23.07.2017 - Waasmunster - Zomertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: 23.07.2017 - Waasmunster - Zomertocht

Bericht door Dickie »

El Toro Cycling Club HB schreef:
dirty schreef:Ja maar Just ridin heeft steeds een goede organisatie el toro ! ze organiseren ook de eerste zondag van Oktober

Ze zijn tevens een mtb club die je zowat overal tegenkomt , dus de moeite waard om naar daar af te zakken .
Maar dat heb ik ook niet beweert.

Inderdaad Just Ridin kom ik ook vaak tegen waar ik ook fiets, en dat zij een tocht in elkaar zetten daar twijfel ik geen moment aan.

Waar het mij om ging was dat er beweert werd dat er maar twee toertochten zijn in het hele land en dat is dus niet waar, maar dit terzijde, dat doet overigens niets af van de kwaliteit van de toertocht van Just Ridin.

Dus iedereen die mtb een warm hart toedraagt, ga naar Waasmunster en geniet wat je krijgt voorgeschoteld.
Mocht je naar één van de drie andere tochten gaan, of gewoon een rondje in de buurt of een freeride somewhere, geniet vooral, enjoy it.

Ik werd voor schut gezet door de kalender van hier, vond die tot nu toe zeer volledig, blijkbaar moet ik toch ook eens wat verder kijken :wink:
akrdjukes
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: di 17 mar 2015 16:36

Re: 23.07.2017 - Waasmunster - Zomertocht

Bericht door akrdjukes »

e&e schreef:Van plan om deze te rijden met zoon van 7 jaar (zou zijn eerste tt zijn) maar 30 km zie ik hem nie te doen.
Iemand een idee zodat ik bij de start kan beginnen en ook ons einddoel kan bereiken de finish.
dus int midden ergens stuk weglaten,maar ben niet van de streek dus alle suggesties welkom
Er zijn mogelijkheden genoeg op de toer te verkleinen vraag maar aan de inschrijving
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: 23.07.2017 - Waasmunster - Zomertocht

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

Dickie schreef:
El Toro Cycling Club HB schreef:
dirty schreef:Ja maar Just ridin heeft steeds een goede organisatie el toro ! ze organiseren ook de eerste zondag van Oktober

Ze zijn tevens een mtb club die je zowat overal tegenkomt , dus de moeite waard om naar daar af te zakken .
Maar dat heb ik ook niet beweert.

Inderdaad Just Ridin kom ik ook vaak tegen waar ik ook fiets, en dat zij een tocht in elkaar zetten daar twijfel ik geen moment aan.

Waar het mij om ging was dat er beweert werd dat er maar twee toertochten zijn in het hele land en dat is dus niet waar, maar dit terzijde, dat doet overigens niets af van de kwaliteit van de toertocht van Just Ridin.

Dus iedereen die mtb een warm hart toedraagt, ga naar Waasmunster en geniet wat je krijgt voorgeschoteld.
Mocht je naar één van de drie andere tochten gaan, of gewoon een rondje in de buurt of een freeride somewhere, geniet vooral, enjoy it.

Ik werd voor schut gezet door de kalender van hier, vond die tot nu toe zeer volledig, blijkbaar moet ik toch ook eens wat verder kijken :wink:
Volgens mij moet de desbetreffende organisatie het evenement zelf aanmelden op de kalender en als ze dat niet doen, dan kan het gebeuren dat er minder toertochten op de kalender staan dan er in werkelijkheid zijn, daar kan de kalender op zich niets aan doen en eventueel de organisaties des te meer, niet tegen zeggende dat mss een organisatie bijvoorbeeld in Luik er op voorhand vanuit gaat dat er geen mtb'ers uit West Vlaanderen bij hun komen rijden.
Daarom soms zelf op zoek gaan naar andere kalenders, bijv, O2 bikers of bmb.be.
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 23.07.2017 - Waasmunster - Zomertocht

Bericht door dirty »

Ik ben vrijwel zeker dat o2 bikers website en magazine veel langer bestaat dan mountainbike.be en mtb you , de mtb'ers die reeds vele jaren rijden weten dat wel .

Om een agenda op te maken kun je ze dan ook best alle 3 eens bekijken vooraf al zijn er dan nog organisaties die niet op deze websites voorkomen
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: 23.07.2017 - Waasmunster - Zomertocht

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

dirty schreef:Ik ben vrijwel zeker dat o2 bikers website en magazine veel langer bestaat dan mountainbike.be en mtb you , de mtb'ers die reeds vele jaren rijden weten dat wel .

Om een agenda op te maken kun je ze dan ook best alle 3 eens bekijken vooraf al zijn er dan nog organisaties die niet op deze websites voorkomen
Kijk, hier is iemand aan het woord met verstand van zaken,.
Gebruikersavatar
Strijkijzer
Mountainbiker
Berichten: 163
Lid geworden op: zo 03 jan 2016 14:24

Re: 23.07.2017 - Waasmunster - Zomertocht

Bericht door Strijkijzer »

Vandaag weeral een leuk en een kurkdroog ritje gereden, zelfs geen plasje te bespeuren (o)
cannondude
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: di 28 jan 2014 16:49

Re: 23.07.2017 - Waasmunster - Zomertocht

Bericht door cannondude »

Homobosjes: geen toelating meer voor?

Voor de rest topritje
Gebruikersavatar
Vintage Biker
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 14 okt 2002 22:23
Rijdt met: Van Nicholas Tuareg

Re: 23.07.2017 - Waasmunster - Zomertocht

Bericht door Vintage Biker »

Tof toerke, beter dan verwacht meestal is het maar droevig in deze omgeving. Hier hebben ze het beste uit de streek gehaald. Mannen moeten wel beter leren afpijlen, pijltje voor de afslag en niet erna! :-)
slebbe
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 08:05
Rijdt met: optimo

Re: 23.07.2017 - Waasmunster - Zomertocht

Bericht door slebbe »

Mooie rit, goed voorbereid en goed uitgezocht.
Pijlen, ja soms eens fout door de hoeken van 45graden.
Goed gedaan, deze heb ik meermaals gereden en altijd blij tuis gekomen.
Verder doen zo.
Bedankt voor de toffe organisatie en tot de volgende.
:-({|= :-({|= :-({|=
Witten79
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: ma 14 jan 2013 10:07
Rijdt met: Merida Matts 40 / Cube reaction pro 29

Re: 23.07.2017 - Waasmunster - Zomertocht

Bericht door Witten79 »

Deze morgen de 50 gedaan.
Twas in orde.
Goede bv, afspuitstand niet odig gehad.
Tot de volgende.
Gr
Plaats reactie