08.10.2017 - Staden - Spettertoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
spetterke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: do 03 sep 2009 20:04
Rijdt met: cube

08.10.2017 - Staden - Spettertoertocht

Bericht door spetterke »

Voor de 9de maal organiseert Mtbclub De Spetters een mtbtoertocht in en rond Staden, Houthulst en Langemark.
Zoals elk jaar, rijden we door enkele unieke bossen.
Afstand: 30km-38km-48km-68km
Inschrijving: 4€
Douches en afspuitstand
Lekkere bevoorrading!
Start: Kampstraat 11a 8840 Staden
Voor iedereen een waardebon van 10€ bij inschrijving!
https://www.facebook.com/DeSpetters/
Laatst gewijzigd door spetterke op wo 04 okt 2017 07:44, 1 keer totaal gewijzigd.
stef007
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: do 22 nov 2012 12:32
Rijdt met: tis ne ednine

Re: 08.10.17 Spettertoertocht

Bericht door stef007 »

ik kom van richting hooglede en rij tot aan het rondpunt en richting staden en zou ik langs deze baan de inschrijving dan tegen komen ik kom namelijk met de fiets van thuis
Gebruikersavatar
spetterke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: do 03 sep 2009 20:04
Rijdt met: cube

Re: 08.10.17 Spettertoertocht

Bericht door spetterke »

stef007 schreef:ik kom van richting hooglede en rij tot aan het rondpunt en richting staden en zou ik langs deze baan de inschrijving dan tegen komen ik kom namelijk met de fiets van thuis
Best is via Staden door te rijden naar de Vijfwegen. Door dat we met lussen werken is het moeilijk om inschatten waar op het parcours je zit en wat nog moet komen.
aprèslover
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: ma 03 okt 2011 18:21
Rijdt met: Bianchi

Re: 08.10.2017 - Staden - Spettertoertocht

Bericht door aprèslover »

Ok Staden, Vanuit Lo waren we met onze veLOclub alweer met een mooie delegatie aanwezig. Het was een mooie rit, veel offroad en een goeien après. We hebben glijdend genoten van het spektakel.
Zoals beloofd. Tot volgend jaar op 7 oktober in Lo!!!
Witten79
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: ma 14 jan 2013 10:07
Rijdt met: Merida Matts 40 / Cube reaction pro 29

Re: 08.10.2017 - Staden - Spettertoertocht

Bericht door Witten79 »

Deze morgen gestart boot de 68.
Twas in orde. Soms wat baan maarja we moen toch naar de beste stukken geraken.
In een modderige veldweg een deftige vrouw (met lekkere parfum en mooi uitgedost) opwindend hoge hakken uit de maïs zien komen. (Maispoeper?!).
Dan lekke biba gehad, okee ik heb alles mee.

Doeme ne biba mee met dik ventiel maar geen probleem er kwam iemand af om me te helpen.
Die brave burger zei dat ik geluk had.
300m verder was de stock dus mocht ik zijn fiets gebruiken om te gaan shoppen. Ik zeg hopelijk kom ik toe met mijn 10€. Wat zeg die man?! Momentje, hij heeft me 20€. En zegt we regelen dat wel eens. ALS JE KLAPT VAN GOEDE ZIELEN AWEL DAT WAS ENEN.
In de stock enkel biba voor 26" en gewone fiets 28".
Dan maar die 28" genomen en were weg.
5€ en ik was gezet

Dan samen met die man biba gestoken.
Zijn 20€ teruggegeven en 1000x bedankt dan terug de tt verder gezet.

Awel gasten ik heb kostelijk geamuseerd. Bv waren top, afspuitstand was goed maar niet gebruikt wegens mijn reeds opgelopen vertraging.
Maar volgend jaar kom ik zeker terug al is het om die man (gebuur van de stock) te groeten.

Gr witten
G-shock
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 19:02
Rijdt met: thompson sub 09

Re: 08.10.2017 - Staden - Spettertoertocht

Bericht door G-shock »

Witten79 schreef:Deze morgen gestart boot de 68.
Twas in orde. Soms wat baan maarja we moen toch naar de beste stukken geraken.
In een modderige veldweg een deftige vrouw (met lekkere parfum en mooi uitgedost) opwindend hoge hakken uit de maïs zien komen. (Maispoeper?!).
Dan lekke biba gehad, okee ik heb alles mee.

Doeme ne biba mee met dik ventiel maar geen probleem er kwam iemand af om me te helpen.
Die brave burger zei dat ik geluk had.
300m verder was de stock dus mocht ik zijn fiets gebruiken om te gaan shoppen. Ik zeg hopelijk kom ik toe met mijn 10€. Wat zeg die man?! Momentje, hij heeft me 20€. En zegt we regelen dat wel eens. ALS JE KLAPT VAN GOEDE ZIELEN AWEL DAT WAS ENEN.
In de stock enkel biba voor 26" en gewone fiets 28".
Dan maar die 28" genomen en were weg.
5€ en ik was gezet

Dan samen met die man biba gestoken.
Zijn 20€ teruggegeven en 1000x bedankt dan terug de tt verder gezet.

Awel gasten ik heb kostelijk geamuseerd. Bv waren top, afspuitstand was goed maar niet gebruikt wegens mijn reeds opgelopen vertraging.
Maar volgend jaar kom ik zeker terug al is het om die man (gebuur van de stock) te groeten.

Gr witten

Vandaag Erpe mere gedaan... lekker modder ritje... volgende zaterdag vertrekken we om negen uur in Aalter...
Plaats reactie