19.11.2017 - Rotselaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
el gordo
Mountainbiker
Berichten: 1408
Lid geworden op: zo 10 jan 2010 21:06
Rijdt met: heeft geen zijwieltjes meer

Re: 19.11.2017 - Rotselaar

Bericht door el gordo »

spaghetti_2 schreef:Kleine opmerking: de bevoorradingen waren wel heel sober en de splitsingbordjes mogen iets groter en duidelijker zijn. Een zwarte pijl op een donker paars vakje is niet zo duidelijk te lezen :)
Van die splitsingsborden kan ik beamen; altijd wat afremmen om de pijl in het paarse vlak te kunnen zien :-)

Maar sobere bevoorradingen?
- cake
- appelsien
- banaan
- wafels (2 soorten!)
- drinkyoghurt
- sportdrank (2 soorten!)
- soep (enkel op de 2de BV)

Ik stel voor dat je anders je rider bekend maakt aan de organisatie, zodat er aan je wensen kan worden voldaan.
pcrispey
Mountainbiker
Berichten: 195
Lid geworden op: vr 28 dec 2007 20:31
Rijdt met: Canyon

Re: 19.11.2017 - Rotselaar

Bericht door pcrispey »

2 bevoorradingen op de +50 km geen opmerkingen was toch voldoende vond ik persoonlijk.
De splitsings bordjes waren inderdaad aan de kleine kant en moeilijk leesbaar als je met wat snelheid aankomt maar het is dan ook een toertocht geen race. Het parcours lag er toch glibberig bij en de afspuitstand kwam goed van pas. Nog dik 10 km met +/- propere fiets naar huis. Ook de zon was van de partij !
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Re: 19.11.2017 - Rotselaar

Bericht door Z. »

Bevoorrading was idd ondermaats. Als vroege starter kreeg je misschien nog iets, maar als je iets later gestart bent was het droevig. Gelukkig had ik eigen repen bij.
bikedreams
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 16 jun 2016 22:08

Re: 19.11.2017 - Rotselaar

Bericht door bikedreams »

Vanmorgen een zeer mooie toertocht van 57 km gereden met vertrek om 9u30 en aankomst om 13u! Bij de start was ik reeds blij verrast dat een luttele 3€ volstonden om 57km(3uur fietsplezier) en 2 perfecte bevoorradingen te bekostigen!
Waar kan je nog een hobby vinden aan 1€ per uur met 2 bevoorradingen inclusief?
Of het parcours nat,droog,glibberig,modderig enz is hangt af van de weergoden en veel minder van de organisators.Dit jaar vond ik het parcours ideaal dankzij de voorbije warme en droge dagen.
Omdat de MTB omgeving rond Rotselaar en Holsbeek geen geheimen meer heeft voor mezelf kan ik elke deelnemer verzekeren dat dit een prima parcours was en hier overal de mooiste stukjes opgezocht werden.De grote lus in Holsbeek over de Chartreuze was klasse en de verbinding na de eerste BV in Kortrijk Dutsel richting Beninksberg was zeer origineel!
De Wijngaardberg viel ook zeer goed mee ondanks de aangekondigde beperkingen van Natuurpunt.Idem voor de passage in Sol et Vita en Gelrode.
Alleen de volgebouwde en veelal geasfalteerde Heikant- en Middelberg vielen samen met de steeds meer opstekende vermoeidheid iets minder in de smaak bij mezelf.
Proficiat voor de Rotselaarse MTB club om dergelijk evenement op
poten te zetten aan een gemiddelde prijs van 1€ per uur!
Tip: Zet de uitstekende fietsbewaking met vriendelijke gasten volgend jaar wat korter bij de mensen(Meander)
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2002
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Re: 19.11.2017 - Rotselaar

Bericht door phille »

hoeveel keer zijn we hier al wel niet geweest, en de laatste jaren was er niet veel veranderd, maar gisteren wel enkele nieuwe dingen tegengekomen.
Volgend jaar terug resent !
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: 19.11.2017 - Rotselaar

Bericht door spaghetti_2 »

el gordo schreef:
spaghetti_2 schreef:Kleine opmerking: de bevoorradingen waren wel heel sober en de splitsingbordjes mogen iets groter en duidelijker zijn. Een zwarte pijl op een donker paars vakje is niet zo duidelijk te lezen :)
Van die splitsingsborden kan ik beamen; altijd wat afremmen om de pijl in het paarse vlak te kunnen zien :-)

Maar sobere bevoorradingen?
- cake
- appelsien
- banaan
- wafels (2 soorten!)
- drinkyoghurt
- sportdrank (2 soorten!)
- soep (enkel op de 2de BV)

Ik stel voor dat je anders je rider bekend maakt aan de organisatie, zodat er aan je wensen kan worden voldaan.
Ik ben om kwart na 10 vertrokken en op beide bevoorradingen waren er enkel nog halve wafels en halve suikerwafels, en paar bananen. Maar ik zal je in 't vervolg mijn rider sturen, meneer wijsneus ;)
Bugge
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: do 27 jul 2017 09:12

Re: 19.11.2017 - Rotselaar

Bericht door Bugge »

Hier ook voor de 55 km vertrokken rond 9.30, en inderdaad magere bevoorradingen.
Hier en daar ook een paar pijltjes gemist.
Maar dat wil niet zeggen dat het niet de moeite was, hoewel in eigen streek toch veel nieuwe paadjes gereden, vooral de laatste 20km, en de modder vond ik zeer goed meevallen. (o)
gho
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: vr 20 mei 2011 12:42
Rijdt met: Trek Farley

Re: 19.11.2017 - Rotselaar

Bericht door gho »

Prima top rit weeral. =D>
Rond km 47 stond er een fotograaf.
Zijn die fotos ergens "gepost" ?
Pansjken
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 23 okt 2017 09:06
Rijdt met: Trek 8000

Re: 19.11.2017 - Rotselaar

Bericht door Pansjken »

gho schreef:Prima top rit weeral. =D>
Rond km 47 stond er een fotograaf.
Zijn die fotos ergens "gepost" ?
Hier staan er al een aantal (http://mtbrotselaar.be/foto-tt/" onclick="window.open(this.href);return false;), en op dezelfde pagina staat er een link naar hun FB-pagina waar er nog meer staan (en er nog gaan bijkomen).
ekibniatnuom
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: wo 14 dec 2011 22:08
Rijdt met: granville

Re: 19.11.2017 - Rotselaar

Bericht door ekibniatnuom »

Zij die klagen vd BV moeten maar gaan brucnhen op zondag.
Als er drank is zn voor sommoge nog een banaan en ne peperkoek is dat toch voldonde? Er worden hier meer calorien gegeten dan verbrand me dunkt.
Plaats reactie