12.11.2017 - Huizingen - W-Cupclassic MTB

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
BDbiker
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 16 okt 2015 17:12
Rijdt met: Lembeek
Contacteer:

Re: 12.11.2017 - Huizingen - W-Cupclassic MTB

Bericht door BDbiker »

Kulgan schreef:Kwestie van mijn aantal drinkbussen te weten, hoeveel bevoorradingen zijn er op de 75 km?
3 bevoorradingen met rijkelijk Wcup sportvoeding en drank.
lupo60
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: ma 25 mar 2013 18:52
Rijdt met: Specialized Comp Carbon (Hardtail)

Re: 12.11.2017 - Huizingen - W-Cupclassic MTB

Bericht door lupo60 »

Aan de organisatie: Ik reed vandaag de 55km. Bij bevoorrading 2 werd een foto genomen met mezelf, enkele vrouwen die de bevoorrading verzorgden samen met Greg Van avermaet en Oliver Naesen. Een van de dames heeft geprobeerd die foto's naar mij te mailen, maar ze blijken nu niet te zijn aangekomen. Het zou me een groot plezier doen, als jullie ervoor kunnen zorgen dat die foto's alsnog naar Lupo601@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false; worden gemaild. Alvast bedankt voor de moeite.
Kulgan
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 26 dec 2011 12:39
Rijdt met: Rocky Mountain Element 2017/Rocky Mountain Instinct

Re: 12.11.2017 - Huizingen - W-Cupclassic MTB

Bericht door Kulgan »

Na 15 km, de 75 km wijselijk links laten liggen. Dan na 45 km een hagelbui en was de veer gebroken. Dan maar binnengereden langs de baan. Was een superparkoer, juist wat minder modder had leuk geweest.
Naar beneden en vooral naar boven veel te weinig grip.
slijkridder
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: do 19 jun 2014 15:37

Re: 12.11.2017 - Huizingen - W-Cupclassic MTB

Bericht door slijkridder »

Greg en Olivier de 75km uitgereden in 4u17min, 18,6/gem,Chapeau in deze weersomstandigheden! N topparcour! Spijtig van het weer. Msn erover nadenken om de tocht int voorjaar(april-mei) te laten doorgaan.
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 12.11.2017 - Huizingen - W-Cupclassic MTB

Bericht door dirty »

Dat heb ik ook al eerder gezegd slijkridder deze tocht zou de datum kunnen innemen van de herdersmarathon die gestopt zijn en waar ook steeds veel volk aanwezig was .

Huizingen zou zeer zeker niet misstaan tijdens het zomerseizoen , maar het is aan hen om daar eens over na te denken .
YBR
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 16 nov 2015 21:32

Re: 12.11.2017 - Huizingen - W-Cupclassic MTB

Bericht door YBR »

Toporganisatie, topparcours, en de regen heeft er nog een extraatje aan toegegvoegd. 75km genoten, topbevoorrdingen met heerlijk vriendelijke mensen 8) Door het 'slechte weer' was het relatief rustig waardoor er geen 'gekken' rondreden. Dit was mijn eerste keer Huizingen, piepedood maar content dat ik m aan mijn 'lijst' heb toegevoegd. Meer afgezien dan op de 170km van de Dirty Boar, even grote voldoening. En dat het jeneverke net voor de finish niet te vergeten !!
Dworpse Bikers =D> =D> =D>
joeke
Mountainbiker
Berichten: 523
Lid geworden op: vr 27 dec 2002 20:16
Rijdt met: Granville HTi, Orbea Occam 29

Re: 12.11.2017 - Huizingen - W-Cupclassic MTB

Bericht door joeke »

dirty schreef:Dat heb ik ook al eerder gezegd slijkridder deze tocht zou de datum kunnen innemen van de herdersmarathon die gestopt zijn en waar ook steeds veel volk aanwezig was .

Huizingen zou zeer zeker niet misstaan tijdens het zomerseizoen , maar het is aan hen om daar eens over na te denken .
Hallo,

Misschien willen ze wel een andere datum kiezen in het zomerseizoen.
Ze zullen dan hoogstwaarschijnlijk geen toelating krijgen om het in te richten op het provinciaal domein.

Vandaag was ik er niet daar herstellende.

Groetjes,

Joeke
Gebruikersavatar
BDbiker
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 16 okt 2015 17:12
Rijdt met: Lembeek
Contacteer:

Re: 12.11.2017 - Huizingen - W-Cupclassic MTB

Bericht door BDbiker »

Bedankt aan de 740 dappere moddervreters. Jullie waren fantastisch.
Gebruikersavatar
BDbiker
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 16 okt 2015 17:12
Rijdt met: Lembeek
Contacteer:

Re: 12.11.2017 - Huizingen - W-Cupclassic MTB

Bericht door BDbiker »

joeke schreef:
dirty schreef:Dat heb ik ook al eerder gezegd slijkridder deze tocht zou de datum kunnen innemen van de herdersmarathon die gestopt zijn en waar ook steeds veel volk aanwezig was .

Huizingen zou zeer zeker niet misstaan tijdens het zomerseizoen , maar het is aan hen om daar eens over na te denken .
Hallo,

Misschien willen ze wel een andere datum kiezen in het zomerseizoen.
Ze zullen dan hoogstwaarschijnlijk geen toelating krijgen om het in te richten op het provinciaal domein.

Vandaag was ik er niet daar herstellende.

Groetjes,

Joeke
Wat Joeke schrijft is idd 1 van de hoofdredenen helaas om deze tocht buiten het seizoen te doen. Het is niet mogelijk toelating te krijgen om in dit mooie domein te vertrekken tijdens het seizoen van het domein. Wij hebben in onze beginjaren idd vaak getwijfeld aan deze datum maar ik vrees dat het moeilijk is om daar nog iets aan te veranderen.

Wij appreciëren jullie commentaar en nemen deze graag op tijdens onze evaluatie.
Gebruikersavatar
BDbiker
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 16 okt 2015 17:12
Rijdt met: Lembeek
Contacteer:

Re: 12.11.2017 - Huizingen - W-Cupclassic MTB

Bericht door BDbiker »

Ook onze webmaster zit niet stil
Foto's staan op http://www.wcupclassicmtb.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie