15 en 16/04/2023 DESSELGEM DDW Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3034
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

15 en 16/04/2023 DESSELGEM DDW Classic

Bericht door Motorbiker »

Sporthal Desselgem
OC De Coorenaar
Georges Coornaertdreef 7
8792 Desselgem

Afstanden: 35 - 45 - 60 - 75 - 90 - 105 - 120 km
Tarief: 7 - 10 euro
Voor iedereen een gratis dorstlesser na de rit op het terras ARRIVEE-DDW.
Aan de mensen die hem op zaterdag rijden, graag uw ervaren voor de zondagsrijders.
Witte79
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: ma 15 jan 2018 11:25

Re: 15 en 16/04/2023 DESSELGEM DDW Classic

Bericht door Witte79 »

Mijn madame en ik komen zondag af voor de 60 of de 75kms. Steeds een prachtige tocht.

Gr Witten
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 565
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 15 en 16/04/2023 DESSELGEM DDW Classic

Bericht door Jumping Jack »

Ik ga morgen, normaal voor de 120km. K zal achteraf hier terug rapporteren :-D . Ik heb deze nog nooit gereden, dus ik laat mij verrassen.
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 565
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 15 en 16/04/2023 DESSELGEM DDW Classic

Bericht door Jumping Jack »

Vroeger terug dan verwacht. Het lag zo vettig dat ik bij de 2e splitsing voor de 45 heb gekozen. Na de zoveelste baggerstrook had ik het ermee gehad... Jammer voor de organisatie, er was ook niet veel volk te bespeuren.

Hopelijk droogt het nog wat op voor diegenen die morgen gaan rijden.
Gebruikersavatar
slappetieze2
Mountainbiker
Berichten: 365
Lid geworden op: za 24 apr 2010 19:58
Rijdt met: nen WITTEN

Re: 15 en 16/04/2023 DESSELGEM DDW Classic

Bericht door slappetieze2 »

8) 8) 8) zondag terug van weggeweest (o) (o) ](*,) ](*,) ](*,) na 2 joar (o) (o)
Witte79
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: ma 15 jan 2018 11:25

Re: 15 en 16/04/2023 DESSELGEM DDW Classic

Bericht door Witte79 »

Deze morgen gestart voor de 60 kms. Wat een ontvangst. Voldoende tafels om in te schrijven, gratis koffie/donut. De rit was in orde zoals gewoonlijk. De ondergrond was soms slijkerig maar dit was zaterdag nog slechter volgens de organisatie. 2 x de grond van dichtbij gezien. Het was de eerste maal dat het parcours er zo bij lag over al de jaren dat ik deze tt. De bv'n waren super. Nog ne bekenden vant forum gezien, de Filip72.
Afspuitstand was dik in orde met verdomme goeie hogedrukreiniger en twas nodig.
De après was zalig int zonnetje.
Tot de volgende en hopelijk dan betere ondergrond.

Gr Witten en madame
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 565
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 15 en 16/04/2023 DESSELGEM DDW Classic

Bericht door Jumping Jack »

De organisatie is idd zeer omvangrijk. Blij te lezen dat het vandaag toch beter berijdbaar was dan gisteren.
Ik heb gisterennamiddag gespendeerd met het uiteen halen, kuisen en invetten van de achterbrug van mijn mtb. En t was nodig.
Eldi2
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 20 mar 2017 10:28
Rijdt met: Scott Scale 970 29"

Re: 15 en 16/04/2023 DESSELGEM DDW Classic

Bericht door Eldi2 »

Het was vandaag 'doenbaar', op een paar plaatsen na. De organisatie had kunnen ingrijpen op de paar plaatsen die echt niet te doen waren. Vooral de strook kort na Ooigem, waar je te voet enkeldiep door het water moest, kon er makkelijk uitgehaald worden. Voor de rest mooie tocht, maar ik heb ook de 60 ongekort naar 45km, die er uiteindelijk 49 waren.
Gebruikersavatar
NoHair
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 09 sep 2016 16:35
Rijdt met: Cannondale F29

Re: 15 en 16/04/2023 DESSELGEM DDW Classic

Bericht door NoHair »

Zaterdag vrij laat vertrokken voor de 120km met ne copain. Over de eerste 12km hebben we een uur gedaan. En het is niet omdat we niet getraind zijn #-o het was idd stoempen. Maar uit ervaring weet ik dat het alleen maar beter kon. Vanaf km 20 liep het merkelijk beter. Met een stralend zonnetje 8) en vrij veel wind hebben we afgezien maar vooral genoten. De bevoorradingen zijn hier fantastisch en de medewerkers ook. Wat een organisatie. Moe maar voldaan aangekomen met uiteindelijk 123 km. Wat heeft die braadworst gesmaakt. Jullie mogen fier zijn op deze organisatie, velen mogen hier een voorbeeld aan nemen =D> . Hopelijk tot volgend jaar met terug ne grote afstand.
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 565
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 15 en 16/04/2023 DESSELGEM DDW Classic

Bericht door Jumping Jack »

NoHair schreef: ma 17 apr 2023 20:42 Zaterdag vrij laat vertrokken voor de 120km met ne copain. Over de eerste 12km hebben we een uur gedaan. En het is niet omdat we niet getraind zijn #-o het was idd stoempen. Maar uit ervaring weet ik dat het alleen maar beter kon. Vanaf km 20 liep het merkelijk beter. Met een stralend zonnetje 8) en vrij veel wind hebben we afgezien maar vooral genoten. De bevoorradingen zijn hier fantastisch en de medewerkers ook. Wat een organisatie. Moe maar voldaan aangekomen met uiteindelijk 123 km. Wat heeft die braadworst gesmaakt. Jullie mogen fier zijn op deze organisatie, velen mogen hier een voorbeeld aan nemen =D> . Hopelijk tot volgend jaar met terug ne grote afstand.
=D> Hoe lang heb je er dan over gedaan?
Plaats reactie