18.11.2017 - Eisden-Maasmechelen - 11e Euregio MTB Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
scan
Mountainbiker
Berichten: 261
Lid geworden op: za 12 apr 2014 11:02

Re: 18.11.2017 - Eisden-Maasmechelen - 11e Euregio MTB Class

Bericht door scan »

Weer een geslaagde rit. Dit blijft toch één van de mooiste tochten hier in buurt. Proficiat aan de organisatie en tot volgend jaar :-)
Bikevriend
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 23 nov 2005 14:13
Rijdt met: Specialized Turbo Levo

Re: 18.11.2017 - Eisden-Maasmechelen - 11e Euregio MTB Class

Bericht door Bikevriend »

Aan de organisatie :

Heb was een enorm mooie toch, ik heb er van genoten.
Alleen ben ik waarschijnlijk bij de inschrijving mijn lidkaart van de VWB kwijtgespeeld.
Ik heb ze laten scannen en ben ze hoogstwaarschijnlijk verloren in de hal van de inschrijving.

Mochten jullie een VWB lidkaart vinden, graag jullie seintje.
Mijn naam is Jan Vantieghem.
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 18.11.2017 - Eisden-Maasmechelen - 11e Euregio MTB Class

Bericht door frits motaar »

Hier ook de 55km gedaan,en het was weer inorde,behalve die 'mottige houten trap',daar moet de organisatie toch echt wel iets op vinden,er zijn daar zoveel wegjes naar boven.
T'is maar dat er vroeg of laat iemand naar beneden dondert met nare gevolgen.
Er was nl.iemand die struikelde en zich nog net kon houden op die gladde houten trap.Als je daar afdondert is het een diepe val van 10m.
E-bikers
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 23 nov 2014 20:02
Rijdt met: Bulls E-Stream Evo 3 27.5+ en Cannondale RZ
Contacteer:

Re: 18.11.2017 - Eisden-Maasmechelen - 11e Euregio MTB Class

Bericht door E-bikers »

Tof ritje gereden.
Toch wel 'n (uitstekende) organisatie met gevoel voor humor: die steile, gladde trap was echt iets om onze e-bikes van 22kg naar boven te zeulen :-)
'n Gewone mtb was hier wat relaxer geweest ...
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 18.11.2017 - Eisden-Maasmechelen - 11e Euregio MTB Class

Bericht door zaskarpro »

Bikevriend schreef:Aan de organisatie :

Heb was een enorm mooie toch, ik heb er van genoten.
Alleen ben ik waarschijnlijk bij de inschrijving mijn lidkaart van de VWB kwijtgespeeld.
Ik heb ze laten scannen en ben ze hoogstwaarschijnlijk verloren in de hal van de inschrijving.

Mochten jullie een VWB lidkaart vinden, graag jullie seintje.
Mijn naam is Jan Vantieghem.
Hey Jan, bij deze nog eens bedankt voor de goede feedback. Ik heb net de voorzitter gecontacteerd ivm je VWB kaart. Ik laat je nog wat weten moest deze weer terecht zijn.
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 18.11.2017 - Eisden-Maasmechelen - 11e Euregio MTB Class

Bericht door zaskarpro »

frits motaar schreef:Hier ook de 55km gedaan,en het was weer inorde,behalve die 'mottige houten trap',daar moet de organisatie toch echt wel iets op vinden,er zijn daar zoveel wegjes naar boven.
T'is maar dat er vroeg of laat iemand naar beneden dondert met nare gevolgen.
Er was nl.iemand die struikelde en zich nog net kon houden op die gladde houten trap.Als je daar afdondert is het een diepe val van 10m.
Idd iets om rekening mee te houden naar volgend jaar.
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 18.11.2017 - Eisden-Maasmechelen - 11e Euregio MTB Class

Bericht door zaskarpro »

Bedankt allemaal voor de massale opkomst 1700+ deelnemers. Ook bedankt voor de goede feedback en positieve commentaren, ondanks enkele criminele idioten en nodig vonden tot 3X toe op enkele cruciale plaatsen de pijlen weg te halen... :evil: :evil: :evil:
Connie
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 06 mar 2011 15:32
Rijdt met: oud en rood
Contacteer:

Re: 18.11.2017 - Eisden-Maasmechelen - 11e Euregio MTB Class

Bericht door Connie »

1700+ deelnemers, dan heb ik toch goede hoop dat ik een groot deel wel op de foto heb, want ik had een kleine 2000 foto's toen ik thuis kwam :-D
Ik ben nu aan het bewerken, het gros wordt dan vannacht geladen. Ik meld me weer als ik klaar ben!
Gebruikersavatar
zaskarpro
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 08 okt 2012 11:16
Rijdt met: Houthalen

Re: 18.11.2017 - Eisden-Maasmechelen - 11e Euregio MTB Class

Bericht door zaskarpro »

Bikevriend schreef:Aan de organisatie :

Heb was een enorm mooie toch, ik heb er van genoten.
Alleen ben ik waarschijnlijk bij de inschrijving mijn lidkaart van de VWB kwijtgespeeld.
Ik heb ze laten scannen en ben ze hoogstwaarschijnlijk verloren in de hal van de inschrijving.

Mochten jullie een VWB lidkaart vinden, graag jullie seintje.
Mijn naam is Jan Vantieghem.
Jan, je kaart is terecht en wordt opgestuurd.
Connie
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 06 mar 2011 15:32
Rijdt met: oud en rood
Contacteer:

Re: 18.11.2017 - Eisden-Maasmechelen - 11e Euregio MTB Class

Bericht door Connie »

Klaar! Alle foto's staan online! Er zijn er 1793 door de keuring gekomen. Nu maar open dat jullie goed onthouden hebben hoe laat de passage bij de fotograaf was, want dat zoekt een stuk gemakkelijker :wink:

Ik ben begonnen op een helling net voor bij de Salamander. Hier zat ik eerst halverwege de helling, maar nadat de eerste vijf passanten daar al stuk voor stuk van de fiets vielen ben ik maar iets lager gaan zitten en dat bleek een zeer verstandige beslissing. :lol:

Daarna door naar de Beukenstraat. Een stuk met prachtige herfstkleuren ook weer en met achtergrondgeluiden want ik zat bijna in een voliere met papagaaien ofzo.

Als laatste de terril, het is toch nog een redelijke tippel naar de terril en naar boven. Het ene plekje nog leuker dan het andere. Het weer was ook zeer variabel daarboven. Regen, zon, harde wind, alles gezien in die paar uur. Veel mensen die even bleven staan genieten van het uitzicht. Geen wonder ook, zo met die herfstkleuren, echt heel mooi.

Veel kijkplezier met de foto's en bedankt voor de gezellige dag!
Groetjes,
Connie
Plaats reactie