22.10.2017 - Handzame - 1e MDF RIDE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
stalenros
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 29 nov 2013 16:43
Rijdt met: Martelly

Re: 22.10.2017 - Handzame - 1e MDF RIDE

Bericht door stalenros »

Ik kom van Ichtegem, is er een mogelijkeheid om dicht bij Ichtegem in te voegen? vb. passeer de tocht voorbij Wijnendalebos ?

Ik schrijf me dan in als ik voorbij de start passeer.
Add mud
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: vr 16 okt 2009 23:23
Rijdt met: Cannondale Bad Boy , Cube reaction sl 29

Re: 22.10.2017 - Handzame - 1e MDF RIDE

Bericht door Add mud »

Ik ben er niet bij dit weekend. Als local d' étappe is dit verschrikkelijk .
Ik weet wat deze jongens kunnen en weet een beetje waar hun hart ligt. Het is een werkstuk om u tegen te zeggen. De rit rijden met een grijns van geluk is hier best mogelijk. De energie en passie kent zijn gelijke niet in de buurt.

Over het parcours kunnen we kort zijn het is Kortemark . Wat is er daar nu te doen? ](*,)
Alles wat een speelvogel wil. Je mag thuis vertellen dat je bent gaan spelen (niet gaan rijden).

Beste MDF-ers,

Ik ben vandaag al eens gaan snoepen van enkele kleine toegankelijke stroken. Het was heerlijk zoet. Een pluim voor het werk .
Heel af en toe heb je een vereniging die de kop opsteekt waarvan we zeggen "klasse apart". Jullie zijn erbij.
Volhouden !

Er zullen er zijn die dit niet weten te smaken . MDF trek u daar geen moer van aan ! Ik heb genoten en heb bijna nog niets gezien.

Org T24
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 22.10.2017 - Handzame - 1e MDF RIDE

Bericht door spiermassa »

de wielertoeristen op hun mtb zullen vloeken hier............moja hoemeer ze vloeken,hoe mooier het parcour dus voor mij......tot zondag
Eldi2
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 20 mar 2017 10:28
Rijdt met: Scott Scale 970 29"

Re: 22.10.2017 - Handzame - 1e MDF RIDE

Bericht door Eldi2 »

't Is wachten op de eerste opmerking dat het te veel draaien en keren is, en dat je op dergelijke tocht niet aan je gemiddelde geraakt! :lol: Zal mij worst wezen; I love it, count me in. Op voorhand bedankt MDF, voor het vele voorbereidende werk!
Gebruikersavatar
Single Tracker
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 16:39
Rijdt met: Superior van bij Velo Timo
Contacteer:

Re: 22.10.2017 - Handzame - 1e MDF RIDE

Bericht door Single Tracker »

stalenros schreef:Ik kom van Ichtegem, is er een mogelijkeheid om dicht bij Ichtegem in te voegen? vb. passeer de tocht voorbij Wijnendalebos ?

Ik schrijf me dan in als ik voorbij de start passeer.
De tocht gaat die kant niet op. Het dichtste punt vanuit Ichtegem is de inschrijving in Handzame.
Gebruikersavatar
Single Tracker
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 16:39
Rijdt met: Superior van bij Velo Timo
Contacteer:

Re: 22.10.2017 - Handzame - 1e MDF RIDE

Bericht door Single Tracker »

Add mud schreef:Ik ben er niet bij dit weekend. Als local d' étappe is dit verschrikkelijk .
Ik weet wat deze jongens kunnen en weet een beetje waar hun hart ligt. Het is een werkstuk om u tegen te zeggen. De rit rijden met een grijns van geluk is hier best mogelijk. De energie en passie kent zijn gelijke niet in de buurt.

Over het parcours kunnen we kort zijn het is Kortemark . Wat is er daar nu te doen? ](*,)
Alles wat een speelvogel wil. Je mag thuis vertellen dat je bent gaan spelen (niet gaan rijden).

Beste MDF-ers,

Ik ben vandaag al eens gaan snoepen van enkele kleine toegankelijke stroken. Het was heerlijk zoet. Een pluim voor het werk .
Heel af en toe heb je een vereniging die de kop opsteekt waarvan we zeggen "klasse apart". Jullie zijn erbij.
Volhouden !

Er zullen er zijn die dit niet weten te smaken . MDF trek u daar geen moer van aan ! Ik heb genoten en heb bijna nog niets gezien.

Org T24
Martijn, dank u voor deze prachtige woorden! O:)

We zijn al ruim 3 maanden bezig met de snoeiwerken. Ieder weekend werd er hard gewerkt. We doen het met veel liefde voor de sport en we amuseren er ons ook echt in.
Quasi alle privé-aanvragen (meer dan 25!) die we deden werden goedgekeurd. De goodwill van de mensen in Kortemark is enorm. Het is ook dankzij hen dat we dit in elkaar kunnen botsen.

Heel jammer dat je er niet bij kunt zijn. Schrijf het nu al in je agenda voor volgend jaar: 21 oktober 2018. :lol:

Stijn Bosch
Mud Dust Fun
Gebruikersavatar
Single Tracker
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 16:39
Rijdt met: Superior van bij Velo Timo
Contacteer:

Re: 22.10.2017 - Handzame - 1e MDF RIDE

Bericht door Single Tracker »

spiermassa schreef:de wielertoeristen op hun mtb zullen vloeken hier............moja hoemeer ze vloeken,hoe mooier het parcour dus voor mij......tot zondag
Neem maar een grote bende Forumbikers mee! :-) Ik garandeer dat jullie zich hard gaan amuseren. Hier en daar wordt het fungehalte die je op een terril hebt geëvenaard. Pak je camera mee, je filmpjes zijn altijd top! :wink:
Gebruikersavatar
Single Tracker
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 16:39
Rijdt met: Superior van bij Velo Timo
Contacteer:

Re: 22.10.2017 - Handzame - 1e MDF RIDE

Bericht door Single Tracker »

Eldi2 schreef:'t Is wachten op de eerste opmerking dat het te veel draaien en keren is, en dat je op dergelijke tocht niet aan je gemiddelde geraakt! :lol: Zal mij worst wezen; I love it, count me in. Op voorhand bedankt MDF, voor het vele voorbereidende werk!
Bedankt alvast om je komst te bevestigen :-) . Het is een parcours voor mountainbikers: zo veel mogelijk fun, zo weinig mogelijk rechtdoor.
toerist
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: ma 15 jul 2002 02:00
Rijdt met: Giant

Re: 22.10.2017 - Handzame - 1e MDF RIDE

Bericht door toerist »

Vorig jaar gestart te Zarren, toen nog een samenwerking, nu op eigen benen.
En wat een tocht was dat, onvergetelijk, ik heb heel veel nieuwe prive stukken leren kennen; waar ze die gevonden hebben?
En vooral het vele werk dat ze erin steken.

Proficiat, terug zeker van de partij.
Een aanrader
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: 22.10.2017 - Handzame - 1e MDF RIDE

Bericht door spiermassa »

Single Tracker schreef:
spiermassa schreef:de wielertoeristen op hun mtb zullen vloeken hier............moja hoemeer ze vloeken,hoe mooier het parcour dus voor mij......tot zondag
Neem maar een grote bende Forumbikers mee! :-) Ik garandeer dat jullie zich hard gaan amuseren. Hier en daar wordt het fungehalte die je op een terril hebt geëvenaard. Pak je camera mee, je filmpjes zijn altijd top! :wink:
komt in orde , vele forumbikers zijn er klaar voor en camera ligt al klaar :-" :-"
Plaats reactie