26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mrdepo
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:43

Re: 26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT PICS P6

Bericht door mrdepo »

Hallo,

Sportdrank verzorgd door http://www.trisportpharma.be/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afspuitstand door Bike7

Afbeelding

Mvg Jürgen
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Re: 26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT win P2

Bericht door Fritsie »

Traxer schreef:Altijd al een supertocht. Niet twijfelen ! 8)
Inderdaad, vorig jaar gereden en heel mooie tocht voor de streek. Kan er jammer genoeg dit jaar niet bij zijn.
mrdepo
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:43

Re: 26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT win P2

Bericht door mrdepo »

Fritsie schreef:
Traxer schreef:Altijd al een supertocht. Niet twijfelen ! 8)
Inderdaad, vorig jaar gereden en heel mooie tocht voor de streek. Kan er jammer genoeg dit jaar niet bij zijn.
Heel jammer want zitten paar strookjes in die je niet meer zal kunnen doen dit jaar.

Mvg Jürgen
Razeir
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: za 19 nov 2016 21:48

Re: 26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT PICS P6

Bericht door Razeir »

Heb de voorbereidingen en parcours reesq gezien en je mag er zeker van zijn dat het terug een topeditie zal worden !!
mrdepo
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:43

Re: 26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT PICS P6

Bericht door mrdepo »

Hallo,

Wij zijn er klaar voor, ziet er een ideaal mtb weertje uit, geen regen, beetje frisjes. Fast team vertrekt straks om alles nog eens te controleren.
Hopende jullie straks talrijk te mogen ontvangen, de afwezigen zullen ongelijk hebben.

Mvg Jürgen
mrdepo
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:43

Re: 26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT PICS P6

Bericht door mrdepo »

Hallo,

Aan de flauw plezanten die het gisteren namiddag nog nodig vond een lus van ons parcours te fietsen en pijltjes te draaien.

PROFICIAT
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: 26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT PICS P6

Bericht door Muntanya »

Was een heel mooi tochtje, doch zaten niet op de kids tocht zoals gepland, maar op de 28. Blijkbaar hebben we van het begin al de start gemist. Aan de Ossenbilkstraat hebben we dan gegokt dat het over hetzelfde wegje zou gaan als de route van Torhout de week ervoor (verlengde van de Wildebeekstraat) en zo toch uitgekomen op 20 km. De gastjes zaten er door, vandaar.

Ook jammer dat er voor de jongsten geen alternatief was voor de Jägermeister.

Was wel een heel mooie tocht, met erg leuke privé stukken. Vooral dat eerste stuk (26?) viel in de smaak. Het parcours was toegankelijker dan gedacht, zelfs de moor was berijdbaar. Daar had ik voor gevreesd want tot op het laatste had ik gedacht de gastjes beter thuis konden blijven.

Ook vond ik de mederijders erg hoffelijk vandaag. Als we uit de kant gingen veel merci's en goedendags gekregen.

Kortom, hoewel ik het ergste vreesde, prima tocht. Volgend jaar zeker opnieuw.
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: 26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT PICS P6

Bericht door i-Mac »

Gisteren twijfelde ik nog of ik zou straten. Een verkoudheid, verstopte neus, weinig slaap voorspelden weinig goeds. Deze morgen uitgeslapen, ontbijtje met mijn madam. En omstreeks 09u39 precies toch vertrokken. Na ±5km kwam ik te Zedelgem op het parkoer (strook 24 denk ik). De eerste bevoorrading voorbij gefietst, want ik had genoeg binnen thuis. En dan met een veel beter gevoel dan ik had verwacht van strook nar strook gefietst. Man, want was dat toch genieten. En ja, het lag vettig. En ja, ik fietste met veel teveel druk in de banden, maar dat kon de pret echt niet deren.

Net voor de 2de bevoorrading een lading hagel over me gekregen. Aan de 2de stop toch maar genoeg gedronken, want bidon thuis vergeten :oops:

Ergens in Wijnendale bos een familie tegen gekomen met 3 kids op de bike. Mooi om dat te zien. Ik, en een deel bikers achter me hebben hier de rem dicht gegooid, om deze youngsters in alle rust hun strookje te laten rijden.

In Aartrijke dan aan de Fangio mijn bijdrage betaald, om dan de rest van mijn rit te rijden. Best vreemd, want waar dit voor de anderen het begin van de rit was, was het voor mijn deel 2 ervan. Dus fietste ik de resterende kilometers heel alleen. Ik mocht dus in alle rust genieten van de privé stukken.
Te Zedelgem kwam ik op mijn keerpunt, en fietste ik via Beisbroek naar huis. 63km op een zondagmorgen. Op naar de 15.000km deze week :-)


PS : voor mij moest het specialleke bij Feys niet echt. Die bult en afdaling, tot daar aan toe. Maar de strook erachter was bijna niet te doen. Los daarvan, een super rit!!!
mrdepo
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:43

Re: 26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT PICS P6

Bericht door mrdepo »

Muntanya schreef:Was een heel mooi tochtje, doch zaten niet op de kids tocht zoals gepland, maar op de 28. Blijkbaar hebben we van het begin al de start gemist. Aan de Ossenbilkstraat hebben we dan gegokt dat het over hetzelfde wegje zou gaan als de route van Torhout de week ervoor (verlengde van de Wildebeekstraat) en zo toch uitgekomen op 20 km. De gastjes zaten er door, vandaar.

Ook jammer dat er voor de jongsten geen alternatief was voor de Jägermeister.

Was wel een heel mooie tocht, met erg leuke privé stukken. Vooral dat eerste stuk (26?) viel in de smaak. Het parcours was toegankelijker dan gedacht, zelfs de moor was berijdbaar. Daar had ik voor gevreesd want tot op het laatste had ik gedacht de gastjes beter thuis konden blijven.

Ook vond ik de mederijders erg hoffelijk vandaag. Als we uit de kant gingen veel merci's en goedendags gekregen.

Kortom, hoewel ik het ergste vreesde, prima tocht. Volgend jaar zeker opnieuw.
Hallo,

Net terug van ophaling pijlen, op hier en daar enkele slechte meters was alles befietsbaar voor mij.

Indien u inschreef voor de kidstocht dan zou men normaal moeten gezegd hebben dat u de eerste km de borden kidstocht moest volgen en de andere richting starten. Als dat niet gebeurd is mijn excuses.

Alternatief voor de kinderen zullen we waarschijnlijk volgend jaar doen voor wie mee fietst met de begeleide tocht. Anders is dit niet mogelijk daar er dan veel andere ook een alternatief willen.

Nu snel nog eventjes verder helpen,
Later op de avond ben ik er terug.

Mvg Jürgen
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: 26.11.2017 - Aartrijke - 15e Fietsen Fangio VTT PICS P6

Bericht door Muntanya »

Ik had het ook niet gevraagd bij de inschrijvingen. Zagen een pijltje start staan erg dachten dat het achteraf zou splitsen. Geen probleem hoor, WIJ hebben gemist.
Plaats reactie