Bike boutique single track Limburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5029
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Bike boutique single track Limburg

Bericht door madskatingcow »

stefbikefuji schreef:Er zijn 2 verschillende richten, de toertocht is niet meer dan een gewone tocht. En er is de singletrack trailtour. Deze laatste is een aaneenschakeling van zeer technische singletracks. Hier moet je je van tevoren inschrijven.
Je moet voor allebei op voorhand inschrijven
pieterp
Mountainbiker
Berichten: 1277
Lid geworden op: di 15 mar 2005 09:25
Rijdt met: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up
Contacteer:

Re: Bike boutique single track Limburg

Bericht door pieterp »

Ik vind de prijs/kwaliteitsverhouding van deze tocht niet gepast (m.a.w. duur in vergelijking met andere tochten).
stefbikefuji
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: za 01 feb 2014 00:01
Rijdt met: Fuji slm 1.1. Dartmoor hornet

Re: Bike boutique single track Limburg

Bericht door stefbikefuji »

Ik heb hem gisteren gereden en hij is met stip de vetste tocht ! Over de prijs ga ik het niet hebben,m. Er is veel werk ingestoken en veel vrijwilligers ingezet om alleen al de trailtoer te organiseren. Heb er ook heel veel op hun snuffel zien gaan. Foto's vind je terug op hun facebook pagina.
cdomi
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: za 06 jun 2015 15:32

Re: Bike boutique single track Limburg

Bericht door cdomi »

Voor de trail toer, een van de meer technische ritten die er zijn. leuke en goede bevoorrading en super ge-organiseerd. Dikke aanrader .
Plaats reactie