24.06.2017 - Lambroek - Massemen - MTB Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
bieste
Mountainbiker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 07 dec 2002 10:56
Rijdt met: BULLS Coperhead 3 27.5"

24.06.2017 - Lambroek - Massemen - MTB Tocht

Bericht door bieste »

Kreeg van de organisatie volgende mail. Ziet er een leuk tochtje uit
Beste,

Dank voor de interesse in onze MTB organisatie.

Het parcours is meer dan 80% onverhard.
Het gaat van Massemen richting Gijzenzele, Oosterzele, Scheldewindeke, Bavegem, Oordegem.
In Oordegem thv Fietsen Schollaert is er een uitgebreide bevoorrading.
Van Oordegem gaat het verder richting Vlierzele, Zonnegem, Vlekkem.
Via Smetlede en Serskamp en Wetteren kom je terug aan de startplaats in Massemen.
Het parcours is om en bij de 60 km.

Het parcours zal perfect uitgepijld zijn en wordt zaterdagmorgen nog volledig gecontroleerd op eventuele fouten.
In bijlage vind je het gpx-bestand dat op enkele punten in laatste instantie nog iets werd aangepast.
Maar het is zeker een heel betrouwbare gids om het parcours te kunnen volgen.

Wij hopen dat wij jullie hierbij geantwoord hebben op jullie vragen.
Graag tot zaterdag!
gamekeeper1001
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 18 mar 2015 21:44
Rijdt met: Nog één waar je ZELF moet trappen. :-)

Re: 24.06.2017 - Lambroek - Massemen - MTB Tocht

Bericht door gamekeeper1001 »

Beste bikers,

Ik lees in vorige over een GPX file in bijlage, is deze nog verkrijgbaar of te downloaden ergens?

Bij voorbaat dank,
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: 24.06.2017 - Lambroek - Massemen - MTB Tocht

Bericht door chrisper »

geen gpx te vinden precies, dus zal ik volledig vertrouwen op mijn goede ogen een pijltjes volgen
tot morgen
Gebruikersavatar
bieste
Mountainbiker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 07 dec 2002 10:56
Rijdt met: BULLS Coperhead 3 27.5"

Re: 24.06.2017 - Lambroek - Massemen - MTB Tocht

Bericht door bieste »

Ik heb de GPX file per mail toegestuurd gekregen. Maar weet wel niet hoe ik deze hier zou moeten posten.
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: 24.06.2017 - Lambroek - Massemen - MTB Tocht

Bericht door chrisper »

bieste schreef:Ik heb de GPX file per mail toegestuurd gekregen. Maar weet wel niet hoe ik deze hier zou moeten posten.

geen probleem, ik dacht er ook wat laat aan om deze ergens te vragen
lukt wel via de pijltjes
hopelijk leuke rit morgen
Biker123
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: za 30 apr 2016 16:51

Re: 24.06.2017 - Lambroek - Massemen - MTB Tocht

Bericht door Biker123 »

Deze morgen gestart voor de 60 om eventueel nog een kleinere afstand eraan vast te plakken. Heb het toch maar gehouden bij 60 km, omdat ik het begin van het parcours redelijk saai vond. Dit is geen verwijt naar de organisatie, de streek heeft geen heuvels of bossen. Na de bevoorrading begon ik mij echter wel meer te amuseren, met op het einde nog een klein leuk bosje.
Organisatie was verder top, uitgebreide bevoorrading en goeie bepijling!

Ondanks de vele wind toch teruggekomen met een gemiddelde van 26/uur. Een tocht die wat mij betreft beter in de winterperiode zou passen, dan krijg je wel een lastige tocht.
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: 24.06.2017 - Lambroek - Massemen - MTB Tocht

Bericht door chrisper »

Biker123 schreef:Deze morgen gestart voor de 60 om eventueel nog een kleinere afstand eraan vast te plakken. Heb het toch maar gehouden bij 60 km, omdat ik het begin van het parcours redelijk saai vond. Dit is geen verwijt naar de organisatie, de streek heeft geen heuvels of bossen. Na de bevoorrading begon ik mij echter wel meer te amuseren, met op het einde nog een klein leuk bosje.
Organisatie was verder top, uitgebreide bevoorrading en goeie bepijling!

