07/10/07 Wemmel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Luevie
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: di 12 dec 2006 22:34
Rijdt met: Specialized EPIC comp

Bericht door Luevie »

Awel Balle,

Dat een berichtje plaatsen azoveel kon doen da zullen diegene die nog niks geschreven hadden zich nu beklagen.

Tot zondag ergens ten velde, tijdens den tocht, of tot bij Gerda en Fabienne. =D> =D>

PS: Hopelijk noemt zondag zich iedereen ni Weldman of Luevie..... want anders schiet er voor ons niks meer over :-D :-D :-D
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Luevie schreef:Awel Balle,

Dat een berichtje plaatsen azoveel kon doen da zullen diegene die nog niks geschreven hadden zich nu beklagen.

Tot zondag ergens ten velde, tijdens den tocht, of tot bij Gerda en Fabienne. =D> =D>

PS: Hopelijk noemt zondag zich iedereen ni Weldman of Luevie..... want anders schiet er voor ons niks meer over :-D :-D :-D
wees gerust, er is maar 1 Streets
Balle
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:09
Rijdt met: ne simpele Emrin

Bericht door Balle »

Ja, maar dat moeten Gerda en Fabienne dan wel weten.
Tenzij ge natuurlijk ergens nen tatoe kunt laten zien, waardoor geen twijfel mogelijk is.
Bon, in 't slechste geval heb ik 10 Leffe's aan mijne rekker, maar dat is een risico dat ik er graag bij neem.
Ik ga morgennamiddag al eens in het veld, zodat ik de definitieve kaart kan tekenen voor de mannen die gaan pijlen op zaterdagvoormiddag.
De weergoden hebben het ons niet gemakkelijk gemaakt, maar denk er aan; vettig en prettig !!!!
Razor
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 16:20
Rijdt met: Bianchi Doss

Bericht door Razor »

Bij nader inzien als het zondag goed weer is wordt dit mijn eerste TT van het seizoen. Kga wel vertrekken met de fiets vanuit affligem. Maar kzit beetje met een probleem. Via google maps vind ik brusselsesteenweg in welle wel maar als ik dan 111 intik vind hij het adres niet en geeft hij het adres van in asse. Kan iemand mij een kaartje bezorgen of een beschrijving tot aan het voetbalstadion. Natuurlijk weet ik wel mijn weg naar wemmel. Aan het gemeenteplein van Asse links in richting mollem en dan altijd maar rechtdoor maar Waar meot je dan afslaan of staat het al aangegeven?
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

ge moet niet tot het gemeenteplein rijden hoor, tot aan de wijndruif is genoeg ( aan de clips ) en dan daar linksaf richting dendermonde.
een eind verder aan de lichten volgt ge droeshout en merchtem en zo kunt ge rechtdoor rijden tot de sporthal te wemmel city.

Het feit of ik kan komen hangt van mijne bike af die te koop staat en een potentiele koper die komt kijken.
Koopt hij dan kom ik niet ( aja heb gene bike dan ) en anders wel.

Massini 8)
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

OEPS, dubbel
geniet ervan
Laatst gewijzigd door Streets op do 04 okt 2007 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Razor schreef:Bij nader inzien als het zondag goed weer is wordt dit mijn eerste TT van het seizoen. Kga wel vertrekken met de fiets vanuit affligem. Maar kzit beetje met een probleem. Via google maps vind ik brusselsesteenweg in welle wel maar als ik dan 111 intik vind hij het adres niet en geeft hij het adres van in asse. Kan iemand mij een kaartje bezorgen of een beschrijving tot aan het voetbalstadion. Natuurlijk weet ik wel mijn weg naar wemmel. Aan het gemeenteplein van Asse links in richting mollem en dan altijd maar rechtdoor maar Waar meot je dan afslaan of staat het al aangegeven?
Probeer Wemmel eens, dat helpt wel meestal
uw wegredenering klopt, vanop de baan Asse- molllen - kobbegem tot aan de lichten en daar naar rechts richting brussel
dan tot aan een groot sportterrein en daar ist. Eerst passeer ge de brandan , dan CC de Zandloper. op de rechterkant.
Als ge aan een supermarkt komt (delhaize) ben je al 25 meter te ver.
daar parkeer je ook het beste

tenzij ge vanuit Affligem over Opwijk komt
Baardegem, Opwijk via de Covee, boerenbond, naar Merchtem en dan naar Wemmel. dit is misschien korter dan over Asse te komen.

