15.10.2017 - Ganshoren (Brussel)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 15.10.2017 - Ganshoren (Brussel)

Bericht door DDT-STAS »

Ook wij hebben een zéér leuke zondagvoormiddag gehad.
60km gebold met een zalig weertje..meer moet dat niet zijn!
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Re: 15.10.2017 - Ganshoren (Brussel)

Bericht door Geoffe »

Eerste keer hier en genoten van de omgeving. Wel drie keer verkeerd gereden (waarvan 2 mij eigen fout en 1 keer geen pijlen meer op splitsing).
3 bevoorradingen op de 60 met vriendelijke helpers (was blijkbaar 200 man meer dan vorig jaar).
Wat me opviel dat het veel gemoedelijker was dan op de tochten in het Hageland, Kempen en Limburg (quasi geen racekonijnen).
't Zonneke deed echt deugd (ook op het terras).
Merci aan de organisatie ;-)
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: 15.10.2017 - Ganshoren (Brussel)

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

Had me verslapen, dus geen Mont st-Guibert, geen seconde spijt van gehad om hier te komen, al moeten we geen appels met peren vergelijken.
vraagje?Wie steunen jullie met die rood gele pijlen, Spanje of Catalonië :lol:
Gebruikersavatar
BoXeR
Mountainbiker
Berichten: 2515
Lid geworden op: wo 09 jan 2008 22:27

Re: 15.10.2017 - Ganshoren (Brussel)

Bericht door BoXeR »

2e keer dat ik deze doe, 2e keer met de singlespeed, 60 km genoten, goeie bepijling en bevoorradingen, vriendelijke mensen, lekker zonnetje en Duvel op den après. volgend jaar terug aanwezig.

cheers :drunk:
Gebruikersavatar
Herder Alex²
Mountainbiker
Berichten: 952
Lid geworden op: za 02 jun 2007 18:56
Rijdt met: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Re: 15.10.2017 - Ganshoren (Brussel)

Bericht door Herder Alex² »

Mijn 1ste deelname aan deze organisatie. Vertrokken om 9u45 voor de 60 km. De bepijling was goed. Zo grote pijlen kan je niet missen. Wel 1 keer misreden omdat dat pijl weg was ..., maar men had ook linten gehangen. De snoodaards die de pijl wegnamen, hadden het dubbele systeem niet opgemerkt. Heel spijtig was dat de 2de en 3de bevoorrading LEEG waren, nog enkel water te verkrijgen. Dat moet toch beter kunnen. Er zijn altijd winkels open op zondagmorgen. Goede Herders hebben altijd wat extra eten mee, en we zijn nog een café tegengekomen waar we suikerwafels en chocolade kochten. Het is niet allemaal slecht, het parcours was goed, zeer afwisselend, met dreven, veel veldwegels, en enkele bospassages, maar ook heel weinig weg. Evenwel moet je voor technische toestandjes hier niet zijn. De après op het grasveld deed ons mijmeren aan ons voetbalveld :-)
Z29
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 14 feb 2016 18:18
Rijdt met: Zannata Z29 EVO en Zannata Z29F

Re: 15.10.2017 - Ganshoren (Brussel)

Bericht door Z29 »

Hier ook voor de eerste keer aan de start voor de 60 km. Leuke tocht maar toch heb ik het gevoel dat ze hier en daar toch wat technische passages laten liggen hebben, ik weet natuurlijk niet of dit te maken heeft met toelatingen ofzo... Anyway, best geamuseerd.
Gebruikersavatar
Herder Alex²
Mountainbiker
Berichten: 952
Lid geworden op: za 02 jun 2007 18:56
Rijdt met: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Re: 15.10.2017 - Ganshoren (Brussel)

Bericht door Herder Alex² »

moorken
Mountainbiker
Berichten: 191
Lid geworden op: wo 02 mei 2012 13:42
Rijdt met: Red Bull Team-AL600
Contacteer:

Re: 15.10.2017 - Ganshoren (Brussel)

Bericht door moorken »

Mijn eerste keer aanwezig in Ganshoren, maar zeker voor herhaling vatbaar....
kleine opmerking: ....3 bevoorradingen is leuk..... moest er iets te krijgen geweest zijn.... op bevoorrading 1 enkel nog water en een beetje sportdrank (onder mijn voeten gekregen van de organisatie omdat ik een volledige drinkbus opgevuld had..... :-| ) op bevoorrading 2 enkel nog een glas water te krijgen. Gelukkig op bevoorrading 3 nog wat zuurdesem brood kruimels met confituur kunnen binnenspelen.... een sneukeltocht was het alvast niet ondanks de 3 bevoorradingen.... volgend jaar het nodige voorzien aub, voor 5 euro inschrijving mag een tocht best in orde zijn.... soit, alles ruimschoots goed gemaakt door het parcours en het zalige weer!

voor wie het wil herbeleven of het moest missen, mijn traditionele GoPro video review in 4 minuutjes: Ganshoren MTB
GANT
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 13 okt 2017 22:14

Re: 15.10.2017 - Ganshoren (Brussel)

Bericht door GANT »

Orkaan Ophelia en jullie talrijke opkomst deed ons idd met rode kaken staan aan de bevoorradingsposten. Waar we andere jaren ook met mooi weer steevast overschotten hadden, zaten we er dit jaar tijdens de rush ineens door. We nemen dit zeker mee voor onze volgende edities.
Bedankt voor jullie reacties en tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
Gé claxon
Mountainbiker
Berichten: 360
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 20:50
Rijdt met: mè een bel

Re: 15.10.2017 - Ganshoren (Brussel)

Bericht door Gé claxon »

zalige tocht gereden, de zoveelste? keer in Ganshoren en altijd goed weer!!
@Moorke zalig filmke :bounce: muziek van Hexa Mera zou ook ni misstaan :wink:
Plaats reactie