16.07.2017 - Assebroek - Zomer VTT Brugse Cyclos

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
NoHair
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 09 sep 2016 16:35
Rijdt met: Cannondale F29

Re: 16.07.2017 - Assebroek - Zomer VTT Brugse Cyclos

Bericht door NoHair »

Vanmorgen ingepikt in Donk aan het ziekenhuis. Heen en terug + de 100 had ik juist geen 160km. Er waren inderdaad niet veel mensen die wisten dat de afstand meer was. Dit had ik nochtans gezien op hun site dat het 111km was. Dus kan je hen dit niet echt kwalijk nemen. Het stond erop :-" De plaatsing van de bevoorrading kon misschien beter. En ja, het was ook de eerste keer dat ik moest betalen voor een cola. En dat waterkraantje...laten we hopen dat het leidingwater was #-o Maar als je zo'n afstanden rijdt zorg ik er altijd voor dat ik zelf genoeg mee heb. Ik heb al genoeg dingen gezien dat ik voor geen verrassingen wil komen te staan.
Al bij al een mooie rit en tot volgend jaar!
Gebruikersavatar
Mounthias
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 10 mar 2002 02:00
Rijdt met: B1 team replic world v-brake |Scott Scale 20

Re: 16.07.2017 - Assebroek - Zomer VTT Brugse Cyclos

Bericht door Mounthias »

'llo

Vanochtend ook de "65" gereden, bleken er 72 te zijn.
Geen last gehad met de bepijling.
2e bevoorrading kwam idd wat laat, (daarom mss die extra 7kms) maar was kwa inhoud niets op aan te merken.
Witten79
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: ma 14 jan 2013 10:07
Rijdt met: Merida Matts 40 / Cube reaction pro 29

Re: 16.07.2017 - Assebroek - Zomer VTT Brugse Cyclos

Bericht door Witten79 »

Deze morgdn de 65kms gedaan. Uitgekomen op 73kms maar geen probleem voor me.
Na de 2e bv samengereden met 2 uit sleidinge.
Twas stampen om hun bij te houden maar toch genoten.
Mooie tocht
cissen81
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 03 okt 2012 21:55
Rijdt met: Cube 29er LTD SL

Re: 16.07.2017 - Assebroek - Zomer VTT Brugse Cyclos

Bericht door cissen81 »

Gisteren de rit gereden met de racefiets. Nu stel ik vast dat de MTB rit met GPX op de site staat. Zou deze wel eens rijden op een andere moment of zitten er veel privé-stukken in???

Wie kan hier antwoord op formuleren of dit te rijden is op een andere moment met de gps?
Gebruikersavatar
Sloebertje
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 21:12

Re: 16.07.2017 - Assebroek - Zomer VTT Brugse Cyclos

Bericht door Sloebertje »

Wij hebben ook de (65km) gereden op zaterdag 15/07 die er inderdaad zo'n 71km was volgens mijn garmin.
Het parcours viel nogal mee maar ik denk dat men in zake bos toch beter kan.
Wij hebben maar 1 bevoorrading gehad die plaats vond op zo'n 38km aan een voetbalplein, deze was oké maar veel te laat en bij ons ook maar de enige!!!
Dus geen 2de bevoorrading gezien. De bepijling was op vele plaatsen zwak net zoals de douches (Koud water). :-k
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Re: 16.07.2017 - Assebroek - Zomer VTT Brugse Cyclos

Bericht door dark dingo »

yow,
hier ook nog eens de benen komen strekken...gekozen voor de 65,die er inderdaad 72 waren. We waren op voorhand al gewaarschuwd geweest dat de afstanden niet echt klopten. Qua parcour niet echt te klagen,qua bepijling ook niet echt...nergens misreden. Maar de indeling van de bevooradingen kan toch stukken beter!! De eerste bevond zich op 38 km,wat veel te laat is. @ Sloebertje: de 2e bevond zich beneden aan de brug in Sint-Joris in de garage van een vriendelijk,gepensioneerd koppel.2 goede bevooradingen met alles wat je nodig had. Na de rit nog vlug een doucheke genomen,met de nadruk op vlug ijskoud water #-o en het stonk er verschrikkelijk ook...vernomen dat er een onbeschofterik zijn "behoefte" gedaan had in een van de douches!! [-X [-X bwekkes...hoe haal je het in je hoofd!! :evil: Na de "verkwikkende" :wink: douche,genoten van de zalige apres plaats met keuze uit vele lekkere bieren,een gratis hotdog en vriendelijke bediening. Weeral veel te lang blijven zitten,maar het moet maar zo goed niet zijn!! :drunk: Al bij al een mooie bike-namiddag achter de rug met misschien hier en daar nog wat werk voor de organisatie naar volgend jaar toe!! :wink:
Greetings,
Dingo 8)
wiene
Mountainbiker
Berichten: 182
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 12:17
Rijdt met: Ridley Trailfire

Re: 16.07.2017 - Assebroek - Zomer VTT Brugse Cyclos

Bericht door wiene »

Was hier ook aanwezig, was inderdaad een matige tocht,bepijling,douches,dat kon toch veel beter,geen aanrader!
Plaats reactie