14/10/07 Waregem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
De Pete
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 20 aug 2005 20:14
Rijdt met: ridley crossbow - cross

14/10/07 Waregem

Bericht door De Pete »

Beste sportvrienden;

We naderen met rassenschreden oktober en naar goede gewoonte willen we jullie weer uitnodigen op onze TT die doorgaat op 14 oktober.

Wij hebben weer hard gewerkt om er het beste van te maken en hopen jullie weer massaal te mogen verwelkomen (vorig jaar 1200 deelnemers =D> ) en onze reputatie van de afgelopen vier jaar terug waar te maken.

Zoals gewoonte wordt er weer gestart in het regenboogstadion tussen 8.00h en 11.00h. De inschrijving bedraagt opnieuw €3.00 en alle voorzieningen zijn geregeld. Keuze uit 30 - 45 - 70 km!

Jawel eentje van 70km, en niet van de poes!

Alle ingrediënten zijn er om er opnieuw een topdag van te maken.

zie ook eens : WTDT001.blogspot.com voor verdere info

Wij staan klaar om jullie te ontvangen.... het woord is aan jullie!!
:wink:

het Waregems Triatlon en Duatlon Team
Benny-BOY
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: di 01 feb 2005 13:27
Rijdt met: Thomson

Bericht door Benny-BOY »

Awel ge moogd mij verwachten.

Zal reeds het 3e jaar op rij zijn dat ik het (voor mij toch) MTB-seizoen start met jullie rit.

Als het parcours ongeveer hetzelfde wordt als vorig jaar, zal het terug dik in orde zijn.

70km? schitterend

Greets en tot 14/10

B.
zwampy
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 17 okt 2005 18:48
Rijdt met: trek

Bericht door zwampy »

Ja ik zal er ook zijn en het mooie weer ook als alle andere jaren. 8) :-D
Gebruikersavatar
moonrider
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: ma 27 mar 2006 20:05

Bericht door moonrider »

zwampy schreef:Ja ik zal er ook zijn en het mooie weer ook als alle andere jaren. 8) :-D

Aha den Tony !
Zet er mij alvast maar bij , vorig jaar deze ook gereden en was zekers in orde .

Tot dan !
Gebruikersavatar
Speleers
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 08 okt 2006 11:42
Rijdt met: Specialized epic expert '07
Contacteer:

Bericht door Speleers »

Zullen de 70 km er ook effectief 70 zijn of zullen we moeten rekening houden met een speling van +5 km? :oops:

Hoeveel hoogtemeters kunnen we verwachten? Langs waar gaat de tocht? Anzegem, Wortegem, Tiegem, .... ??

Als ik kom, zou ik het wel eens durven wagen om de lange tocht te rijden. Maar dit zal afhangen van het weer en hoe goed ik me voel.

Vorig jaar ook gereden. Was dik in orde!
Gebruikersavatar
De Pete
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 20 aug 2005 20:14
Rijdt met: ridley crossbow - cross

Bericht door De Pete »

Speleers schreef:Zullen de 70 km er ook effectief 70 zijn of zullen we moeten rekening houden met een speling van +5 km? :oops:

Hoeveel hoogtemeters kunnen we verwachten? Langs waar gaat de tocht? Anzegem, Wortegem, Tiegem, .... ??

Als ik kom, zou ik het wel eens durven wagen om de lange tocht te rijden. Maar dit zal afhangen van het weer en hoe goed ik me voel.

Vorig jaar ook gereden. Was dik in orde!
haha! wij baanjanetten klagen niet over een kilometerke of vijf meer zulle! :wink: 't is allemaal training zeggen ze bij ons! Met wind in de rug is geen trainen en zijwind is met wind ... joeha! :-D

Parcours is in dezelfde streek maar wel volledig door elkaar geschud voor de trouwe klanten die al jaren komen. 't Zal weer ne keer wa anders zijn! Hoogtemeters nog geen idee, maar na verkenning dit weekend zullen we wel weten hoeveel hoogtemeters er in zitten. Neem mij wel niet kwalijk, maar ik weet niet of we moeten klappen over hoogtemeters hier in België. Ik vind dat eigenlijk een klein beetje raar als we over och arme 450 meterkes moeten beginnen klappen, maar ja elk zijn meuge hé! Ne Col moet je in ieder geval niet verwachten in Waregem, maar ik weet wel dat er zich toch al ieder jaar serieus mispakt hebben op ons toerke en met dikke billen zijn teruggekeerd.
see ya!
Gebruikersavatar
Herder Timmy
Mountainbiker
Berichten: 147
Lid geworden op: do 14 dec 2006 20:27
Rijdt met: KTM Myroon
Contacteer:

Bericht door Herder Timmy »

waarschijnlijk zal ik ook aanwezig zijn
Wel nog ni kunnen kieze tss de 70 en de 45 :roll:

Tot dan
Gebruikersavatar
stovie
Mountainbiker
Berichten: 140
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 19:40
Rijdt met: Specialized Stumpjumper 29'er

Bericht door stovie »

Pete, ik kan niet wachten van de spanning op al dat lekkers =P~
Is het idd mogelijk een juiste aantal kms te geven van de 70? Ik rijd normaal ook 50-60 en wil me wel eens wagen aan 70.
Ik weet nu dat het de baanjeannetten zijn die het ons lappen, maar er zit idd altijd een speling van 10km op de aangegeven afstanden [-X
68 of 78 is een groot verschil, en op die afstand kan een juiste inschatting toch tellen vind ik.

C.
Gebruikersavatar
De Pete
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 20 aug 2005 20:14
Rijdt met: ridley crossbow - cross

Bericht door De Pete »

stovie schreef:Pete, ik kan niet wachten van de spanning op al dat lekkers =P~
Is het idd mogelijk een juiste aantal kms te geven van de 70? Ik rijd normaal ook 50-60 en wil me wel eens wagen aan 70.
Ik weet nu dat het de baanjeannetten zijn die het ons lappen, maar er zit idd altijd een speling van 10km op de aangegeven afstanden [-X
68 of 78 is een groot verschil, en op die afstand kan een juiste inschatting toch tellen vind ik.

C.
Hou je niet van verrassingskes af en toe... ?
Je moet iedere km dat het meer is zien als een toegiftje van ons, je moet er zelfs niet extra voor betalen! :lol:
Nee, zondag weet ik bijna zeker hoeveel het zal zijn , maar dan mag je natuurlijk niet verkeerd rijden hé!
Gebruikersavatar
keere
Mountainbiker
Berichten: 279
Lid geworden op: di 24 okt 2006 12:44
Rijdt met: 2x trek elite 9.9, madone 5.2 duca ace 09, equinox 7 ultegra/DA08 + aeolus wheels
Contacteer:

Bericht door keere »

ik ben ook van de partij, als er nog iemand mee wil vanuit brugge/sijsele... let me know he,
zou voor de 70 gaan,
grtz
Plaats reactie