06.11.2022 ZONHOVEN (LIM)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
sbh
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: do 08 mar 2012 21:59
Rijdt met: Kona WO (fat) & Kona Process 134 DL

Re: 06.11.2022 ZONHOVEN (LIM)

Bericht door sbh »

Titser schreef: zo 06 nov 2022 20:40 Ik denk dat je ergens gemist hebt dan, ik had 53,53km op de Garmin.
Via Strava Flyby's eens vergeleken met anderen die de lange tocht gedaan hebben en hoewel de routes op de kaart identiek overeenkomen, schommelden de afstanden tussen 49 en bijna 54km. Bizar.

Tijdens de rit ook een paar keer gemerkt dat m'n snelheid op de Garmin te laag was, dat heb je soms bij slechte gps ontvangst.
Mss was er iets loos met gps netwerk toen? (Het Kremlin ontkent alvast alle betrokkenheid :-k )
Titser
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: wo 04 mar 2009 23:19
Rijdt met: Orbea Alma M25

Re: 06.11.2022 ZONHOVEN (LIM)

Bericht door Titser »

sbh schreef: ma 07 nov 2022 15:58
Titser schreef: zo 06 nov 2022 20:40 Ik denk dat je ergens gemist hebt dan, ik had 53,53km op de Garmin.
Via Strava Flyby's eens vergeleken met anderen die de lange tocht gedaan hebben en hoewel de routes op de kaart identiek overeenkomen, schommelden de afstanden tussen 49 en bijna 54km. Bizar.

Tijdens de rit ook een paar keer gemerkt dat m'n snelheid op de Garmin te laag was, dat heb je soms bij slechte gps ontvangst.
Mss was er iets loos met gps netwerk toen? (Het Kremlin ontkent alvast alle betrokkenheid :-k )
Ik gebruik met mijn MTB altijd een snelheidssensor van Garmin aan de naaf van mijn voorwiel gekoppeld aan mijn GPS. Anders klopt uw afstand en snelheid idd bijna nooit op een TT.
Misa
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 01 sep 2010 22:49
Rijdt met: Scott Spark Premium

Re: 06.11.2022 ZONHOVEN (LIM)

Bericht door Misa »

Mooie tocht en goede organisatie, maar toch een opmerking. Op een bepaald punt lag een omgewaaide boom op het parcours op ongeveer 1,5m hoogte. Het gevaar was aangekondigd met waarschuwingsbordjes en de boomstam was met rood-witte band omwikkeld. En ja, toen ik er passeerde lag er een man op de grond die er tegen geknald was. Gelukkig waren er meerdere mtb'ers bij hem om hulp te bieden. Hopelijk gaat het nu beter.
Als hier meer dan 1000 mensen passeren, weet je dat het risico bestaat dat iemand de bordjes en boom niet ziet. Dus voor volgende keer die stam doorzagen en opruimen.
Plaats reactie