4/11/2006 Bekegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
.::Andy::.
Mountainbiker
Berichten: 819
Lid geworden op: vr 21 jul 2006 20:23
Rijdt met: Custom Cube Reaction 2007
Contacteer:

Bericht door .::Andy::. »

Ik heb me daar vort geamuseerd! Twas daar enorm mooi, veel bos en zeker niet veel road! EEn tochtje die ik volgend jaar opnieuw doe! Proficiat aan de organisatie! =D> =D>
Gebruikersavatar
BBjaske
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 06 okt 2006 22:56
Rijdt met: Scott Scale 20

Bericht door BBjaske »

Ben gisteren ook afgezakt naar Bekegem met mede Brigandsbiker Stevie W. sorry, maar toch wel lichtjes ontgoocheld over de groten toer, in deze bosrijke omgeving had ik er toch veel meer van verwacht! [-o<
Véél te veel baan, volgens mij zijn daar toch heel wat meer mogelijkheden in de streek, en was er ook redelijk wat Jabbeekse Bloso route in verwerkt!
Misschien hadden we maar beter de kleinen toer gefietst, en zat er daar wat meer onverhard in, voor de rest, geen slecht woord.


Remember; vrijdagavond 1 december in zaal Aviflora te Ingelmunster!!!
FILIP MEIRHAEGHE komt zijn nieuw boek COME BACK voorstellen om 19 uur. Moderator Frank Demedts. IEDEREEN WELKOM! TOEGANG GRATIS!
dlask
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 13 jan 2006 13:49
Rijdt met: balance

Bericht door dlask »

Zaterdag voor de allereerste keer deelgenomen in Bekegem, waar de organisatoren hun parkeerprobleem in het kleine dorp, handig hadden opgelost.
De tocht (met voldoende off-road en 2 bevoorradingen op de grote afstand) vond ik alleszins geslaagd. We zijn de afgelopen weken, met Oostrozebeke en Middelkerke natuurlijk wat verwend geweest , maar het zou oneerlijk zijn om nu elke organisatie met vernoemde twee te gaan vergelijken.
Als elke MTB-organisatie van het niveau Bekegem zou zijn, wel dan zou het overal goed toeven zijn, en zou je nooit ontevreden huiswaarts keren. De boterham met spek en ei achteraf deed veel deugd, maar bij dergelijke zaken komt voor de organisator natuurlijk weer extra werk bijkijken. Je moet het maar doen ! Ook voor 't eerst (en 's anderendaags in Rumbeke nogmaals) kennis gemaakt met het fenomeen 'bewaakte fietsparking'. Zit goed in mekaar. We gaan alvast bekijken of we dit idee op onze organisatie in klerken eveneens kunnen inpassen in onze locatie. Goed gedaan Bekegem !

Rik C.
xab
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: di 18 okt 2005 18:00
Rijdt met: Merida TFS LAVA

Bericht door xab »

zaterdag ook voor de eerste keer in Bekegem gereden. Was een aangenaam tochtje maar denk dat ik volgend jaar met mijn koersfiets zal gaan. Veel asfalt en een snel parcours. hadden een gemiddelde van 26.1 eDe bevoorrading was voor mij zeker voldoende maar ik vond dat de eerste bevoorrading wel wat vroeg in de tocht was. Al bij al een leuke tocht. Zeker een tocht aan te raden voor beginnende mountainbikers.
Gebruikersavatar
Rodenbach
Mountainbiker
Berichten: 481
Lid geworden op: di 31 okt 2006 16:22
Rijdt met: Granville Evo-R

Bericht door Rodenbach »

xab schreef:Zeker een tocht aan te raden voor beginnende mountainbikers.
en dat hebben we dus gedaan :-D derde TT op ons conto en opnieuw een geslaagde rit in bekegem (25 km) : stukken door het bos & op de kasseien waren aangenaam rijden, technisch stukje in het bos ook plezant, goede bevoorrading, tiptop organisatie

volgende week wss ichtegem op zondag
Plaats reactie