14/10/07 Lummen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Cyclingbeast
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: do 23 sep 2004 18:50
Rijdt met: Eddy Merckx grand prix, Minerva tempest, BH Expert Trail
Contacteer:

Bericht door Cyclingbeast »

Pikey schreef:Met alle respect maar men moet ergens een grens trekken. Goed dat je toch bent mogen vertrekken.

Groetjes
Dat begrijp ik wel maar ik lees hier wel dat ze de eerste inschrijvingen al om 8u deden ipv 8u30 zoals aangegeven. Daar wordt de grens dan wel verplaatst.
Maar soit ze hebben ons geld aanvaard en het was een mooie tocht met veel singletracks.
Janske
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 13 okt 2006 12:42
Rijdt met: Scott Scale 710

Bericht door Janske »

Cyclingbeast schreef:
Pikey schreef:Met alle respect maar men moet ergens een grens trekken. Goed dat je toch bent mogen vertrekken.

Groetjes
Dat begrijp ik wel maar ik lees hier wel dat ze de eerste inschrijvingen al om 8u deden ipv 8u30 zoals aangegeven. Daar wordt de grens dan wel verplaatst.
Maar soit ze hebben ons geld aanvaard en het was een mooie tocht met veel singletracks.
We hebben inderdaad om 8h laten vertrekken omdat er dit jaar een tocht van 62 km bij was, dit geeft geen problemen omdat wij toch al om 7h30 aanwezig zijn. Zo lang er 's nachts geen vandalen geweest zijn die pijlen hebben afgetrokken is dit geen probleem.

Voor het eindtijdstip van de inschrijving ligt dit anders. Je moet begrijpen dat jullie na het rijden nog eentje (of meerdere) drinken en daarna naar huis gaan.

Wij moeten echter na de tocht nog alles opruimen zoals de bevoorrading en vooral alle pijlen terug afhalen. Dit afpijlen kunnen we pas beginnen als de laatste vertrokken is. Als je weet dat dit nu al tot een uur of vier in de namiddag duurt hopen we dat je begrijpt dat we dus een vast uur nemen om te stoppen met de inschrijvingen. Anders wordt het elk jaar later en zijn wij uiteindelijk in het donker pijlen aan het afhalen.

In ieder geval fijn dat jullie gekomen zijn en toch hebben kunnen rijden. Volgend jaar de wekker een kwartiertje vroeger zetten :P

Allemaal bedankt immers voor de masale opkomst !!!

www.alertbikers.be
Gebruikersavatar
Cyclingbeast
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: do 23 sep 2004 18:50
Rijdt met: Eddy Merckx grand prix, Minerva tempest, BH Expert Trail
Contacteer:

Bericht door Cyclingbeast »

Zullen we proberen, tot volgend jaar!
Plaats reactie