23.12.2023 graveltocht STRADESPEKenEI RIJKEVORSEL

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
franske323
Mountainbiker
Berichten: 335
Lid geworden op: zo 23 okt 2005 21:20
Rijdt met: Zanatta Z29

23.12.2023 graveltocht STRADESPEKenEI RIJKEVORSEL

Bericht door franske323 »

Na de twee voorgaande succesvolle edities organiseren de Gammelse Wielervrienden voor de 3de keer “Strade Spekenei”. Deze zal plaats vinden op zaterdag 23 december 2023.

Er is dit jaar keuze uit 4 afstanden: 45km (familiegravel), 65km , 90km en 130km.
Wij bieden een vernieuwd parcours met op de grote tocht, naast al het moois van de voorgaande jaren, ook een passage langs de kleine en grote Nete , de bossen van Merode en de Kempische Heuvelrug te Herentals.

Ook deze keer starten we weer op volgende locatie: Sporthal “Kuiperij” Pioenstraat 19 Sint-Jozef Rijkevorsel waar je na de tocht bij boterhammen met spek en ei, en een drankje naar keuze lekker kan nagenieten.

Kijk voor inschrijving en meer informatie op: https://www.degammelsewielervrienden.be/gravel.htm




online inschrijven mogelijk tot vrijdag 22 december 13u
inschrijven ter plaatse is niet mogelijk!
spetser
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 10:36
Rijdt met: Granville Evo

Re: 23.12.2023 graveltocht STRADESPEKenEI RIJKEVORSEL

Bericht door spetser »

Door werkverplichtingen in de namiddag gekozen voor de 65 km. Er stond veel wind maar da kon de pret niet bederven.
Heel mooie tocht. De andere tochten ga ik ook zeker eens een keer rijden. Er was veel volk aanwezig en de boterhammen met spek en ei waren zeer lekker. Een dikke pluim voor de persoon die de tochten heeft uitgestippeld en voor de organisatie.
Enig klein minpuntje maar da was voor mij niet van tel is dat er maar een bewaakte fietsstalling was tot 13 uur. Als je de grote toer doet van 120 km en om half 9 à 9u vertrekt komen er veel terug binnen als er geen bewaking meer is op de fietsstalling.
Maar voor de rest was het top.
Gebruikersavatar
franske323
Mountainbiker
Berichten: 335
Lid geworden op: zo 23 okt 2005 21:20
Rijdt met: Zanatta Z29

Re: 23.12.2023 graveltocht STRADESPEKenEI RIJKEVORSEL

Bericht door franske323 »

Kan als er ergens geschreven stond dat de fietsbewaking tot 13 uur was maar volgens mij zijn de laatste fietsen van de hangijzers in de zaal gezet toen het al donker was

Wij laten geen fietsen zo maar achter he !! Dit willen we zelf ook niet als ze dat met ons materiaal doen
Gebruikersavatar
franske323
Mountainbiker
Berichten: 335
Lid geworden op: zo 23 okt 2005 21:20
Rijdt met: Zanatta Z29

Re: 23.12.2023 graveltocht STRADESPEKenEI RIJKEVORSEL

Bericht door franske323 »

Bedankt aan de 673 gravelaars om onze 3e gravel spekenei mee te doen slagen !!!

fotos van het evenement vind je hier https://flic.kr/s/aHBqjB7VgB (wordt op regelmatige basis nog fotos bij geüpload
Gebruikersavatar
TLa
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: za 05 dec 2015 20:23
Rijdt met: Scott Metrix (->Scott Addict gravel)

Re: 23.12.2023 graveltocht STRADESPEKenEI RIJKEVORSEL

Bericht door TLa »

Ik was er ook bij voor de 90km. Echt heel mooi rondje.

De tweede bevoorrading heb ik blijkbaar gemist (de eerste was top en goed aangegeven) maar dat was niet zo erg.
De boterham met spek (zonder ei want dat heeft mijn maag niet graag en het was nog ver naar huis) was echt lekker.

Helemaal droog gebleven ook :-D

Die wind op het einde en dan de resterende 40km naar huis, zat recht op de kop. Ik was redelijk leeg toen ik thuis aankwam.

Foto's lijken enkel van zondag te zijn.
Gebruikersavatar
franske323
Mountainbiker
Berichten: 335
Lid geworden op: zo 23 okt 2005 21:20
Rijdt met: Zanatta Z29

Re: 23.12.2023 graveltocht STRADESPEKenEI RIJKEVORSEL

Bericht door franske323 »

foto pagina wordt nog volop aangevuld dus kom nog paar keer kijken tot alles erop staat .
Gebruikersavatar
TLa
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: za 05 dec 2015 20:23
Rijdt met: Scott Metrix (->Scott Addict gravel)

Re: 23.12.2023 graveltocht STRADESPEKenEI RIJKEVORSEL

Bericht door TLa »

Der was er ene van mij bij :bounce:

Merci en tot volgend jaar :-D 8)
Plaats reactie