Ondanks de vele wind toch teruggekomen met een gemiddelde van 26/uur. Een tocht die wat mij betreft beter in de winterperiode zou passen, dan krijg je wel een lastige tocht.
ja amaai, 26 gemiddeld, da haal ik nie ze
goe gereden
meyke1
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 16 aug 2015 16:16
Rijdt met: nen oldtimer en ne ktm scarp master

Re: 24.06.2017 - Lambroek - Massemen - MTB Tocht

Bericht door meyke1 »

Biker123 schreef:Deze morgen gestart voor de 60 om eventueel nog een kleinere afstand eraan vast te plakken. Heb het toch maar gehouden bij 60 km, omdat ik het begin van het parcours redelijk saai vond. Dit is geen verwijt naar de organisatie, de streek heeft geen heuvels of bossen. Na de bevoorrading begon ik mij echter wel meer te amuseren, met op het einde nog een klein leuk bosje.
Organisatie was verder top, uitgebreide bevoorrading en goeie bepijling!

Ondanks de vele wind toch teruggekomen met een gemiddelde van 26/uur. Een tocht die wat mij betreft beter in de winterperiode zou passen, dan krijg je wel een lastige tocht.
Chapeau,dacht dat ik al goed gevlamd had (24/uur)met die sterke wind. : =D>
Was inderdaad niets technisch aan.Maar heb me wel gejeund ondanks het parcours.
Ben wel verwend geweest de laatste weken i.v.m. de tochten die ik gereden heb.
Biker123
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: za 30 apr 2016 16:51

Re: 24.06.2017 - Lambroek - Massemen - MTB Tocht

Bericht door Biker123 »

meyke1 schreef:
Biker123 schreef:Deze morgen gestart voor de 60 om eventueel nog een kleinere afstand eraan vast te plakken. Heb het toch maar gehouden bij 60 km, omdat ik het begin van het parcours redelijk saai vond. Dit is geen verwijt naar de organisatie, de streek heeft geen heuvels of bossen. Na de bevoorrading begon ik mij echter wel meer te amuseren, met op het einde nog een klein leuk bosje.
Organisatie was verder top, uitgebreide bevoorrading en goeie bepijling!

Ondanks de vele wind toch teruggekomen met een gemiddelde van 26/uur. Een tocht die wat mij betreft beter in de winterperiode zou passen, dan krijg je wel een lastige tocht.
Chapeau,dacht dat ik al goed gevlamd had (24/uur)met die sterke wind. : =D>
Was inderdaad niets technisch aan.Maar heb me wel gejeund ondanks het parcours.
Ben wel verwend geweest de laatste weken i.v.m. de tochten die ik gereden heb.
Inderdaad, de voorbije weken heb ik vooral in pays des collines gereden en daar zijn de mogelijkheden uiteraard veel ruimer.

Ik heb mijn post nog eens herlezen en hij klinkt negatiever dan ik de tocht zelf vond. Zeker qua organisatie een aanrader!
Het tweede stuk na de bevoorrading was echt wel aangenaam te noemen, ondanks de hard beukende wind.
Iemand enig idee welke pijltjes er ook hingen? Een deel van dat parcours liep gelijklopend. Een wandeltocht misschien?
troubleshootertje
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: za 26 okt 2013 21:27
Rijdt met: Canyon Yellowstone

Re: 24.06.2017 - Lambroek - Massemen - MTB Tocht

Bericht door troubleshootertje »

Gestart voor de 60 km, het was een mooie tocht, heel goed georganiseerd en goed uitgepijlt.
De streek leent zich niet voor hoogte verschillen, maar het mooiste is wel uit de streek gehaald.
Ik dacht dat dit de eerste vtt toerrit was van de club, ik heb me goed geamuseerd en hopelijk mogen we de volgende jaren nog genieten van deze tocht.
Plaats reactie