Streets

a
Gebruikersavatar
Mitch01
Mountainbiker
Berichten: 602
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 17:38
Rijdt met: Scott / Scale 50

Bericht door Mitch01 »

Streets schreef:
Razor schreef:Bij nader inzien als het zondag goed weer is wordt dit mijn eerste TT van het seizoen. Kga wel vertrekken met de fiets vanuit affligem. Maar kzit beetje met een probleem. Via google maps vind ik brusselsesteenweg in welle wel maar als ik dan 111 intik vind hij het adres niet en geeft hij het adres van in asse. Kan iemand mij een kaartje bezorgen of een beschrijving tot aan het voetbalstadion. Natuurlijk weet ik wel mijn weg naar wemmel. Aan het gemeenteplein van Asse links in richting mollem en dan altijd maar rechtdoor maar Waar meot je dan afslaan of staat het al aangegeven?
Probeer Wemmel eens, dat helpt wel meestal
uw wegredenering klopt, vanop de baan Asse- molllen - kobbegem tot aan de lichten en daar naar rechts richting brussel
dan tot aan een groot sportterrein en daar ist. Eerst passeer ge de brandan , dan CC de Zandloper. op de rechterkant.
Als ge aan een supermarkt komt (delhaize) ben je al 25 meter te ver.
daar parkeer je ook het beste

tenzij ge vanuit Affligem over Opwijk komt
Baardegem, Opwijk via de Covee, boerenbond, naar Merchtem en dan naar Wemmel. dit is misschien korter dan over Asse te komen.

Streets

a
Streets, gij zijt precies ne "schrijvende" GPS jong :lol: :lol: :lol: =D>
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Millenniumbiker Mitch01 schreef:
Streets schreef:
Razor schreef:Bij nader inzien als het zondag goed weer is wordt dit mijn eerste TT van het seizoen. Kga wel vertrekken met de fiets vanuit affligem. Maar kzit beetje met een probleem. Via google maps vind ik brusselsesteenweg in welle wel maar als ik dan 111 intik vind hij het adres niet en geeft hij het adres van in asse. Kan iemand mij een kaartje bezorgen of een beschrijving tot aan het voetbalstadion. Natuurlijk weet ik wel mijn weg naar wemmel. Aan het gemeenteplein van Asse links in richting mollem en dan altijd maar rechtdoor maar Waar meot je dan afslaan of staat het al aangegeven?
Probeer Wemmel eens, dat helpt wel meestal
uw wegredenering klopt, vanop de baan Asse- molllen - kobbegem tot aan de lichten en daar naar rechts richting brussel
dan tot aan een groot sportterrein en daar ist. Eerst passeer ge de brandan , dan CC de Zandloper. op de rechterkant.
Als ge aan een supermarkt komt (delhaize) ben je al 25 meter te ver.
daar parkeer je ook het beste

tenzij ge vanuit Affligem over Opwijk komt
Baardegem, Opwijk via de Covee, boerenbond, naar Merchtem en dan naar Wemmel. dit is misschien korter dan over Asse te komen.

Streets

a
Streets, gij zijt precies ne "schrijvende" GPS jong :lol: :lol: :lol: =D>
ik passeer daar alle dagen
ge moet iets doen als ge de stilstaande wagens passeert hee :lol: :P :lol: 8)

Streets
Balle
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:09
Rijdt met: ne simpele Emrin

Bericht door Balle »

Sorry, Steenweg naar Brussel 111 zal wel lukken.
Vannamidag al eens het veld in trekken. Als het kribbelt, moet je fietsen !!!
Plaats reactie