Ik twijfel nog tussen Waardamme en deze?
Iemand wat info over parcours?
Ik heb hem in 2017 al eens gereden.
Dan me kostelijk geamuseerd.
Gr witten
13.10.2019 - Staden - Spetterstocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: Bianchi
Re: 13.10.2019 - Staden - Spetterstocht
Bericht door aprèslover »
Staden,
De mannen van veLOclub uit Lo zullen er zijn. Dank voor jullie bezoek vorige week. Hopelijk is het opnieuw zo dat de afwezigen ongelijk hebben.
De mannen van veLOclub uit Lo zullen er zijn. Dank voor jullie bezoek vorige week. Hopelijk is het opnieuw zo dat de afwezigen ongelijk hebben.
Heel leuke tocht, met heel veel off-road en leuke bospassages. Een niet te missen toertocht op de kalender.
Niettegenstaande de vele regen de voorbije dagen, een volledig droge tocht.
Lekkere bevoorradingen met pannekoeken!
Eén minpuntje: de honderden meters plastieken linten die gebruikt werden in de bossen. Is dat wel nodig al dat plastiek?
Eén minpuntje: de honderden meters plastieken linten die gebruikt werden in de bossen. Is dat wel nodig al dat plastiek?
We begrijpen de vraag ivm de vele linten, maar dit komt omdat die bossen ook in de nachtrit zitten. Onze linten werden ook allemaal in gezameld, jammer dat niet iedere organisatie daar zo strikt aan mee werkt. Tijdens het uitpijlen vinden we steeds linten en pijltjes van andere tochten.CeeFlam schreef:Heel leuke tocht, met heel veel off-road en leuke bospassages. Een niet te missen toertocht op de kalender.