17.07.2017 - Lierneux of Nannine?

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Kip
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: wo 26 okt 2016 13:07

Re: 17.07.17 Lierneux of Nannine?

Bericht door Kip »

Vanmorgen gestart in Naninne. Over het algemeen een vrij saai, snel parcours met wat zowat de slechtste bewegwijzering ooit moet zijn. Gestart voor 51km en met slechts 45 op de teller terug aan de auto beland. Waarschijnlijk een onzichtbare splitsing gemist....

Het stuk na de 2e ravito mocht er met 2 mooie klimmen wel wezen, maar volgend jaar kies ik toch voor Lierneux
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Re: 17.07.17 Lierneux of Nannine?

Bericht door Z. »

Lowie, bent gij ni wat te hard verwend?
Toto
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 14 mar 2005 00:36
Rijdt met: Specialized epic expert

Re: 17.07.17 Lierneux of Nannine?

Bericht door Toto »

Ik heb de 56 km gedaan en het parcour was alles behalve 'boring' [-X
Nu ben ik hier voor het 5e jaar op rij,en ik zou zeggen ,tot volgend jaar'. =D>
Het moet natuurlijk nie altijd Malmedy zijn.
Wim82
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: di 04 jul 2017 20:54
Rijdt met: Felt edict nine 50

Re: 17.07.17 Lierneux of Nannine?

Bericht door Wim82 »

Deze morgen de 65km gereden en moet toch ook zeggen dat dit goed meegevallen is. Een paar mooie afdalingen over stenen en wortels en pittige klimmen. Enige nadeel vond ik de vele stroken recht door de begroeiing zonder pad. Zeker het laatste stuk van de 65 was de moeite.
De route was trouwens volledig uitgepeild dus de gps was niet nodig...
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Re: 17.07.17 Lierneux of Nannine?

Bericht door lowie »

IK ben idd verwend en verwacht dus zeker niet de trails die ik op mijn eentje al dan niet met vrienden doe in mijn mtb-paradijsje.
Ze moeten zich dus herpakt hebben, want vorig jaar trok het echt op niks, en ik was toen zeker niet de enige met dat idee.
Het saaie parcours met veelal brede wegen stond toen mijlenver van de betere TT's die ik gewend ben.
Goed voor jullie dus dit jaar!
(maar ik heb me wel 8 en half uur rot geamuseerd een 30-tal km noordoostelijker :-D )
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Re: 17.07.17 Lierneux of Nannine?

Bericht door Z. »

Ik wil wel eens mee komen rijden, Lowie. Doet gij excursies?
'T groot mes
Mountainbiker
Berichten: 263
Lid geworden op: di 10 apr 2007 08:12
Rijdt met: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,
Contacteer:

Re: 17.07.17 Lierneux of Nannine?

Bericht door 'T groot mes »

Zoals verwacht en aangekondigd geen technisch parcours maar ik heb me fysiek 65km kunnen uitleven en genoten van toch regelmatig eens een leuk stukje (vooral aan de steengroeve op het laatst) fun. En dit met een leuke sportieve strijd met 2 Walen pfff . Op naar Oneux as zondag.
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Re: 17.07.17 Lierneux of Nannine?

Bericht door Beny »

Lierneux was ook prima tocht
Toch wel redelijk veel trails onder de wielen geschoven gekregen die blijkbaar nauwelijks of nooit gebruikt worden =D>
Plaats reactie