voet naar de startplaats gewandeld(3a 4km) en men pa heeft me dan komen halen.
Goeie bevoorrading maar ik vond het zo verdomd jammer dat ik niemeer door kon rijden.

See u next year
Plaats reactie