04 & 05.11.2017 - Mol - Sunparks MTB-weekend 2017

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Stevestrong
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 11 aug 2010 14:47
Rijdt met: Merida Ninety-six, Cube Reaction GT Race

Re: 04 & 05.11.2017 - Mol - Sunparks MTB-weekend 2017

Bericht door Stevestrong »

Doe er voor mij dan maar ineens ne cappucino bij :-)

Misschien eens lidmaatschap vwb overwegen? 2 eur uitgespaard op de meeste toertochten en wordt terugbetaald door het ziekenfonds. En ook buiten de toertochten ben je verzekerd.

Ik denk dat we voor de prijzen in de richting van sunparks moeten kijken en niet de organiserende club die zij onder de arm genomen hebben.

Ik hoop in alle geval dat ze met het mtb weekend concept nog lang doorgaan.

Punt van kritiek waar hier niks of weinig over gezegd is: de afspuitstand. Jaar na jaar weer hetzelfde probleem. Een gigantische wachtrij...
verry slowwww
Mountainbiker
Berichten: 152
Lid geworden op: vr 04 jan 2013 21:20
Rijdt met: granville mahone(oud),canyon yellowstone, fat rat ktm

Re: 04 & 05.11.2017 - Mol - Sunparks MTB-weekend 2017

Bericht door verry slowwww »

tjah deze gereden met onze bende , top weekend weer :bounce: :bounce: :bounce: =D> =D>
zaterdag en zondag met de fatbike gereden , dikke fun !!!
ni misreden en ook de 105 km gedaan hier , tof vloeiend parcour , wij uit w-vlaanderen vinden dit zeker een toprit ,geen asfalt of lange verbindingswegen ....
zondagrit was minder toch . bepijling was sober en toch geen problemen gehad , de bv 's beetje ver soms , maar wij kijken op geen gram meer om iets te eten mee te nemen :lol: :lol: .
alleen zijn de huisjes daar en ook zwembad aan renovatie toe , het eten en de service was niet denderend :-k :-k [-( [-( :off: :off:

maar anders goede ondergrond en mooi weer had toch ,om te rijden (o)
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: 04 & 05.11.2017 - Mol - Sunparks MTB-weekend 2017

Bericht door vani »

Stevestrong schreef:
Punt van kritiek waar hier niks of weinig over gezegd is: de afspuitstand. Jaar na jaar weer hetzelfde probleem. Een gigantische wachtrij...
Wel de zaterdag niet nodig gehad en de zondag was het wel nodig maar bij aankomst aan afspuitstand gewoon terug gekeerd naar huisje want stonder denk ik 100 man voor en maar 2 spuiten :o

Bepijling op zondag nog zwakker dan dag ervoor. Op bepaalde punten stonden mensen gewoon stil om pijl te zoeken of keerden tegen stroom terug.
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 04 & 05.11.2017 - Mol - Sunparks MTB-weekend 2017

Bericht door spiermassa »

samen met hoop vrienden weekend beleefd.Zaterdag de 70 en zondag de 35 .Over het parcour zult ge ne westvlaming niet horen klagen dus namen we de rest erbij .Zijn niet verkeerd gereden ,hadden geen dorst of honger .Weer viel mee.Dus voor ons een geslaagd weekend ........en ja als park krijgt sunparc zeer ver van 5*****.
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: 04 & 05.11.2017 - Mol - Sunparks MTB-weekend 2017

Bericht door kenny »

5 euro inschrijving voor de kidstour vragen en daar geen bevoorrading op voorzien vindt ik persoonlijk schandalig. Oké het is maar tussen de 15 en 20 km maar voor de klein mannen is dat lastig genoeg. Het is niet dat het me niets mag kosten maar 5 euro is er los over!
knurre
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 19 nov 2008 19:51
Rijdt met: SCOTT MTB en SCOTT

Re: 04 & 05.11.2017 - Mol - Sunparks MTB-weekend 2017

Bericht door knurre »

Wij zaterdag de 105 gereden en zondag de 70 KM .. =D>
1 keer verkeerd gereden door eigen schuld , en dit op 2 dagen dus voor ons was er geen probleem en ons tempo ligt toch wel vrij deftig .
vonden de bevoorading ok en tevreden naar huis . TOP
disc
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: vr 24 feb 2006 00:50
Rijdt met: Scott

Re: 04 & 05.11.2017 - Mol - Sunparks MTB-weekend 2017

Bericht door disc »

Met 5 uit het Gentse gestart voor de 105 en unanieme reactie. Top-rit =D> =D>

Niemand ook maar ergens misreden. Zie wel dat sommigen gewoon niet kijken en gewoon een voorhanger volgen (is soms verleidelijk) niet wetende of deze al dan niet aan de tocht deelneemt of in mijn geval ergens probeert terug op het parcours te raken.

Ik had na 50km pech. Verwrongen versnellingsapparaat en verder rijden was onmogelijk. Heel snel geholpen door organisatie =D> =D> . Mij afgezet bij fietsenwinkel in Mol-Rauw.

