14/10/07 Waregem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
bameraam
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 21 okt 2005 21:23
Rijdt met: GT XCR 2000 I-Drive

Bericht door bameraam »

<- 45kms here we come! Moet jammer genoeg vroeg thuis zijn, t zou anders wel de 70 geworre zijn. Maar t is ideale test voor nieuw achterwiel dat 'k moeten steken heb, t is eens iets anders: klapvelg ipv klapband 8-[

Groentennn
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

morgenochtend ook present. Na 2 weken parcours bouwen in oostrozebeke hebben we dringend wat km's nodig.
De tocht was vorig jaar vrij goed en zeker lastig genoeg. Ik weet dat er bij ons toch verschillende op hun tandvlees zaten. De hoogtemeetrs zijn inderdaad niet zo indrukwekkend, maar het is de opeenvolging van al die stukken vals plat waarop je kan blijven koersen die het zo lastig maken. Wanneer je bv in de vlaamse ardennen een helling neemt, neem je die min of meer op je eigen tempo en er volgt een afdaling. Hier is het constant geven zowel bergop als bergaf.
Nu nog ff beslissen of ik al dan niet voor een grover profiel kies, want ik verwacht dat er in de bossen nog flink wat modder zal liggen.
Gebruikersavatar
rombaft
Mountainbiker
Berichten: 1118
Lid geworden op: do 17 aug 2006 19:02
Rijdt met: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Bericht door rombaft »

misschien een dumbass opmerking, maar kan er in het vervolg (net zoals bij vele toertochten eigenlijk) ook eens het exacte ADRES ADRES ADRES ADRES ADRES vermeld worden ????

tegenwoordig zijn de beschrijvingen erop hoor, het stadium zal nu waarschijnlijk wel te vinden zijn (nog nooit in waregem geweest) , maar alytijd die plaatsbeschrijvingen van "bij het stadium, bij feestzaal X, bij denhoek ,.... ) " en op de zondagvoormiddag loop het volk niet dik gezaaid om de baan aan te vragen.
Gebruikersavatar
Herder Timmy
Mountainbiker
Berichten: 147
Lid geworden op: do 14 dec 2006 20:27
Rijdt met: KTM Myroon
Contacteer:

Bericht door Herder Timmy »

Zuiderlaan 17
Waregem

da is het adres vh regenboogstadion
Gebruikersavatar
vommie
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: vr 30 mei 2003 14:32
Rijdt met: Santos SCC 03

Bericht door vommie »

Als het kalm blijft vanavond en ik de tocht in Heestert goe verwerk, ga ik afzakken om op 'tgemak (lees : geen snelheidtocht) de 70 km te doen.
Dus misschien tot morgen !
Gebruikersavatar
TREKKERTJE
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 04 dec 2005 17:11
Rijdt met: trek 950

Bericht door TREKKERTJE »

Ben net terug van een hele mooie tocht waar er toch wat teveel road inzat volgens mijn goesting.Voor de rest een prima organisatie met fantastische bevoorrading en een lekker soepje achteraf,de bepijling was ook zeer geslaagd kortom qua organisatie onevenaarbaar =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
kadeetje
Mountainbiker
Berichten: 479
Lid geworden op: di 21 nov 2006 22:14
Rijdt met: cube

Bericht door kadeetje »

zo terug van waregem , de 70 KM ik vond een mooie tocht nie te zwaar en te licht, moet nie alle weken zwaar zijn hoor . was een mooi tochtje en bijna tot in oudenaarde aan de bevoorradingen was zeker niets tekort , zeker diene laatsten een goed bierke was da ,spijtig da ge maar ene kreeg .goed aangeduid waar gevaarlijke oversteken waren , twas zeker goed ,diegene die zegt dat deze tocht slecht was amai . 1 DECEMBER AVELGEM SINTERKLAASTOCHT
jervanheg
Mountainbiker
Berichten: 472
Lid geworden op: di 20 sep 2005 16:57
Rijdt met: KTM Kapoho e-bike

Bericht door jervanheg »

Ik zou mijn vriendin ook eens willen laten genieten van mn eigen streek
In West-Vlaanderen weten ze waar het mooiste fietsen is - recht naar Oost-Vlaanderen dus!

Mooi tochtje gedaan op een rustig tempo (gisteren alles verschoten op Merelbeke). Mooi tochtje, IN en rond Oudenaarde kan er idd. meer offroad. Maar geen klagen voor de rest; een prachtig weer; apprecieer het biertje!
Gebruikersavatar
Vl-ardenner
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 30 okt 2005 20:58

Bericht door Vl-ardenner »

Een verslag over deze geslaagde toertocht is eerstdaags te consulteren op mijn blog.

Vl-Ardenner
Gebruikersavatar
long fellow
Junior redactielid
Berichten: 604
Lid geworden op: wo 31 mei 2006 22:34
Rijdt met: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Bericht door long fellow »

Ik ben net terug, en zeg u dat het goed was.
Maar, hadden ze nu eens de pijlkes (fluo-oranje + gele lint eraan) van Heestert kunnen gebruiken, dan was het formidabel.
Beetje te veel "kerkwegelkes", ééntje zelf van heel dichtbij :cry: bekeken, maar 't was de moeite niet om over te vertellen. :evil:
Heel goede bevoorradingen en dat St-Bernarduske was ten zeerste geapprecieerd.
Jammer dat ge uwen drinkbus niet mocht vullen. :wink:

Intussen tijd zie ik hier op mijne PC de inschrijvingen voor onze Strand-race te Blankenberge lekker aandikken. =D>
Dus hou u niet in en voor ge het vergeet, snel naar de site en invullen maar. :bounce: :bounce:
Plaats reactie