26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mrdepo
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:43

Re: 26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT win P2

Bericht door mrdepo »

Hallo,

Nieuwtje dit jaar voor onze 15de editie, er is voor ieder een stuurbord met dank aan drukkerij Vanhoutte en Lascon!

Niet iedereen is er mss fan van, de één heeft al liever een polsbandje, de ander niet, voor sommigen een souvenir.....

Afbeelding

Mvg Jürgen
aprèslover
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: ma 03 okt 2011 18:21
Rijdt met: Bianchi

Re: 26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT win P2

Bericht door aprèslover »

Hallo Jurgen,

Zullen vanuit Lo met onze veLOclub ook zeker van de partij zijn. Brengen dit jaar misschien een aantal kids mee om de opvolging te verzekeren. Komen reeds vele jaren en zijn telkens zeer verrast van jullie aanpak. Je ziet dat jullie er veel werk insteken en dat dit tevens met hart en ziel gedaan is om voor een mooie tocht te zorgen. Onze rit ligt al enige tijd achter de rug maar volgend jaar zijn jullie op 7 oktober welkom in Lo.
Gebruikersavatar
andy vdb
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 02 feb 2011 21:11
Rijdt met: cube ltd comp 2011,Corratec revolution 2017

Re: 26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT win P2

Bericht door andy vdb »

check :-D (o)
mrdepo
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:43

Re: 26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT win P2

Bericht door mrdepo »

Hallo,

Super,
volgend jaar staat al in de agenda, ben ik zeker aanwezig.
Blij ook te horen dat veel werkt loont en dat de meeste onze aanpak wel leuk vinden.

Mvg Jürgen
aprèslover schreef:Hallo Jurgen,

Zullen vanuit Lo met onze veLOclub ook zeker van de partij zijn. Brengen dit jaar misschien een aantal kids mee om de opvolging te verzekeren. Komen reeds vele jaren en zijn telkens zeer verrast van jullie aanpak. Je ziet dat jullie er veel werk insteken en dat dit tevens met hart en ziel gedaan is om voor een mooie tocht te zorgen. Onze rit ligt al enige tijd achter de rug maar volgend jaar zijn jullie op 7 oktober welkom in Lo.
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: 26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT win P2

Bericht door i-Mac »

mrdepo schreef:Hallo,

Nieuwtje dit jaar voor onze 15de editie, er is voor ieder een stuurbord met dank aan drukkerij Vanhoutte en Lascon!

Niet iedereen is er mss fan van, de één heeft al liever een polsbandje, de ander niet, voor sommigen een souvenir.....

Mvg Jürgen
Hmm, ik zou graag inpikken in de buurt van Zedelgem, en dan betalen te Aartrijke. Maar krijg ik dan geen problemen bij de privé stukken? Of is er een mogelijkheid om de dagen ervoor in te schrijven (bij Fangio?).
mrdepo
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:43

Re: 26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT win P2

Bericht door mrdepo »

i-Mac schreef:
mrdepo schreef:Hallo,

Nieuwtje dit jaar voor onze 15de editie, er is voor ieder een stuurbord met dank aan drukkerij Vanhoutte en Lascon!

Niet iedereen is er mss fan van, de één heeft al liever een polsbandje, de ander niet, voor sommigen een souvenir.....

Mvg Jürgen
Hmm, ik zou graag inpikken in de buurt van Zedelgem, en dan betalen te Aartrijke. Maar krijg ik dan geen problemen bij de privé stukken? Of is er een mogelijkheid om de dagen ervoor in te schrijven (bij Fangio?).
Hallo,

Waar had je graag ingepikt? Indien je naar de Kazerne fietst en het technisch parcours daar neemt kan u daar inpikken.



Mvg Jürgen
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: 26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT win P2

Bericht door i-Mac »

Jurgen, ik ga daar op het parkoer komen. En dan stop ik vlug te Aartrijke om mijn inschrijving te betalen.

Groeten

Hans
mrdepo
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:43

Re: 26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT win P2

Bericht door mrdepo »

i-Mac schreef:Jurgen, ik ga daar op het parkoer komen. En dan stop ik vlug te Aartrijke om mijn inschrijving te betalen.

Groeten

Hans

Hallo,

Niet vroeger inpikken dan de kazerne anders kom je onmiddelijk op de eerste bevoorrading.
Aan de kaaie in Aartrijke fiets je best naar de kerk om dan in te schrijven en dan terug aan de kaaie verder gaan. Indien je voor 8.20 inpikt is er wel de mogelijkheid dat bepaalde zones nog toe zijn.
Dus pas op voor draden van nog gesloten veldwegen.

Mvg Jürgen
mrdepo
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:43

Re: 26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT win P2

Bericht door mrdepo »

Hallo,

Eerste zitten in de grond, we houden u up to date van de vorderingen. :bounce:

Afbeelding
Gebruikersavatar
slappetieze2
Mountainbiker
Berichten: 365
Lid geworden op: za 24 apr 2010 19:58
Rijdt met: nen WITTEN

Re: 26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT win P2

Bericht door slappetieze2 »

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: Aanwezig mee een poar man veur den " FULL HOUSE " . Aan welk parcours mogen we ons hier verwachten :-k :-k :-k :-k :-k :-k ?????




GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
Plaats reactie