Na uurtje kon ik terug verder. Geprobeerd ergens terug op parcours te geraken in de buurt van Blauwe Kei. Uiteindelijk 78 km en genoten van het schitterende parcours (daar kunnen we bij ons alleen maar van dromen).
Ook kritiek op bevoorrading begrijp ik niet. Enkel de eerste gehad en daar dik in orde. Voor mij moet dit niet meer zijn. Mijn kompanen vertelden dat rest ook ok was. Dat 2de stop, drankstop was dat kon je ook op voorhand weten (was aangekondigd bij inschrijving). Kom wel in de eerste plaats om te fietsen en niet om te eten :-D

Over afsluitstand kan ik geen oordeel vellen. Hadden die niet nodig, waren net binnen voor het begon te regenen.

En als we toch enig puntje van kritiek mogen geven, een bewaakte fietsparking is deze dagen geen overbodige luxe.

Aan de organisatie. Bedankt, zagen en klagen kan iedereen. Maar zelf iets beters uit de grond stampen :-k :-k

Hopelijk tot volgend jaar.
Fatsy
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: wo 12 okt 2011 18:06
Rijdt met: On One inbred 29er

Re: 04 & 05.11.2017 - Mol - Sunparks MTB-weekend 2017

Bericht door Fatsy »

disc schreef:Met 5 uit het Gentse gestart voor de 105 en unanieme reactie. Top-rit =D> =D>

Niemand ook maar ergens misreden. Zie wel dat sommigen gewoon niet kijken en gewoon een voorhanger volgen (is soms verleidelijk) niet wetende of deze al dan niet aan de tocht deelneemt of in mijn geval ergens probeert terug op het parcours te raken.

Ik had na 50km pech. Verwrongen versnellingsapparaat en verder rijden was onmogelijk. Heel snel geholpen door organisatie =D> =D> . Mij afgezet bij fietsenwinkel in Mol-Rauw.

Na uurtje kon ik terug verder. Geprobeerd ergens terug op parcours te geraken in de buurt van Blauwe Kei. Uiteindelijk 78 km en genoten van het schitterende parcours (daar kunnen we bij ons alleen maar van dromen).
Ook kritiek op bevoorrading begrijp ik niet. Enkel de eerste gehad en daar dik in orde. Voor mij moet dit niet meer zijn. Mijn kompanen vertelden dat rest ook ok was. Dat 2de stop, drankstop was dat kon je ook op voorhand weten (was aangekondigd bij inschrijving). Kom wel in de eerste plaats om te fietsen en niet om te eten :-D

Over afsluitstand kan ik geen oordeel vellen. Hadden die niet nodig, waren net binnen voor het begon te regenen.

En als we toch enig puntje van kritiek mogen geven, een bewaakte fietsparking is deze dagen geen overbodige luxe.

Aan de organisatie. Bedankt, zagen en klagen kan iedereen. Maar zelf iets beters uit de grond stampen :-k :-k

Hopelijk tot volgend jaar.

Goed verwoord.

Wij hadden zelf ons gerief mee om de fiets te kuisen, geen overbodige luxe als je komt om 2dagen te fietsen.
dikken
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: za 19 nov 2005 17:23
Rijdt met: Trek Top Fuel 9.8 - Trek Superfly 9.8 - Singular Swift

Re: 04 & 05.11.2017 - Mol - Sunparks MTB-weekend 2017

Bericht door dikken »

Fatsy schreef:
disc schreef:Met 5 uit het Gentse gestart voor de 105 en unanieme reactie. Top-rit =D> =D>

Niemand ook maar ergens misreden. Zie wel dat sommigen gewoon niet kijken en gewoon een voorhanger volgen (is soms verleidelijk) niet wetende of deze al dan niet aan de tocht deelneemt of in mijn geval ergens probeert terug op het parcours te raken.

Ik had na 50km pech. Verwrongen versnellingsapparaat en verder rijden was onmogelijk. Heel snel geholpen door organisatie =D> =D> . Mij afgezet bij fietsenwinkel in Mol-Rauw.

Na uurtje kon ik terug verder. Geprobeerd ergens terug op parcours te geraken in de buurt van Blauwe Kei. Uiteindelijk 78 km en genoten van het schitterende parcours (daar kunnen we bij ons alleen maar van dromen).
Ook kritiek op bevoorrading begrijp ik niet. Enkel de eerste gehad en daar dik in orde. Voor mij moet dit niet meer zijn. Mijn kompanen vertelden dat rest ook ok was. Dat 2de stop, drankstop was dat kon je ook op voorhand weten (was aangekondigd bij inschrijving). Kom wel in de eerste plaats om te fietsen en niet om te eten :-D

Over afsluitstand kan ik geen oordeel vellen. Hadden die niet nodig, waren net binnen voor het begon te regenen.

En als we toch enig puntje van kritiek mogen geven, een bewaakte fietsparking is deze dagen geen overbodige luxe.

Aan de organisatie. Bedankt, zagen en klagen kan iedereen. Maar zelf iets beters uit de grond stampen :-k :-k

Hopelijk tot volgend jaar.

Goed verwoord.

Wij hadden zelf ons gerief mee om de fiets te kuisen, geen overbodige luxe als je komt om 2dagen te fietsen.
Idem, wij waren daar met het mtb team, iedereen content, wij hadden ons materiaal bij om de fietsen te poetsen.
Ik erger mij aan dat gezaag hier want prachtig weer, prachtige parcours en als je je drinkbus eens kunt vullen en een koekje er bij is dat toch genoeg zeker.
Plaats reactie