01/05/2007 Ieper

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Klimmerken
Mountainbiker
Berichten: 264
Lid geworden op: di 19 okt 2004 09:31
Rijdt met: Gary Fisher (Hoo Koo E Koo)

Bericht door Klimmerken »

Gebruikersavatar
RS Jerre
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 13 mei 2005 19:53
Rijdt met: Cube LTD 5 2005

Bericht door RS Jerre »

JIps!

Heb vanmiddag een 40 tal km gedaan van de tocht.
sorry gastn van de organisatie, kwil nie zwartrijden wi, maar ik moet morgen koersn en kan er niet bij zijn :(

Kheb de toch aangepikt net voor de scherpeberg, en dan constant mooie "dreven", tparcour ligt er manifiek bij vind ik, poeredroge :-D
daarna ging et naar de sulferberg en rode en zwarte berg, letterlijk elk dreefje wordt aangesneden, prachtig!! kben van heuvelland en ze laten echt niets liggen!!
naar de cats ben ik niet gereden, want bepijlijng was ook nog niet super in orde, splitsingen en al ware nog niet aanwezig.
Kzal nie veel verklappen van tparcour, tzou zonde zijn voor de organisators, mor twas super!! kvind doodjammer dak er nie kan zijn

Succes morgen mannen!! en vrouwen natuurlijk ook 8)
Gebruikersavatar
Spark
Mountainbiker
Berichten: 745
Lid geworden op: vr 26 aug 2005 21:34
Rijdt met: Specialized Epic Comp Carbon 2012 26"
Contacteer:

Bericht door Spark »

ik zal er zijn proberen om 8.30 - 9.00u te starten !
Gebruikersavatar
cloclo
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: ma 30 mei 2005 14:43
Rijdt met: Thompson sub-09 slx disc

Bericht door cloclo »

Den dezen gaat ook nog ne keer nen TT rijden ('t zoe tijd werden dat er nog ne keer van komt)
Wegens heraanleg van de tuin van mijn schoonma is het geleden van eind februari dat ik nog nen tt gebold heb!Nu en dan heb ik tijdens de week wa gereden maar da is natuurlijk hetzelfde niet als nen tt!
Maar allez morgen zijn we vertrokken zie!
Gebruikersavatar
Klimmerken
Mountainbiker
Berichten: 264
Lid geworden op: di 19 okt 2004 09:31
Rijdt met: Gary Fisher (Hoo Koo E Koo)

Bericht door Klimmerken »

Mooi toerke van 68km gereden. Schitterend parcours en goeie bevoorrading. =D>
Gebruikersavatar
Moustache
Kerstman
Berichten: 2448
Lid geworden op: vr 16 dec 2005 20:30
Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
Contacteer:

Bericht door Moustache »

Mooie rit van 54 gereden. Ik ben gene klimmer, maar hou van een goeie afdaling, dus... Aangekomen met een spurtje in Ieper. Misschien hadden we voor de 66 moeten gaan! :bounce: :bounce: :bounce: Alhoewel, mijn machien begon wat kuren te krijgen op het einde... #-o

Goede organisatie en een leuk parcours. Verslagje op: http://www.hinnaert.net/weblog_nl/2007/ ... 52007.html

Nog wat andere forumbikers tegengekomen bij de start, maar iedereen was blijkbaar van plan (een van) de langere afstanden te rijden. Benieuwd wie wat heeft overleefd. :lol: :roll: :roll: :lol:

Tot volgend jaar Frontbikers.
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

Terug van de 93km en kheb het gevoeld :)
Slechts 21 avs en heel wat hoogtemeters + felle tegenwind naar het einde toe.
Ruim 4u op de fiets kruipt toch in u vel.
Was mijn eerste marathon ooit in deze prachtige streek.
Bevoorradingen waren tiptop en vooral de laatste (voormezele) was welgekomen aangezien ik door mijn drank heenzat.

Tot de volgende!
Gebruikersavatar
Spark
Mountainbiker
Berichten: 745
Lid geworden op: vr 26 aug 2005 21:34
Rijdt met: Specialized Epic Comp Carbon 2012 26"
Contacteer:

Bericht door Spark »

Heb deze morgen de 54 gedaan, zeer schoon ritje, proficiat.
Zalige streek om in te biken !!
Gebruikersavatar
tram4
Mountainbiker
Berichten: 781
Lid geworden op: ma 13 jun 2005 20:34
Rijdt met: scott genius MC50

Bericht door tram4 »

Oef dat was leuk en zwaar. Het zware zat hem niet alleen in de hoogtemeters (1855m) op de 118km maar ook in de sterke wind die we vanaf 66km regelmatig op kop hadden. Wie in het begin niet goed doseerde kwam de man met de hamer tegen in het laatste stuk.Een prachtige tocht met goede bevoorradingen, de bepijling kom hier en daar wel wat beter en de blauwe pijltjes zijn niet zo zichtbaar. Verder niets dan lof, ik doe regelmatig een tocht mee van de frontbikers. Mn gemiddelde was 21.2km/h dat is 1km trager dan in waregem op de 105km en daar zal de wind wel wat voor tussen gezeten hebben. Heb ook nog een oude bekende van Middelkerke gezien op de grote tocht, een Choefke, zit die hier ook ook op het Forum?
Bedankt frontbikers
Heb het al eens gepost onder de marathons maar nu ook eens hier :P
Gebruikersavatar
JurgenG
Mountainbiker
Berichten: 710
Lid geworden op: ma 19 mar 2007 18:18
Rijdt met: Trek Fuel EX9

Bericht door JurgenG »

Ik heb de 32 km gedaan en was eigenlijk een beetje ontgoocheld in het weinige onverhard dat er te vinden was. (Ja 'k weet het, moet ik maar de 'kindertoer' niet rijden :oops: ). Op de vaste route van Ieper zit er toch een pak meer in had ik de indruk.

Anders niets dan lof voor de organisatie, prima uitgepijld, prima bevoorrading en het stutje mè gekapt heeft gesmaakt.

Tot volgend jaar met wat meer kilometers in de benen en dus voor een grotere toer. :wink:
Plaats reactie