7/10/07 KNESSELARE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Fre C
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: di 02 jan 2007 14:03
Rijdt met: Wilier Triestina 101 XN / Wilier Triestina Zero 7

Bericht door Fre C »

Tocht was inderdaad en zoals elk jaar van het Rode Kruis dik in orde. Had de indruk dat delen van het parcours nu omgekeerd gereden werden. Maar in Drongengoed is het altijd leuk en fantastisch rijden.
Keer elke keer met veel enthousiasme terug voor deze tocht!
Gebruikersavatar
katrien20
Mountainbiker
Berichten: 457
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 22:07
Rijdt met: hot chili

Bericht door katrien20 »

Gisteren had ik het geluk om te kunnen starten met knurrebikerslady en me super geamuseerd!!! Bedankt!!!!!!!! :bounce:

Het is een parcours waar ik me telkens heel goed amuseer, nl heel veel offroad met vele bosdreven en bijna niks van modder.
De bevoorradingen waren prima, evenals de bikewash en de de bepijling =D>. Achterna heb ik nog kunnen genieten van een heerlijke hotdog, maar helaas was het pakketje van campina reeds uitgedeeld.

Bedankt aan de voltallige organsiatie, want alles was prima georganiseerd! =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Berichten: 594
Lid geworden op: do 05 okt 2006 12:56
Rijdt met: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Contacteer:

Bericht door Knurrebikers lady »

Zondagmorgen vertrokken voor deze rit in mijn ventje zijn geboortedorp.
Na 0,5 km was Katrien 20 haar yellow bike aant uitladen en gezien we beiden alleen waren, voorgesteld om de rit samen te rijden.

Desondanks de weinige slaap van Katrien, toch stevig tempo gereden voor deze prachtige rit. Mooi parcours, alles goed berijdbaar en mooie stukken off-road uit de streek gehaald.
Aangekomen na 2u15 met avg 22,6. De beentjes van Katrien waren dus toch nog in orde na de avondwandeling van de TOF =D> .

Alles was prima in orde, organisatie, bevoorrading, afspuitplaats, prachtig weer, lekkere warme hond. Nadien nog blond leffeke gedronken met enkele gekende bikers, Katrien 20 en vlug huiswaarts voor Berner Sennenwandeling in Nieuwpoort met onze 2 beren.

Knesselare tot volgend jaar !

@ Katrien20: Merci voor de aangename compagnie! Heb me goed geamuseerd.
rodekruisbiker
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 05 dec 2004 20:55
Rijdt met: thompson

Bericht door rodekruisbiker »

langs deze weg ik ook alle deelnemers van de wegrit eens dank u wel zeggen en zeker aan de leden van de twee wielerclubs hier te knesselare.
volgende uitgave zal er terug een wegrit aan de vtt gekoppeld worden, allen tot de volgende keer
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

rodekruisbiker schreef:jammer dat wij niet alle deelnemers het pakket en de hotdog konden aanbieden, door het onverwachte succes hadden wij niet voldoende voorraad, maar de ongelukkigen kregen nog iets in de plaats en hopelijk kon dit wat compenseren , van onzen 't wege sorry maar we hadden wat minder sponsoring gekregen dan voorspeld, hopelijk is de rit jullie allemaal bevallen en tot de volgende editie, nogmaals dankt voor jullie massale aanwezigheid wat betreft de bepijling : de laatste rijders hadden wat last van gedraaide of verplaatste pijlen, jammer dat dit steeds een terugkerend probleem is maar als organisatie staan wij daar machteloos tegen, je kunt toch niet om de vijf minuten iemand van de organisatie de toer laten rijden s
Awel, ik was 1 van die laatste rijders. Wat de bepiling betreft, ik ben ook verkeerd gereden, er was een pijl gedraaid en de ingang van de dreef die je inmoest was afgezet met takken. Ik heb die takken toen voor die gedraaide pijl (overigens vastgemaakt met spanbandjes) gelegt op een manier dat de pijl zichtbaar bleef maar moest vertragen om te zien welke richting ze uitwees. Aangezien het spoor die in de dreef liep al goed zichtbaar was ging je er dan toch al op letten dat er iets mis was. Wat betreft het geschenk, dat heb ik niet gezien een vervanging evenmin. Maar daar kwam ik toch niet voor. Waar ik wel voor kwam was de tocht en die was zeker in orde. Hoewel ik slechts de kleine afstand gereden heb heb ik toch enkele stukjes onder de wielen gekregen waar ik nog nooit tevoren gereden had. Dus van de tocht heb ik wel kunnen genieten.
Tot volgend jaar
Gebruikersavatar
Fre C
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: di 02 jan 2007 14:03
Rijdt met: Wilier Triestina 101 XN / Wilier Triestina Zero 7

Bericht door Fre C »

rodekruisbiker schreef:bedankt aan alle 628 deelnemers, jammer dat wij niet alle deelnemers het pakket en de hotdog konden aanbieden, door het onverwachte succes hadden wij niet voldoende voorraad, maar de ongelukkigen kregen nog iets in de plaats en hopelijk kon dit wat compenseren , van onzen 't wege sorry maar we hadden wat minder sponsoring gekregen dan voorspeld, hopelijk is de rit jullie allemaal bevallen en tot de volgende editie, nogmaals dankt voor jullie massale aanwezigheid want wij zijn ten slotte geen wielerclub en wij kunnen jullie geen punten aanbieden voor een of ander classement , wat betreft de bepijling : de laatste rijders hadden wat last van gedraaide of verplaatste pijlen, jammer dat dit steeds een terugkerend probleem is maar als organisatie staan wij daar machteloos tegen, je kunt toch niet om de vijf minuten iemand van de organisatie de toer laten rijden maar alles te samen mogen wij van een geslaagde organisatie spreken denkt na het horen van comentaren na de rit, allen tot volgend jaar, Het rode kruis van knesselare dankt alle deelnemers
De foto's die gemaakt zijn net na de bevoorrading, komen deze op de site?
http://users.telenet.be/rodekruisvtt/pagina%201.html
Gebruikersavatar
Fre C
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: di 02 jan 2007 14:03
Rijdt met: Wilier Triestina 101 XN / Wilier Triestina Zero 7

Bericht door Fre C »

Fre C schreef:
rodekruisbiker schreef:bedankt aan alle 628 deelnemers, jammer dat wij niet alle deelnemers het pakket en de hotdog konden aanbieden, door het onverwachte succes hadden wij niet voldoende voorraad, maar de ongelukkigen kregen nog iets in de plaats en hopelijk kon dit wat compenseren , van onzen 't wege sorry maar we hadden wat minder sponsoring gekregen dan voorspeld, hopelijk is de rit jullie allemaal bevallen en tot de volgende editie, nogmaals dankt voor jullie massale aanwezigheid want wij zijn ten slotte geen wielerclub en wij kunnen jullie geen punten aanbieden voor een of ander classement , wat betreft de bepijling : de laatste rijders hadden wat last van gedraaide of verplaatste pijlen, jammer dat dit steeds een terugkerend probleem is maar als organisatie staan wij daar machteloos tegen, je kunt toch niet om de vijf minuten iemand van de organisatie de toer laten rijden maar alles te samen mogen wij van een geslaagde organisatie spreken denkt na het horen van comentaren na de rit, allen tot volgend jaar, Het rode kruis van knesselare dankt alle deelnemers
De foto's die gemaakt zijn net na de bevoorrading, komen deze op de site?
http://users.telenet.be/rodekruisvtt/pagina%201.html

??? Komen er nog foto's?
Plaats reactie